Palvelukseen astuessa...

autolla int

Olin jo lähellä kutsuntatilaisuutta käynyt psykiatrilla hakemassa "hullunpapereita", mutta jostain syystä en onnistunut ja sain vain 3-vuotta lykkäystä.

Kävin uudelleen 3-vuoden päästä psykiatrilla, eikä mennyt hulluuteni läpi, ehkäpä olisi pitänyt esittää enemmään. Psykiatri piti minua suht terveenä, koska käyn töissä, asun omistusasunnossa (sain mummolta osakkeen perinnöksi) Minulla ei ole pankki lainaa.
Ja aion ostaa uuden E-sarjan Mersun. Mutta pankista ei anneta lainaa ennenkuin "asevelvollisuus"on suoritettu

No sitten se päivä koitti jouduin lähtemään sinne armeijaan. Olin jo vuoia sitten päättänyt, että inttiä tai sivaria en käy, enkä mene vankilaan.

Jos olette joskus katsoneet pulttiboissia niin apuva-tyyppi lienee teille tuttu?

linkki: https://www.youtube.com/watch?v=k6XHHbVq-2Q

Pukeuduin suht samalla tavalla kuin apuva typpii. Kävelin oudosti sinne kasarmille sisään. PUllopohja lasit päässä ja kumisaappaat jalassa sekä likainen vanha kirppikseltä ostettu takki mitä oli uitettu kuralammikossa. Tukan olin leikannut hapsuille sieltä sun täältä ja kasvoinhin olin hieronut hieman grillihiilillä mustaa väriä. Ja taskussani pullotti lasol-pullo.

Minua tuijotettiin pitkään. Sitten jouduin sen alikersantin eteen. Ja se kysyi "luuletteko selviävänne varusmiespalveluksesta?"

Siinä kohtaa aloin pidellä päätäni. Menin kyykkyyn ja aloin huutaa "Vää, Vää!"

Ympärilleni tuli armeijan kapiaisia ja muita tyhmiä varusmiehiä. Repäisin siinä kohtaa lasol-pullon taskusta ja kaasin sen päälleni. "polttakaa minut tähän. Vää Vää!" huusin.

Toiset palvelukseen astuja olivat kauhusta kankeita. Sotilaspoliisi laittoi minut käsirautoihin. Ne veivät minut ambulansssiin, joka toimitti minut mielisairaalaan. Siellä käyttäydyin asiallisesti, ihan kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Mielisairaalan henkilökuntakin ihmetteli miksi minä siellä olen. Mutta olinha ollut palvelukseen astuessa "psykoosissa", eli ei mikään ihme.

Pääsin mielisairaalasta pois 3-päivän jälkeen. Psykiatri teki mielisairaalassa puoltavan lausunnon, että minut vapautetaan "asevelvollisuudesta".

Sain muutaman päivän sisällä jostain "esikunnasta" kirjeen, missä minut todettiin vapautetuksi ja asepalvelukseen kelpaamattomaksi.

No Tulihan se intti noinkin suoritettua. Ja Sitten kun homma oli selvä menin pankkiin hakemaan lainan ja nyt ajelen E-sarjan Mercedeksellä. Repeän joka kerta nauramaan kun näen varusmiehiä.

Kesäisin huutelen auton kattoluukusta varusmiehille. "katsokaa mitä minulla on. En ole ollut päivääkään armeijassa. Olette luusereita!"

Ja työt jatkuvat mukavasti it-alan hommissa. JA mersukin on jo pois maksettu.

Että tällaista....

5

281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suora srtaith

Mitä aineitasinä käytät??

Idiootti.

• ApuuWa

Oisko samaa kuin apuva-kaverilla.
      Nojoo, käyhän se noinkin... kai?
      Ei täysijärkisellä ole pokkaa vetää tuota kaikkea läpi.
      Toisaalta mistä näitä kaikkia tietää.

• Huumorin ystävä

"Pukeuduin suht samalla tavalla kuin apuva typpii. Kävelin oudosti sinne kasarmille sisään. PUllopohja lasit päässä ja kumisaappaat jalassa....

Olihan lennokas tarina! Nauroin vedet silmissä. Haluttaisi uskoa, että perustuu tositapahtumaan.

Mutta oli totta tai ei, sinulla on ilmeisiä humoristin lahjoja. Kunpa tämän tasoisia tarinoita olisi enemmän näillä sivustoilla.

• Huumorin ystävä

Pitää vielä uudestaan kehua sinun "autolla int" nimimerkin tarinaa. Kävin tässä välillä vessassa, mutta pissaamisesta ei ensi yrittämällä tullut mitään, kun minua nauratti niin valtavasti.

Et ehkä itsekään ymmärrä, kuinka hyvä kirjoittamasi juttu on meidän armeijan käyneiden vanhemman polven miesten mielestä, jotka epäonnistuimme aina yrityksissämme uunottaa tätä ankaran hierarkkista laitosta.

Korjaa lyöntvirheet ja lähetä tarinasi vielä johonkin julkaisuun, että sellaisetkin saavat nauraa, jotka eivät osaa nettiä käyttää.

• ihmellinen höpöttäjä

Todellista kanttia löytyy sulta,vää vää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      128
      4639
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      29
      3377
    3. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      20
      3315
    4. Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?

Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt
      Maailman menoa
      47
      2979
    5. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      51
      2965
    6. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      122
      2839
    7. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      18
      2590
    8. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      113
      2315
    9. Vornanen ja oulainen

Voi voi Ville mihin sekaannuit🥶
      Oulainen
      9
      2199
    10. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2135
    Aihe