Eli olen 15-v tyttö joka tarvitsisi apua cosplayhahmon etsimisessä. Olen etsinyt monista animeista ja peleistä muttei ole löytynyt sopivaa. Toiveenani olisi
-Ei paljoa paljastavaa pintaa (esim bikinit tai tosi lyhyet housut)
-ruskeat, pikkuisen olkapäiden yläpuolelle olevat hiukset, ei otsatukkaa (en aijo hankkia kalliita peruukkeja)
-sinertävät silmät
-vaatteet saisi loihdittua vähällä vaivalla (vaikka tuunaamalla kirpparilta ostetut tai peruskuteita kaapista)
-mieluiten hahmo videopelistä esim. mario (ei league of legendsistä tai jostain muusta mulipayeristä)
P.S. Kiitän jo etukäteen mahdollisista kommenteista! Yritän vastailla ja antaa lisätietoa tarvittaessa.
Helppiä cosplayhyn...
2
80
Vastaukset
Daisy mario peleistä? :D puku on toki vaikeampi tehdä ellei löydä sopivaa ja oikean väristä mekkoa kirpparilta..
Tuolta löytyy lisää ruskea hiuksisia ja sinisilmäisiä hahmoja, toisaalta en itse tiedä noista kovinkaan montaa :'D http://www.animecharactersdatabase.com/sresults.php?x=0&eye_color=3&hair_color=4&hair_length=0&age=0&eye_color2=0&hair_color2=0&hair_length2=0&age2=0&eye_color3=0&hair_color3=0&hair_length3=0&age3=0&tag=&sex=2&mimikko=0&lightdark=0&mymax=12&size=150&role=0&otherchar=0&order=0&official=off- hopeless masquerade
Kiitos kovasti ideasta! En olekkaan tajunnut että voisin pukeutua häneksi.:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742952
- 682827
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171679- 241657
- 201600
- 251582
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259