Huumeseula lapsen ensi kakasta

caroline2

Moi!

Olisin kysellyt onko kenelläkään tietoa/ kokemusta miltä ajalta vauvan ensi kakassa huumeet näkyvät?

Neuvolassa menin kertomaan että melkein 2 vuotta sitten ollut muutama huume kokeilu , jolloin siis itse olin 16 vuotias. ( tämänkin jälkeen tosin ollut mutta niistä en kertonut) Neuvola täti teki lastensuojelu ilmoituksen koska käytöstä on alle 3 vuotta ja nyt juoksen eri psykiatreilla ja huumeseuloissa.

Näissä ei ole mitään näkynyt sillä raskauden aikana en mitään ole käyttänyt ja nyt rv32..

Raskauden huomasin n. Viikolla 5 ja sinä aikana saattanut käyttää extaasia, eli mahtaako näkyä?

Toivoisin asiallisa vastauksia, sillä tiedän etteivät huumet ole hyväkai minulle taikka lapsella ja niiden käytön olen lopettanut eikä raskauden jälkeenkään ole aikomusta aloittaa uudelleen! Joka takia olisikin kamala jos näytteessä jotain näkyisi nuoruuden tyhmyyksien takia joista nyt olen raskauden myötä luopunut ja lapsi tulee minullee aina olemaan tärkein!

Kiitos ja anteeksi kirjoitus virheet sekä huonosti kirjoitettu teksti, musta ei kyllä mitään kirjoittajaa saa tekemälläkään :D

3

716

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ekstasi

Niinkuin itse kirjoitit, seuloissa ei ole näkynyt mitään, ei näin ollen mistään vauvan kakastakaan tule löytymään mitään.

• elämä on

Hienoa että olet järkiintynyt ja lopetit huumeiden käytön raskauden myötä. Toivottavasti elämäsi nyt on kunnossa etkä palaa huumeiden maailmaan. Onnea ja menestystä elämällesi :)

• ole huoletta

mitään tietämättä asiasta, niin jos viikolla 5 viimeeksi käyttänyt, niin ei varmasti näy mitään. Se on niin alkio ollut sillon.

Toivotaan ettei ole tullut mitään vaurioita, niistä ei voi tietää.

Oli tyhmää kertoa, se leimasi ja voi vaikuttaa pitkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Murhamies

31-vuotias Suomussalmella asuva mies epäiltynä murhasta, aikaisemmin kontolla pahoinpitelyjä. Ken lie kyseessä ja kuka u
      Suomussalmi
      30
      3127
    2. A miehelle :)

Oli mukava näkeminen taas eilen. Olisinpa tänäänkin nähnyt sut. Harmi ettei tunneta kunnolla. Ja etten voi saada su
      Ikävä
      36
      2108
    3. Jos hän olisi luonasi nyt

mistä haluaisit jutella kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      144
      1439
    4. Kansanedustajien palkkioihin roimat korotukset

Kansanedustajien palkkiot nousevat lokakuun alussa sadoilla euroilla, kertoo eduskunnan palkkiotoimikunta. Ensimmäisen
      Maailman menoa
      157
      1346
    5. Joko sä olet aivan totaalisen rakastunut

Tai sitten sulla on joku hätänä. Kaikkeni lähestulkoon yrittänyt että perääntyisit mutta ei 😄
      Ikävä
      80
      1213
    6. Kiantaman johtaja Vernu Vasunta !

Kolmeksi ja puoleksi vuodeksi vankilaan ja neljäksi vuodeksi liiketoiminta kieltoon,että silleen Kiantalaiset!!!!
      Suomussalmi
      27
      1134
    7. Keskisarja todettiin rasistiksi

Yhdenvertaisuusvaltuutetun mukaan Keskisarjan lausunnot Ylen A-Studiossa viime viikolla täyttävät rasismin määritelmän
      Maailman menoa
      353
      967
    8. Mitähän tapahtuisi?

Jos meidät tiputettaisiin tunniksi samaan huoneeseen kaksin? 😏
      Ikävä
      80
      895
    9. On varmaan aika sanoa lopullisesti heippa

Kai sen oli pakko joskus tapahtua, ennemmin tai myöhemmin, toki toivoin että myöhemmin. En koskaan ole tykännyt sanoa he
      Ikävä
      47
      747
    10. Kehitysvammainen teki työtä 19 vuotta ilman palkkaa

K kaupan pullonpalautusautomaattia hoiti ja vapautti muut myyjät muihin töihin. Tästä on varmasti 19 vuoden aikana ollut
      Lieksa
      105
      742
    Aihe