Kaikille niile kateellisille tiedoksi että on niitä marjoja teidänkin tarpeisiin,ette vaan vaivaudu metsään kun aika menee toisten poimimisten ja ansioiden tarkkailuun.Tuolla luontopolun varrellakin olen katsonut kaksi viikkoa punaisenaan olevia maastoja ,ei vaan tunnu suomalaisille kelpaavan.!!
Metsämarjat
survos
2
438
Vastaukset
- bmwjamersu
MITÄ ONKO JOKU KERÄNNYT MINUN MARJANI? KUSEN AINA PÄÄLLE KUN MARJOJA NÄEN. ETTEI THAIMAALAISET VIE.
Ei tartte enään naapureiden ansioita kyylätä kun se veropörssi lehtikin kiellettiin. Samalla puolittui suomalaisten itsemurhat. kateellisuus xD - Anonyymi
Nyt näyttä siltä, että metsämarjojen satonäkymät on hyvät, jopa erittäin hyvät. Mustikkaa on raakileina ja kun on viileää, ni mustikka kasvaa kokoa. Heinäkuulla on paras poiminta-aika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671252- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että338709- 51661
- 112659
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56584