Mua on alkanu mietityttää et lihottaako hedelmät oikeasti, ja toiset mitkä on mietityttäny on puuro ja ruisleipä? Pituutta on 170 ja painan 66, raskaus takana ja sen jälkeen pudottanut
10 kiloa. Tarkoituksena ei ole enää pää sääntöisesti pudottaa vain painoa vaan tulla timmimmiksi. Ruokavalio vinkkejä??
Lihottaako hedelmät
1
140
Vastaukset
- Sääliksi kävi:Sinde
Tasapainon saavuttamisesta en ole Taekwondoa vielä näkökulmana osannut ajatellakaan. Laji vaikuttaa siksi hektisesti liian raskalta, ja vaikealta, hieman voimistelunomaisemmalta, kuin muut kamppailulajit ja itsepuolustuslajit. Korealaisena lajina esiltelty Taekwondo kiinnittää ihan varmasti jokaisen 9-vuotiaan huomion, tukahduttaen onnistumisen elämyksettömyyteen, ja sen tunteeseen, itseinhoon; "olen huono".
Luin lehtijuttua tasaisen harmaana pilvisenä päivänä n. 20-vuotta sitten lehdessä, korkeudella kilpailemisesta hyppy-potkuin, jotka saivat palelemaan kauhusta. Kilpailuissa oli ollut paljon myös muuta esillä, ikäänkuin teemana, joka sai varmasti innostumaan pitkästä, koko elämän kestävästä harrastuksesta elämäntapana, ihan kenet vaan.
- "Pystyisin tuskin koskaan sellaisen ihmisjoukon eteen..." ajattelin.
Se kynnys oli todella korkea. Irrottautua lauantai-aamun luomasta turvallisuudesta keittiön penkin päältä, muiden ihmisten luoman tukevan turvallisuuden, kuin kotiseutu-miljöönkin vaarallisuudesta jopa, läheisyydenkykyisempään tulevaisuuteen, turvallisena miljöönä, kuten ympäristö yhteiskuntana.
Söin tuolloin taateli-puuroa, varmaan viimeistä kertaa elämässäni.
Äidin taatelit, hänen aarreaitastaan ja ihan sisäsyntyisestä taidostaan, loppuivat kaapista. Lisäksi olin hakenut jo tomaattia ja kurkkua, kaurapuuron, tuoremehun ja kovan kuivaleivän päälle. Sokeri velloi maidon seassa, eikä se ollut enää kovin terveellistä, palelin. Vain keitetty kananmuna odotti, märkää vettä valuvassa, juoksevan hanan alla pidetystä kattilasta. Aikuisten kahvi tippui pannusta... Entä mehu?
- En varmasti ollut vammainen!
En ollut vammainen, vaan tämä ympäristö oli mielenkiintoinen, sen tarjotessa aivan samalla lailla, yhteiskunta ympäristönä, mahdollisuuksia myös muille ihmisille. Viikunat ja taatelit upposivat, maitopuurokin, sokerilla oli ihan hyvää. Kuka jaksoi taas nähdä vaivaa?
Hektinen kiireisyys ja monen ihmisen perhe, oli varmasti kaikille, tuttu harrastuksistaankin. Se ei ollut psykopatiaa, vaan väsymystä, levon ja ajan tarvetta, hyvinvointina se oli niin tervettä, vain odottamista....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623