Palvelukseen astuessa...

autolla int

Olin jo lähellä kutsuntatilaisuutta käynyt psykiatrilla hakemassa "hullunpapereita", mutta jostain syystä en onnistunut ja sain vain 3-vuotta lykkäystä.

Kävin uudelleen 3-vuoden päästä psykiatrilla, eikä mennyt hulluuteni läpi, ehkäpä olisi pitänyt esittää enemmään. Psykiatri piti minua suht terveenä, koska käyn töissä, asun omistusasunnossa (sain mummolta osakkeen perinnöksi) Minulla ei ole pankki lainaa.
Ja aion ostaa uuden E-sarjan Mersun. Mutta pankista ei anneta lainaa ennenkuin "asevelvollisuus"on suoritettu

No sitten se päivä koitti jouduin lähtemään sinne armeijaan. Olin jo vuoia sitten päättänyt, että inttiä tai sivaria en käy, enkä mene vankilaan.

Jos olette joskus katsoneet pulttiboissia niin apuva-tyyppi lienee teille tuttu?

linkki: https://www.youtube.com/watch?v=k6XHHbVq-2Q

Pukeuduin suht samalla tavalla kuin apuva typpii. Kävelin oudosti sinne kasarmille sisään. PUllopohja lasit päässä ja kumisaappaat jalassa sekä likainen vanha kirppikseltä ostettu takki mitä oli uitettu kuralammikossa. Tukan olin leikannut hapsuille sieltä sun täältä ja kasvoinhin olin hieronut hieman grillihiilillä mustaa väriä. Ja taskussani pullotti lasol-pullo.

Minua tuijotettiin pitkään. Sitten jouduin sen alikersantin eteen. Ja se kysyi "luuletteko selviävänne varusmiespalveluksesta?"

Siinä kohtaa aloin pidellä päätäni. Menin kyykkyyn ja aloin huutaa "Vää, Vää!"

Ympärilleni tuli armeijan kapiaisia ja muita tyhmiä varusmiehiä. Repäisin siinä kohtaa lasol-pullon taskusta ja kaasin sen päälleni. "polttakaa minut tähän. Vää Vää!" huusin.

Toiset palvelukseen astuja olivat kauhusta kankeita. Sotilaspoliisi laittoi minut käsirautoihin. Ne veivät minut ambulansssiin, joka toimitti minut mielisairaalaan. Siellä käyttäydyin asiallisesti, ihan kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Mielisairaalan henkilökuntakin ihmetteli miksi minä siellä olen. Mutta olinha ollut palvelukseen astuessa "psykoosissa", eli ei mikään ihme.

Pääsin mielisairaalasta pois 3-päivän jälkeen. Psykiatri teki mielisairaalassa puoltavan lausunnon, että minut vapautetaan "asevelvollisuudesta".

Sain muutaman päivän sisällä jostain "esikunnasta" kirjeen, missä minut todettiin vapautetuksi ja asepalvelukseen kelpaamattomaksi.

No Tulihan se intti noinkin suoritettua. Ja Sitten kun homma oli selvä menin pankkiin hakemaan lainan ja nyt ajelen E-sarjan Mercedeksellä. Repeän joka kerta nauramaan kun näen varusmiehiä.

Kesäisin huutelen auton kattoluukusta varusmiehille. "katsokaa mitä minulla on. En ole ollut päivääkään armeijassa. Olette luusereita!"

Ja työt jatkuvat mukavasti it-alan hommissa. JA mersukin on jo pois maksettu.

Että tällaista....

5

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suora srtaith

      Mitä aineitasinä käytät??

      Idiootti.

    • ApuuWa

      Oisko samaa kuin apuva-kaverilla.
      Nojoo, käyhän se noinkin... kai?
      Ei täysijärkisellä ole pokkaa vetää tuota kaikkea läpi.
      Toisaalta mistä näitä kaikkia tietää.

    • Huumorin ystävä

      "Pukeuduin suht samalla tavalla kuin apuva typpii. Kävelin oudosti sinne kasarmille sisään. PUllopohja lasit päässä ja kumisaappaat jalassa....

      Olihan lennokas tarina! Nauroin vedet silmissä. Haluttaisi uskoa, että perustuu tositapahtumaan.

      Mutta oli totta tai ei, sinulla on ilmeisiä humoristin lahjoja. Kunpa tämän tasoisia tarinoita olisi enemmän näillä sivustoilla.

    • Huumorin ystävä

      Pitää vielä uudestaan kehua sinun "autolla int" nimimerkin tarinaa. Kävin tässä välillä vessassa, mutta pissaamisesta ei ensi yrittämällä tullut mitään, kun minua nauratti niin valtavasti.

      Et ehkä itsekään ymmärrä, kuinka hyvä kirjoittamasi juttu on meidän armeijan käyneiden vanhemman polven miesten mielestä, jotka epäonnistuimme aina yrityksissämme uunottaa tätä ankaran hierarkkista laitosta.

      Korjaa lyöntvirheet ja lähetä tarinasi vielä johonkin julkaisuun, että sellaisetkin saavat nauraa, jotka eivät osaa nettiä käyttää.

    • ihmellinen höpöttäjä

      Todellista kanttia löytyy sulta,vää vää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      745
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe