Kuka Porissa korjaa edukkaasti auton ovet/lasit, joissa on nyt joku häiriö sähkövempaimissa. Tavalliset autokorjaamon eivät kuulemma osaa eivätkä huolo, parista olen kysynyt??? Kun laitan ovea avaimella kiinni, nin ikkunat aukeavat, välillä ovet menevät kiinni ja saman tien aukeavat lukosta. Auto on v. -01 Volkkari. Ihan asiallisisa vastauksia odottelen, ans kattoo millai käy ?
Edukas autosähkökorjaamo
9
3802
Vastaukset
- Ei vikoja
Polta se volkkarin romus ja siirry kunnon autoon. Esim. Saab. Mercedes-benz. jne.
- Turwokki
HEHEHE vitun homo. MESET JA SUAAAAAAPIT ON IHAN HOMOILLE HAHAHAHAAHAH. ITE AJAN VAAN FERRARI JA PORSE
- Turwokki
En mä nyt kulkuvälinettäni polttamaan ala, en mä kysynyt miten tuhotaan, ymmärsit kysymykseni väärin.
- Turwokki
Turwokki kirjoitti:
HEHEHE vitun homo. MESET JA SUAAAAAAPIT ON IHAN HOMOILLE HAHAHAHAAHAH. ITE AJAN VAAN FERRARI JA PORSE
Sulla voi olla tietoja noista homojen kulkuneuvoista kun niistä noin suurilla kirjaimilla oikein huudat, mutta olen nainen ja ajan Volkkarilla. Hyvää syksynjatkoa ja muistaa ottaa lääkkeet ajoissa.
- diipadaaa...
keskuslukitusyksikössä on jotain häikkää ja autokorjaamot ei tollaisia yleensä osaa korjata, koska homma on eletroniikka vika ? autokorjaamot voi kyllä korjata niin , että vaihtavat koko ohjausboxin ja hinta on maltaita.
kysele jostakin elektroniikkakorjaamosta. esim. vaasassa oleva korjaamosta..
tässä linkki
http://www.vekatronics.fi/index.php?pinc=2 - eikarla
älä ainakaan Karlaan mene.
- Jos hyvää haet niin
SP-tronix on hyvä sillä kundilla on nk machictouch. Ojantiellä.
- Turwokki
Kiitos näistä asiallisista vastauksista. Käyn Ojantiellä.
- Sähkövikaaittelläkin
Turwokki kirjoitti:
Kiitos näistä asiallisista vastauksista. Käyn Ojantiellä.
Hoituisi homma Ojantiellä, oliko hyvä palvelu jne.?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006101004424h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102458Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2111862Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231663- 721050
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.43993Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?75875Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57862En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43832Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä82792