Eli uutta olkkarin mattoa ostamassa ja kyselisinkin, että minkälainen matto kannattaa laittaa koiraperheeseen.... Meillä iso koira ja paljon karvoja :) Plyysimatto, villamatto vai paperinarumatto???
Matto koiraperheeseen????
4
3384
Vastaukset
- Musti
Ei ainakaan missään tapauksessa polypropeenimattoa, vetää karvoja kuin sieni. paperinarumatossa voi puhdistuksesta tulla pienia ongelmia, mutta ei ainakaan kerää karvoja. Itse päädyin villamattoon,koska ainakin perusvillamatot kestävät pesua mutta karvojen tarttumisesta ei ole itsellänikään vielä kokemusta (juuri hankittu ikean paksunyörinen matto)
- Liisu
Hei!
Meillä on kaksi karvaavaa koiraa ja ostin paksun tuftatun villamaton olohuoneeseen. Jos en imuroi kahteen päivään mattoa peittää tasainen harmaa karvakerros. En siis suosittele tuftattua mattoa. Olen itse suunnitellut hankkivani ns. kokolattiamatosta kantatun maton.
- hurtta
Meillä taas on täysin erilaisia kokemuksia polypropeenimatoista kuin nimimerkillä "Musti".
Perheessämme on yksi isokokoinen koira, josta lähtee aivan käsittämätön määrä karvaa. Puuvillamattoihin se tuntuu jäävän uskomattoman tiukkaan, samoin tiukkakudoksisiinkin villamattoihin.
Ostimme myyjän neuvosta (joskin vahvasti epäillen) olohuoneeseen uuden maton, joka on juurikin tuota polypropeenia (pohja juuttia).
Mitään muuta mattomateriaalia emme taatusti enää hanki. Matto ei kerää ollenkaan karvaa ja on helppo imuroida. Sen pinta on tiivis ja jos siihen esim. läikkyy vettä, nesteen ehtii pyyhkiä pois ennen kuin se imeytyy mattoon. Ainoa huono puoli on se, että tiivis juuttipohja ei pidä mattoa paikallaan liukkaalla lattialla - tämän ongelman onneksi voi ratkaista helposti sellaisella liukuesteverkolla joka laitetaan maton alle.
Suosittelen.- Vaaleita ja mustia karvoja
Hei, vastakkaisia kokemuksia.
Mistä hankit ks. maton, jos sinulla on noin hyviä kokemuksia niin voisin hankkia samanlaisen maton.
Meillä kun tulee vaaleita ja mustia karvoja niin, että ne peittävät nykyiset huonolaatuiset mattoni.
Kiitos jo etukäteen vinkistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961167Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 90850
- 53841
- 46829
- 53758