Talvipaikka 14x4/18t veneelle mastot pystössä

Veneen vaihtaja

Tuli vaihdettua vanha vene hieman tilavempaan. Pituutta hitusen vajaa 14 metriä. Leveyttä 4,3m ja painoa 18 tonnia.

Entisessä satamapaikassa sai veneet mastoineen ylös. Nyt tätä venettä he ei pysty nostamaan mastot pystössä koska nosto tapahtuu eri koneilla.

Osaisiko joku sanoa missä voisi olla kätevä satamapaikka / talvisäilytyspaikka Helsinki-Turku välillä.

Jos kyseessä pelkkä talvisäilytys niin vaatimuksena mastot paikallaan nostaminen ja se että saa itse huoltaa veneen. Moni tuntuu tarjoavan vain kokonaispakettia mikä sisältää ryöstöhintaiset talvihuollot jne..


Vielä kun löytäisi samalta väliltä kesä paikan mistä pääsisi kohtuullisen helposti merelle.

Mielelläni otan kaikki vinkit vastaan.

10

416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 151515151551

      kannattaa liittyä kerhoon sillävälillä, niin kaikki ongelmat ratkeaa.

      mitään tiettyä firmaa en voi sanoa, koska mainostaminen täällä on kielletty.

      • Ei kai mainostamista

        Kyllä kai sentään firmojen nimiä täällä voi vapaasti mainita? Ei semmoinen ole mainostamista vaan tiedon jakamista.


      • Noilogi
        Ei kai mainostamista kirjoitti:

        Kyllä kai sentään firmojen nimiä täällä voi vapaasti mainita? Ei semmoinen ole mainostamista vaan tiedon jakamista.

        Juo Red Bullia ja elämäsi on on onellista!


      • Hoh hoijaaa...
        Noilogi kirjoitti:

        Juo Red Bullia ja elämäsi on on onellista!

        Niinpä niin... Ja tuo pystö... Joskus raumalla valmistettiin 4ol maitopystöjä eli kansanomaisesti maitotonkkia. On nyt mastot maitotonkassa?


    • Tuohipöllö

      Isnäsin satama edullinen. yhteisnosto 12.10.13.

    • kuusamox

      Kysy Gripmarinelta, jos on vielä tilaa.
      Halpaa se ei ole.

    • M.D.

      Meillä on suunnilleen samankokoinen (mutta huomattavasti kevyempi) vene Ajolanrannassa Rymättylän länsirannalla. Siellä onnistuu talvisäilytys masto pystyssä (en tosin tiedä tuleeko 18t paino jo vastaan), ja huoltotöitä saa tehdä niin paljon/vähän kuin itse haluaa. Samassa on myös laadukas laituripaikka, jossa käveltävät puomit molemmin puolin. Tuolta on 25 mpk matka Ahvenanmaan puolelle ja toisaalta 15 mpk Airiston eteläreunalle tai vaikka Iniöön. Ja tämä ei ole mainos.

    • nuukis

      Sindbad Lauttasaaressa. Siellä paljon ja isompiakin ja mastot pystyssä nostettuna. Huoltotyöt ihan varmasti SAAT tehdä itse.

    • Narva kutsuu

      Upota veneesi Narvajokeen. Maston voit jättää pystyyyn.
      Niin ja maalaa masto jo valmíiksi itä-viitaksi

    • Mediterraneo tria

      Jos vielä talvipaikka auki, niin itse etsisin Tallinnasta joltain kaupalliselta toimijalta ulkokenttäpaikan. Näppärän matkan päässä Helsingistä siirtää ja huokea teettää hankalampia korjauksia jos tarvetta. Ja varmasti saa telakoida masto ylhäällä joka yhtään isommassa veneessä ainoa oikea tapa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe