KALAT-LEIJONA...?

onneton kalatyttö

Hei. Olen vm.-89 tyttö ja ihastunut luokkalaiseeni poikaan. Horoskoopiltani olen kalat ja kundi tietääkseni on leijona. Voisiko jutusta tulla mitään? Olen melko ujo ja tahdon toimia "varman päälle", etten joudu yleisen nolauksen keskipisteeksi.
Ja onko tämä hetki hyvä aika toimi, vai milloin...kenties ei milloinkaan?!
Vastauksia kiitos!

22

5497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalatytsy19

      Kalat ja leijona eivät ole mikään parhain mahdollinen yhdistelmä...Kalat on ujo ja herkkä tähtiradan merkki (tietysti meitähän on räväköitä ja puheliaita kaloja myös), leijona taas on kunnianhimoinen ja parrasvaloissa paistatteleva merkki, joka rakstaa huomiota. Leijonan kieli voi olla välillä liian kärkäs herkälle kalalle ja saattaa satuttaa tätä haaveilijaa todella pahasti. Toivotan kuitenkin onnea, jos päätä yrittää sillä sitä siinä suhteessa tarvitaan. Koulujen diskot ovat hyviä paikkoja saada kontaktia, esim. pyytämällä häntä tanssimaan hitaita yms. Onnea matkaan:)

      • onneton kalatyttö

        Tuhannet kiitokset vinkeistä, pistän korvaan taakse. Tuo pitää paikkansa :)


    • kalatyttö

      mulla ei ainakaa onnistunu leijonan kaa...se on jotenki nii itserakas olento...en tarkota pahalla...no mut meillä ei ainakaa onnistunu :/

      • Lohi

        Vuosia kestänyt sotaa. Minä kala-nainen hän leijona-mies. Leijona haluaa määrätä kaikesta, myös minun henkilökohtaisista asioistani.Tosi vaikea yhdistelmä.


      • näppinsä polttanut kalaneiti

        Ei ole ollut onnea leijonan kanssa täälläkään! Kaksi kertaa olen näppini polttanut leijonauroksen kanssa. Ja kummallakin aivan sama taktiikka: aluksi mieletön piiritys ja lämmittely niin että vähemmästäkin menee pää pyörälle! Mutta kun itse on alkanut lämmetä ja suhde vakiintua, niin kummasti on kummallakin keralla jellona siinä vaiheessa nostanut kytkintä selittelemättä sanallakaan mitenkään...Ja ei kun uusi piirityksen kohde heti kierroksessa. Taitaa olla aika metsästäjä tuo merkki...Lieneekö sitten huonoa tuuria, mutta en ole myöskään koskaan tuntenut yhtään uskollista leijonaa, en kumpaakaan sukupuolta...


      • Marianna
        näppinsä polttanut kalaneiti kirjoitti:

        Ei ole ollut onnea leijonan kanssa täälläkään! Kaksi kertaa olen näppini polttanut leijonauroksen kanssa. Ja kummallakin aivan sama taktiikka: aluksi mieletön piiritys ja lämmittely niin että vähemmästäkin menee pää pyörälle! Mutta kun itse on alkanut lämmetä ja suhde vakiintua, niin kummasti on kummallakin keralla jellona siinä vaiheessa nostanut kytkintä selittelemättä sanallakaan mitenkään...Ja ei kun uusi piirityksen kohde heti kierroksessa. Taitaa olla aika metsästäjä tuo merkki...Lieneekö sitten huonoa tuuria, mutta en ole myöskään koskaan tuntenut yhtään uskollista leijonaa, en kumpaakaan sukupuolta...

        Joo, oot tosiaa oikees tossa sias et en oo minäkää koskaa tavannu leijonaa joka ei pettäisi... Kaveri (tyttö) on leijonat ja jokaista hänen poikaystäväänsä hän on pettänyt... Ja kaupungilla joskus kuulee että mihis oot sen sun huora kaveris jättäny.. Ei se välitä yhtää näis puheist vaa lenkuttaa tuol kaupungil joku kusiraja hame päällä, joka on kylläki aika törkee... Mut kyl sil niit poikia riittää aina, jota oon pariki kertaa ihmitelly ku kaikki on kuitenkin haukkumassa sitä aina huoraksi tai lutkaksi. Jotkut taas sanovat että hyvä olla sen kaa väleissä kun se on varma pano... Tollanen tapaus se ja sen ystävä joka on myös leijona... Kummatkin aivan samanlaisia.


