Onpa tullut ladattua PC Speed Maximizer koneelle mikä aina ponnauttaa ikkunansa auki konetta käynnistettäessä. Sen verran luin netistä että se on feikki.
Netistä löytyy monta saittia missä on neuvoja senm poistamiseen. Asiantuntijat, millä sen saa helpoiten ja varmimmin poistettua? Eli mihin poisto-ohjeisiin pystyy luottamaan ettei tule samalal ladattua mitä sattuu uutta haittaohjelmaa Speed Maximizeria poistaessa?
PC Speed Maximizer poistaminen
9
3023
Vastaukset
Kokeile voiko sitä poistaa ohjauspaneelin ohjelmien poisto kohdasta?
- Näinpä.
toistaiseksi kaikki PC tehon optimoijan lukuunottamatta Advanced System Care 6: ta syövät itse tehon jonka antavat. (kannattaa silti asentaa ASC 6 manuaalisesti)
Tosin tuo ASC ei ole luotettavimmista päästä..
- Näinpä.
Vaan olen sen manuaalisesti tarkastanut ja asentanut, hyvää työtä tekee, ja defrag toimii kuin unelma. Haittaohjelmien poistoon täysin avuton.
- se olen minä
kato yritä löytää pc speed maximizer uninstall niin voit poistaa sen turvallisesti
- Älälataile
Otan osaa!
- VJT
Linux
- NeemNemo
Tuohan on helppoa. 1. mene ohjauspaneeliin. 2. mene etsimään (vaikka haulla) "lisää tai poista sovellus". 3. etsi Pc speed maximizer ja napauta sitä. 4. kyllä osaat laittaa uninstall ite, ja sit se on poistettu!
- 26032015
Olen maksanut tästä ohjelmasta, en halua uusia tilausta. Miten pääsen siitä eroon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2061975Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2771962Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano391234- 841172
- 751114
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta411067- 881064
Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1601054- 1171040
- 60924