PC Speed Maximizer poistaminen

feikin riivaama

Onpa tullut ladattua PC Speed Maximizer koneelle mikä aina ponnauttaa ikkunansa auki konetta käynnistettäessä. Sen verran luin netistä että se on feikki.
Netistä löytyy monta saittia missä on neuvoja senm poistamiseen. Asiantuntijat, millä sen saa helpoiten ja varmimmin poistettua? Eli mihin poisto-ohjeisiin pystyy luottamaan ettei tule samalal ladattua mitä sattuu uutta haittaohjelmaa Speed Maximizeria poistaessa?

9

3048

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokeile voiko sitä poistaa ohjauspaneelin ohjelmien poisto kohdasta?

• Näinpä.

toistaiseksi kaikki PC tehon optimoijan lukuunottamatta Advanced System Care 6: ta syövät itse tehon jonka antavat. (kannattaa silti asentaa ASC 6 manuaalisesti)

• Tosin tuo ASC ei ole luotettavimmista päästä..

• Näinpä.

Vaan olen sen manuaalisesti tarkastanut ja asentanut, hyvää työtä tekee, ja defrag toimii kuin unelma. Haittaohjelmien poistoon täysin avuton.

• se olen minä

kato yritä löytää pc speed maximizer uninstall niin voit poistaa sen turvallisesti

• Älälataile

Otan osaa!

• VJT

Linux

• NeemNemo

Tuohan on helppoa. 1. mene ohjauspaneeliin. 2. mene etsimään (vaikka haulla) "lisää tai poista sovellus". 3. etsi Pc speed maximizer ja napauta sitä. 4. kyllä osaat laittaa uninstall ite, ja sit se on poistettu!

• 26032015

Olen maksanut tästä ohjelmasta, en halua uusia tilausta. Miten pääsen siitä eroon.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4896
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3476
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2943
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2915
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      7
      2709
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2270
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      37
      1752
    8. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1681
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1680
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16
      1574
    Aihe