Pari linkkiä kuvan veistoon.
1. Ota ilmaisjakelulehti. Löydä suuret kasvot. Ota taltta, veitsi käteen ja tee reikä silmien kohdalla. Sitten tee reikiä korvien kohdalla. Voit ripustaa kuvan seinään ja heittää sitä tikarilla. Tätä on Kuvan Veistoa. Voi lopuksi silpoa paperin silpurilla ja polttaa tai viedä Moderna Museet näytteille tai kohta kohoavaan Helsinki Guggenheim museoon, mutta älä vie EMMA nykytaidemuseoon missään nimessä.
2. Kun opimme veistämään kuvaa ilmaisjakelulehteä käyttäen, toisella oppitunnilla käymme läpi Kuvan Veistoa varsinaisessa tarkoituksessa. Soita kaverille, kutsu kylään. Istuta se työhuoneen tuolille. Ota hitsauslaite, ison taltan, veitsi ja raaputusvälineet. Pyydä ystäväsi sulkemaan silmänsä. Veistä se sellaiseksi kuin haluat, mutta ole varovainen satuttamasta häntä. Työpaikkaturvallisuus on kaiken A ja O. Kun kaverin kuva on veistetty aseta teos Moderna Museettiin tai Kiasmaan mutta älä missään nimessä EMMA nykytaiteen keskukseen.
3. Sulje silmäsi. Kuvittele Maailmankaikkeus. Kuvittele jättikokoinen taltta ja vasara. Kuvittele Walkietalkie korvillasi ja purukumi suussa. Veistä uusi Universumi juuri sellaiseksi kuin haluat. Mutta älä vahingoita eläviä kuten UFOja ja kavereitasi. Voit lisäksi katkaista saatanalta sarvet ja kammata hänen tukkansa. Aamen.
Kolme ilmaista kuvanveiston oppituntia
3
120
Vastaukset
- kuukkeliukko lapista
Suosittelen teille oikeaa kuvanveistoa. Itse olen saanut tästä hyvän harrastuksen eläkkellä. Aikakin kuluu rattoisasti ja kaamosaika. Olen ns ite-taiteilija. Teen erlaisia lintua ja veistoksia. Koko ajan oppii uutta.. ;)
- parta-äijä
Kato kuukkeliukkoa , täällä partaäijä pohjoispohjanmaalta, suosittelen myös ite-taiteilijuutta vaikka juuri eläkepäiville ratoksi , mehän ei olla viälä mitään vanhoja ukkoja , joten saadaan vähä uutta verta ite kartalle , ja hyvää uutta vuotta kaikille .
- eläköön
ite taiteesta tulee hyvää mieli, taide aidoimmillaan! ilmaistan sitä, miltä itsestään tuntuu eikä miten pitäisi. sinne vain omia syövereitään pönkkimään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021589
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1251414En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821240- 621133
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101018Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111979Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall210784Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57753- 119703
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20698