      • Kaukaa viisas kalanainen
        näppinsä polttanut kalaneiti kirjoitti:

        Ei ole ollut onnea leijonan kanssa täälläkään! Kaksi kertaa olen näppini polttanut leijonauroksen kanssa. Ja kummallakin aivan sama taktiikka: aluksi mieletön piiritys ja lämmittely niin että vähemmästäkin menee pää pyörälle! Mutta kun itse on alkanut lämmetä ja suhde vakiintua, niin kummasti on kummallakin keralla jellona siinä vaiheessa nostanut kytkintä selittelemättä sanallakaan mitenkään...Ja ei kun uusi piirityksen kohde heti kierroksessa. Taitaa olla aika metsästäjä tuo merkki...Lieneekö sitten huonoa tuuria, mutta en ole myöskään koskaan tuntenut yhtään uskollista leijonaa, en kumpaakaan sukupuolta...

        Olen syntynyt 15.3 eli loppupään kala. Leijonani on hyvinkin piikikäs' joskus mutta "pientä" diplomatiaa
        käyttäen, tulee loistavasti toimeen. Tämä tuuheatukka arvostaa rakentavia näkemyksiä niin, että on onnesta sekaisin. Jos haluatte tietää millainen isolla äänellään "pelotteleva" on, menkää muutamaksi päiväksi "erämaahan" tai muuhun vastaavaan paikkaan niin eiköhän luonne ala paljastua. Tämä leijona on "yhden naisen mies", ottaen huomioon oman luonteeni vaikutuksen häneen, josta olen hyvin onnellinen.
        Leijonaa pitää kutitella vertauskuvallisesti leuan alta aamuisin niin hän on aina tyytyväinen.


    • kalat

      Mä olen ollu kohta kolme vuotta mun leijona miehen kans, ja hyvin menee!

    • fisutar

      Mä oon tutustunu yhteen tosi mielenkiintoseen leijonamieheen, jonka kanssa kemiat toimii tosi hyvin. Se komentaa just oikeella hellällä tavalla ja olen suuresti otettu sen huomionosotuksista. Ei kannata yrittää kesyttää leijonaa, ne on villinä parhaimmillaan!

      Tutustu siihen leijonaan tuli siitä jutusta jotain tai ei. Luota siihen, et se leijona tykkää susta ja hyväksyy sut ja älä oo niin kiinnostunu sitä, mitä kaikki muut ajattelee. Se on teiän välinen asia, miten siinä tulee käymään.

      Jos oot hirveen ujo, lähesty varovasti mutta ystävällistä huomiota sille leijonalle kannattaa aina antaa, siitä se ei ajattele ku hyvää. Tarkkaile mistä se pitää. Jos odotat iteltäs liikaa, et välttisti osaa nauttia siitä mitä saat, jos liian vähän, et koskaan saa mitä tahdot. Oo vähän myös itsekäs. Kyllä se siitä!

    • Sarmu

      Mäkin oon kalat ja oon leijona-miehen kans :) ja ollaan vieläki ei siin mitään haittaa
      kyll teistäki tulee jotain

    • naiskala

      olen kalanainen ja olin 15 vuotta naimisissa leijonamiehen kanssa.Leijona on liian hallitseva,kalat litistyy alimmaiseksi...niin ainakin meillä.Kalat on liian kiltti leijonille!!!

      • Lohi

        Samoin meillä. 16 vuotta avoliitossa leijonan kanssa. Leijona määrää kalan asioista kuin omistaan. Ei kalan mielipiteillä tai toiveilla ole mitään merkitystä. Tuntuu usein, että en jaksa enää.


