Olen kuullut äskettäin että kortin voipi saada jo 17v
Riittäisikö tällaiset syyt: Isoäitini on 86 ja hänen on vaikea liikkua (ei pääse kauppaan)
Äitini on liikunta rajoitteinen (ms tauti) joka vaikeuttaa ja väsyttää häntä
Itselläni on polvissa sen verran vikaa että polkupyörällä vaikea päästä kulkemaan
Opiskelu paikkani sijaitsee yhteensä 15-20km päässä kotoani
Ko paikkakunnalla ei ole oikeen hyvä joukkoliikenne
Kortti jo 17 vuotiaana ?
16
173
Vastaukset
- Tutsikkaku
Lisäksi että harrastan geokätköilyä ja keilailua että tavaroita pitäisi saada autoon mahtumaan
- bbb
Miten pystyt geokätkeilemään ja keilaamaan jos polvet ei kestä pyöräilyä?
- Tutsitutsi
Tilaa taksi.
- 2+98
Eipä riitä tullaiset perustee, hanki mopoauto
- hakkerit pyörille...
Ajokorttia ei pitäisi Suomessa saada kenenkään alta kolmekymppisen.....
Tuota nuoremmat ovat liian vastuuttomia kuljettamaan polkupyörää vaativampaa laitetta.......Tai oikeesti sekin on liian vaativa laite fyysisesti jollekkin hakkerille, Joka osaa kyllä murtautua USA:n Ydinohjus järjestelmään, Mutta se Polkupyörällä ajaminen koetaan mahdottomaksi.............. - .......
Ei et saa ajokorttia jollei perheen toimeentulo ole ajamisesta kiinni ( kuljetusyritys jossa omistaja on kuljettajana ja sairauden/onnettomuuden kautta menettänyt ajokyvyn).ja silloinkin on tarkkaan määrätty millä , milloin ja missä ajaa (alaikäinen ajaa perheen kuorma-autoa työ ajo mutta ei saa ajaa vapaa aikana perheen henkilöauto).
- Tutsikkaku
Lisäksi minulla on paha luki häiriö ja varsinkin yhdys sanat ja välimerkit ovat täysin haku sessa.
- Toni Nieminen.
Kyllä kortin saa jos on 17V mutta pitää olla mäkikotka joka ryyppää ja rällästelee!
- Vähän lisää
Ihan noilla eväillä ei vielä lisenssi irtoa mutta jos on esim olympiamitali tienattuna niin se kannattaa hakemuksessa mainita.
- ...
Ikäraja tulisi nostaa 20 vuoteen.
- Kaksikymmentäkuusi
Just niin. Nopeusrajoitukset on se mitä laskea pitäisi, ei ajokortin saamisikää, jota puolestaan pitäisi nostaa. Mutta niinhän tämä maailma näyttää toimivan että jos jotain pitäisi säätää, kuten verotusta, niin suunta on aina väärä.
Jos 17-vuotias tarvitsee ajokortin niin syy pitää olla melkoisen hyvä. