Kuka Porissa korjaa edukkaasti auton ovet/lasit, joissa on nyt joku häiriö sähkövempaimissa. Tavalliset autokorjaamon eivät kuulemma osaa eivätkä huolo, parista olen kysynyt??? Kun laitan ovea avaimella kiinni, nin ikkunat aukeavat, välillä ovet menevät kiinni ja saman tien aukeavat lukosta. Auto on v. -01 Volkkari. Ihan asiallisisa vastauksia odottelen, ans kattoo millai käy ?
Edukas autosähkökorjaamo
9
4772
Vastaukset
- Ei vikoja
Polta se volkkarin romus ja siirry kunnon autoon. Esim. Saab. Mercedes-benz. jne.
- Turwokki
HEHEHE vitun homo. MESET JA SUAAAAAAPIT ON IHAN HOMOILLE HAHAHAHAAHAH. ITE AJAN VAAN FERRARI JA PORSE
- Turwokki
En mä nyt kulkuvälinettäni polttamaan ala, en mä kysynyt miten tuhotaan, ymmärsit kysymykseni väärin.
- Turwokki
Turwokki kirjoitti:
HEHEHE vitun homo. MESET JA SUAAAAAAPIT ON IHAN HOMOILLE HAHAHAHAAHAH. ITE AJAN VAAN FERRARI JA PORSE
Sulla voi olla tietoja noista homojen kulkuneuvoista kun niistä noin suurilla kirjaimilla oikein huudat, mutta olen nainen ja ajan Volkkarilla. Hyvää syksynjatkoa ja muistaa ottaa lääkkeet ajoissa.
- diipadaaa...
keskuslukitusyksikössä on jotain häikkää ja autokorjaamot ei tollaisia yleensä osaa korjata, koska homma on eletroniikka vika ? autokorjaamot voi kyllä korjata niin , että vaihtavat koko ohjausboxin ja hinta on maltaita.
kysele jostakin elektroniikkakorjaamosta. esim. vaasassa oleva korjaamosta..
tässä linkki
http://www.vekatronics.fi/index.php?pinc=2 - eikarla
älä ainakaan Karlaan mene.
- Jos hyvää haet niin
SP-tronix on hyvä sillä kundilla on nk machictouch. Ojantiellä.
- Turwokki
Kiitos näistä asiallisista vastauksista. Käyn Ojantiellä.
- Sähkövikaaittelläkin
Turwokki kirjoitti:
Kiitos näistä asiallisista vastauksista. Käyn Ojantiellä.
Hoituisi homma Ojantiellä, oliko hyvä palvelu jne.?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1872748- 1642559
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182277Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee622099Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31749Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2091476"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591474Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2311222Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää971174Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3711089