    • kala-akka

      mut en mää sitä usko joskus ehkä näytteln, voi olla ett se kärsii tai sit ei toisaalta se nauttii mun boheemiudestani, pennuilleen se on loistava isukki!
      hei meitä on niin monenlaisia, ei se aurinkomerkki kerro kuin puolet, meidän kuumerkit sopivat hyvin...

    • Äkäinen kala

      Olemme olleet leijonamieheni kanssa yhdessä noin kolme vuotta: eniten riitoja tulee siitä, kun mieheni on niin patalaiska.
      Kyllä hän välillä määrätäkin yrittää, mutta minä pistän niin paljon kampoihin, ettei ole onnistunut.
      Oma leijonani on uskollinen ja superkiltti; (tietääkseni) ei ole pettänyt (johtuukohan siitä laiskuudesta), ja tekee kotitöitäkin, kun kauniisti pyytää....
      Minun leijonani on välillä huono huomioimaan muita, etenkin omaa kalaansa, mutta tämä saattaa johtua myös geeneistä...
      Anteeksi vaan, mutta muutenkin olen sitä mieltä, että luonteisiimme vaikuttavat enemmän geenit ja kasvuympäristö kuin horoskooppimerkki, joten rohkeasti vain tutustumaan kaikenmerkkisiin ihmisiin!

    • Olen itse naimisissa jellonan kanssa, ja todellakin alussa oli kivaa ja ihanaa, mutta sitten se alkoi mennä ihan sekoks, kun avioon päästiin niin alko viileys välillemme tulemaan, ei todellakaan kivaa. En voi suositella kalat-leijona suhdetta ainenkaan oman kokemukseni perusteella.

    • Nimetön

      Olen keski-ikäinen kalat-nainen. Naimisissa olen ollut 10 vuotta leijona miehen kanssa ja meillä on 8-vuotias poika. Aluksi suhde oli aivan ihana enkä ole edes nuorena ollut niin rakastunut. Olisi tarvinnut järjellä ajatella asioita enemmän.
      Vuosien saatossa liitto on käynyt raskaaksi, varmaankin molemmille. Leijona on todella tempperamenttinen, ainakin meillä mies huutaa ja melskaa, nimittelee ja minä taas olen rauhaa rakastava, tunteellinen ihminen. Pelkään häntä. En tarkoita fyysistä kiusaamista vaan henkistä. Olen joutunut leijonan ison tassun alle enkä saa henkeä !
      Yrittänyt olen enkä vieläkään ole katkaissut lopullisesti välejä. Miehessä on kyllä hyviäkin puolia. On ollut uskollinen. Mutta se määräileminen ja että hän on aina oikeassa. Ottakaa tämä varoituksena.

    • kala leijonan luolas

      Olen 30 vuotias kalanainen ja kome vuotta olen elänyt leijonamiehen kanssa. Saan häneltä paljon tarvitsemaani tukea ja kannustusta. Leijonani jaksaa kaivaa kannustavia sanoja ja etsiä positiivisia puolia jos jokin on pielessä. Hän puolestaan tarvitsee leijonille tyypillisen onnistumisen ilon, eli kaipaa kovasti kehuja. Leijonan kannssa kannattaa muistaa että siivoaminenkin on urotyö hänelle ja hän kaipaa kehuja niin tehtyään. Leijona tulee onnelliseksi ja tyytyväiseksi kehuista, ne ovat hänelle yhtä tarpeeliisia kuin aamiainen meille muille. Minun leijona on uskollinen ja huomioi minnut monissa asioissa hienosti.

