Jos olet nähnyt Don Rosan Aku Ankan sukupuun,huomaat että serkku Kiljuhanhi ei ole Aku Ankan serkku.Tämä on kauhea katastrofi,joka on pikemmiten korjattava.Nimittäin serkku Kiljuhanhi on Aku Ankan serkku,nimittäin Kiljuhanhi on Aku Ankan isän siskon poika.Tukea väitteelleeni saan itse suurelta Carl Barksilta,(tunnetuin Aku Ankka-lehden piirtäjistä),joka on,tai pikemmin oli,kanssani samaa mieltä.Barks nimittäin kuoli vuonna 2000.Lisää tukea saan joistakin sukupuista sivulta www.duck family trees.fi eli kannattaapa kurkistaa sinne.En kerta kaikkisesti saata ymmärtää,kuinka tyhmän tempun Don Rosa tekikään laittaessaan sukupuusa serkku Kiljuhanhen kaikkea muuta kuin Aku Ankan serkuksi! Voi hyvänen aika! No,minultahan vanhalta sukupuukonkarilta voi kysellä lisää Aku Ankan sukupuuhun liittyvistä asioista,voit olla varma,että kysymyksesi EI jää odottamaan vastausta muutamaa viikkoa kauempaa.Well,kirjoitelkaahan hyvät ystävät tänne vain Aku Ankan sukupuuhun liittyvistä aiheista,vastaan mielelläni,ja joskus voi tietenkin käydä niin että en osaakaan vastata.No,yritänhän mimä tietenkin! P.S: etenkin Lucar nro 1 kaivattaisiin tänne,samoin Motogeetä,ja Kolajuojaa.
Aku Ankan sukupuu
5
263
Vastaukset
- sukupuun linkki
En saa antamaasi linkkiä auki. Laittaisitko linkin vielä uudestaan.
- stalkkeri000
Yeah,koitetaanpas uudestaan. www.duckfamilytrees.fi (hitto,kunpa onnistus!)
- stalkkeri000
No jos ei toimi,niin kirjoita googleen,yahoohon,bingiin ynnä muihin hakukoneisiin tämä: duck family trees. Johan pitäs alkaa löytyä jotakin!
- tarkkis2
julle ankanpää on muuten mummo ankan isovaarin isovaari:) tämänhä saa ihan laskemallakin,jos viitsii vähän yrittää.mummo on syntynyt noin 1835 ja julle noin 1635. ja kun jaetaan syntymiset että mummo on syntyny 1835 ja hänen isäsaä kornelius noin 1800,on korpun isä syntynyt sitten noin 1765,ja hänen isänsä noin 1735,JHI noin 1700, JHI noin 1665 JHI eli itse julle ankanpää noin 1635. tivottavasti äkkäsitte!
- you are watching
Suomi24: julle ankanpää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937768
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241180
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321033Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740