Onko oxford street selvästi kalliimpi myös ketjukauppojen osilta vai onko hinnat samat myös vähän kauempana?
Ostokset oxford streetillä vai kauempana?
4
491
Vastaukset
Ketjut on yleensä kaikki samanhintaisia. Jos lähdet pienemmille alueille niin silloin heillä saattaa olla alehyllyissä enempi tuotteita. Yleensä mallistot on isompia noissa keskustan kaupoissa.
- 12+17
Valikoimat voivat olla Oxford Streetin lippumyymälöissä suuremmat kuin joissain muissa ketjun liikkeissä (esim. GAP), mutta hinnat ovat kaikissa samat.
- jippuli1
HInnat samat mutta ihmisiä ihan liikaa.
- travelbag
Riippuu paljon mita etsit. Oxford Streetilta loydat yleensa kaiken.
Sitten on esim. Kensingtonissa kauniita liikkeita, vaate, ruoka ja sellainen. Itse kayn siella second hand liikkeissa, ostamassa merkkituotteita, jotka kaytetty, hinnat hyvaa luokkaa.
Sitten on nama market places, kuten Camden town, Portobello road, joista antiikkia ja yleensa mita kaikkea halajaa, second hand vaatteita, hyvat hinnat ja erittain hyvakuntoisia. Ostin kerran nahkatakin aivan pilkkahintaan, joka ollut kaytossa jo vuosia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 181776
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs551767- 821423
- 1761408
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3081370- 211339
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti981005Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä62974Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää34965- 349864