      Saan häneltä huomiota paljon ja koen että minusta välitetään, mutta on yksi raskas asia, jota on vaikea jaksaa. Leijonamies ei ota vastaan neuvoja, ohjeita, eikä vinkkejä, koska hän on ASIANTUNTIJA KAIKESSA. Meillä on muutamat asiat kehkytyneet aikaa suureen mittakaavaan. Olen lopulta joutunut pakottamaan hänet "kuuntelemaan". Oikeasti hän ei kuuntele, vaan minä kaivan netistä tietoa erilaisista asioista (asiantuntija kommentteja, dokumentteja yms.) ja laitan hänet lukemaan/katsomaan niitä, jotta saan informaation perille. Minua hän ei kuuntele, pieneissä asioissa se on yhdentekevää, mutta jos on kyse terveyteen liittyvistä asioista tai sellaisista asioista jotka helpottaisivat huomattavasti päivittäistä elämäää on raivostuttavaa toistaa itseään ja hokea yhtä ja samaa. Koen että minua ei oteta vakavasti, kaikki mitä sanon ohitetaan täysin. En pysty ymmärtämään miksi minun pitää googlettaa hänelle tietoa, kun saan saman asian sanottua hänelle nopeammin itse. Ongelmasta on keskusteltu, mutta toistaiseksi ei käytös ole muuttunut. Hän päättää tietävänsä, onhan hän sentään leijona.

      Leijonamieheni on kyllä muutamissa asioissa ottanut opikseen, mutta vasta kun omaan tassuun on sattunut kunnolla, eli kun ongelma on kasvanut niin suureksi että on ollut pakko tehdä asialle jotain. Siinä vaiheessa olen itse lopen kyllästynyt enkä itse enää jaksa yrittää.

      Olen ryhtynyt punnitsemaan suhdetta siinä valossa mitä saan (huomiota, tukea ja kannustusta) ja mikä on raskasta (minun mitätöinti). Minne vaaka kallistuu niin siihen suuntaan lähden kulkemaan. Toistaiseksi tyydyn kommunikoimaan googlettamaalla ja istuttamalla hänet koneen ääreen. Leijonamiehen on varmasti vaikeaa sietää meidän kalanaisten tunteita, tai ainakin niitä negatiivisia tunteita, heille kun asiat ovat aina ohitettavissa olan kohautuksella.

      Kalanaisen ja leijonamiehen suhde vaatii varmasti molemmilta työtä ja jos parisuhteen osapuolet oppivat tunnistamaan toistensa tarpeet ja antamaan sen, niin suhde voi olla todella antoisa. Kukaan ei kuitenkaan jaksa pitkällä tähtäimellä sitä että hänet ohitetaan ja vain toisen mielipiteillä on merkitystä. Vuorovaikutusta leijonan kanssa on vaikeaa kehittää sellaiseksi että tulee kuulluksi. Eikä kukaan jaksa loputtomiin olla tassulla liistittynä.

      Onnea kokeiluun!

      • yks kala n

        toimisi hyvin siis kalat n ja leijona mies toimii, mut kalat miehen kaa minun mielestäni ei mikään merkki sovi hänelle... siis se on niin vaikea tyyppi ei oo helppoa elämää sen kanssa.


      • salasuhde + vale
        yks kala n kirjoitti:

        toimisi hyvin siis kalat n ja leijona mies toimii, mut kalat miehen kaa minun mielestäni ei mikään merkki sovi hänelle... siis se on niin vaikea tyyppi ei oo helppoa elämää sen kanssa.

        sopii kaurisnainen hyvin, mutt; sen täytyy omaksua kalat miehen luonteenpiirteitä.
        tiedän vain kalat miehen joka on vuosia pettänyt kaurisnaisen kanssa!!!
        kaurisnainen voi olla nääs samankaltainen peto, pystyy pettämään kieltää kuitenki silmät kirkkaana.


    • Kalat M

      Ainakin kalat M ja leijonat N tulevat hyvin toimeen kavereina. Yhteistä löytyy jne..

    • muffeli

      Jellonamies sopii hyvin hauskanpitosuhteeseen tai kesäheilaksi kalan kanssa.
      Totta, mutta näin se menee. Vakavampaan en lähtisi, sillä jellona on liian pelimiesmäinen mun makuuni. Olen itse kalatnainen.

    • oiakjega

      Ei tietenkään! Leijonahan syö kaloja! Daa-a!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7179
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      32
      2772
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2346
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      96
      2042
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      15
      1746
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1535
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1371
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      33
      1319
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    Aihe