ajtuksia asioista

oiskohan jo aika

Ford ei ole auto ja ruostuu Ladaakin nopeammin. Ford ei ole tehnyt asian hyväksi mitää yli 30 vuoteen.

Lähes kaikki Fordit (ecoboots moottorit) ovat takaisinkutsukampanjassa palovaaran vuoksi, kun kuumenee liikaa. Englannissa ja Yhdysvalloissa on yht. lähes 30:tä uutta Fordia palanut.

Ford ecoboots moottorit vievät luvattua enemmän polttoainetta. Englannissa suoritetuissa testeissä Ford vei uudella 1.0 l ecoboots koneella 8,8 l/100 km mäkisessä maastossa hiukan kuormitettuna. Myös hyvin monet muutkin auton testanneet ovat huomanneet lähes damaattisen 9 l kulutuksen olevan tosi asia, josta on kirjoituksia pilvin pimein verkkosivujen palveluissa (google löytää kaiken, eikä kaipaa ainuttakaan linkkiä tosiasiaan ruostumisesta, palovaarasta ja onnettoman isoista kulutuslukemista)

Fordin turbollinen minimoottori ei vain pelaa käytännössä millään muotoa ja kaikki Fordin saamat alhaiset kulutuslukemat ovat saatu laboratoriossa testipenkissä rullilla ilman mäki-, kuorma- ja tuulivastuksia.

Fordin turbollinen 1.0 l minimoottori ei muutenkaan tule kestämään, koska koneesta on otettu liikaa hevosvoimia irti, parhaimmillaan 125 hv !

Tuossa linkissä on tietoutta Fordin heikoista minimoottoreista, turboista, kulutuksesta ja niiden kestävyydestä.

Ammattitason tietoni saavat kaikki onnettomat takajaloilleen pitkiin itkuihin, joista nautin suuresti:)))

http://keskustelu.suomi24.fi/node/11247446

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totta on

      oikeaa asiaa..

    • Omistan 2 kpl 1.0l EcoBoosteja eikä ole tullut takaisinkutsuja.
      Kulutus on ollut työmatka-ajossa n:5l paikkeilla joka on 2 litraa vähemmän vanhempaan malliin verrattuna.
      Ruostesuojaukseen on käytetty paljonkin huomiota sillä kotelonsuoja-ainetta on laitettu nyt oikein kunnolla ja pohjakin on suojattu muovipaneeleilla kauttaaltaan.

      Asiasta tietämätön saattaa tällä palstalla tietämättään tai sitten kateellisuuttaan antaa virheellistä tietoa.

      Tosi asia on että uusi focus on erittäin nykyaikainen ja kilpailukykyinen auto.

      • hitsaa romuas

        mulla on kymmenen uutta ecopuutsia.5 on jo palanut,toiset viis vielä jotenkuten toimii..

        voi jeesus mikä pelle.mulla on kaksi ecopuutsia ja kulutus laskenu,oot kyllä aikas pelle peräkammarin poika.


      • paras mopo
        hitsaa romuas kirjoitti:

        mulla on kymmenen uutta ecopuutsia.5 on jo palanut,toiset viis vielä jotenkuten toimii..

        voi jeesus mikä pelle.mulla on kaksi ecopuutsia ja kulutus laskenu,oot kyllä aikas pelle peräkammarin poika.

        ecoboots tosi hyvä

        http://www.talouselama.fi/uutiset/ford oikeuteen vaarista polttoaineen kulutuslukemista kaunistelee lukuja/a2161642

        http://www.talouselama.fi/uutiset/tuulilasi vertaili fordin ihmemoottori ei olekaihmeellinen/a2135703

        http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288539592578.html?pos=ok-trm-auto

        ja mites kävi kävi moponmoottirille tm.n kulutus vertailussa.oli joukon huonoin 8l satasella

        ja tiedät senkin että nuo vielä palavat


      • mokateko
        hitsaa romuas kirjoitti:

        mulla on kymmenen uutta ecopuutsia.5 on jo palanut,toiset viis vielä jotenkuten toimii..

        voi jeesus mikä pelle.mulla on kaksi ecopuutsia ja kulutus laskenu,oot kyllä aikas pelle peräkammarin poika.

        Se on väärin että provoilijat kirjoittelee mitä sattuu mieleen tulla.

        Moni lukee näitä juttuja saadakseen todellista tietoa käyttäjiltä.

        Jostain syystä täällä häiriköi keskenkasvuiset provopellet ja pilaavat koko palstan.

        Sen verran vielä haluan kertoa että ainuttakaan miniboostia ei ole vielä suomessa hajonnut eikä myöskään palanut.

        Oikeat käyttäjien kokemukset yleensä kerrotaan suoraan omina kokemuksina eikä jakamalla vanhoja nettilinkkejä.


    • olen!!

      (mokateko)samaa mieltä sun kanssa kun kirjoitellaan mitä sattuu esim palaneista ecoboost moottoreista jos niitä on palanut usassa muutamia niin ei se tarkoita todellakaa että kaikissa (2 miljoonassa valmistetussa olisi vikaa)olihan keväällä juttua usassa kun tuhasia c sarjan mesejä kutsuttiin huoltoon palovaaran takia! PROVOPELLEJÄ LIIKKEELÄ

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10792
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      208
      2882
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1898
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1686
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1607
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1536
    Aihe