Nimittäin ennen naimisiinmenoa mulla oli 100 miestä - ymäri maailmaa. Ja nyt oltu puolisoni kanssa yli 20 v. yhdessä ja viimeisen parin vuoden ajan harrastettu ryhmäseksiä - se on koukuttanut mut / meidät täysin - yhtenä iltana voi olla 7 miestä useasta eri maasta: annan perinteisesti ja peppuun ja kaikkea muuta kivaa, mikä vaan kiihottaa ja koko ajan tekee mieli vain lisää - ihanaa kun miehet himoitsee ja sitten nai täysillä, voisin jatkaa vaikka kuinka pitkään! Eikä kaduta pätkääkään. Uudetasennot kiihottaa, nynnyjö en halua - miehen pitää tietää mitä haluaa ja mitä nainen haluaa. Työminäni on tosi kaukana tästä kaikesta - moni tuttu ei ikinä arvais ....
Miehet - mitä oikeasti ajattelette kun vaimolle ollut yli 100
8
2841
Vastaukset
- Oksettavaa
Hyi hitto. En voi kunnioittaa naista, joka on jakorasia.
- anusagem
Robert jakorasia lissu rossander
- Apinapox
Samaa mieltä!
- heh heh
Sairasta tosiaan jos on totta, mutta provohan tämä on...
- seksimarjatta
miksei tämä voisi olla totta? mä ainakin haluaisin harrastaa paljon seksiä, mutta olen kaiken kaikkiaan aika ujo ja lisäksi aina ollut vakituisessa parisuhteessa "yhden miehen kanssa kerrallaan".
- Yli sadan on jees
Ei mitään sairasta,Oma vaimonikin oli hyvin kokenut ennen naimisiinmenoamme. Sitten tuli15 vuoden paussi perheasioiden vuoksi mutta kun sai tietää minun tyttöystävästä alkoi todella naimaan vieraitten miesten kanssa. Nyt sitten naimme omilla tahoillamme ja kerromme toisillemme kun saamme ja miltä on tuntunut. Se on hyvin kiihoittavaa ja usein näitten juttujen jälkeen naimme todella rajusti.Vaimoni on joskus nainut kyllä kahdenkin miehen kanssa mutta enimmäkseen ne ovat olleet yhden miehen juttuja. Kerran hän nai jopa erään työpaikkansa naisen kanssa mutta se ei kuulema oikein tuntunut hyvälle vaikka minä olinkin siitä ihan töpinöissäni. Joten 100 miestä ja enempikin on ihan jees!
- 9+10
Enpä osaa sanoa, kun vaimollani ei ole ollut lähelläkään 100 miestä. Tai niin hän ainakin väittää. Kunhan se sata ei ole kertynyt meidän yhdessä olomme aikana, niin aivan sama.
Lopetettiin jo neljä vuotta sitten toi laskeminen..................
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483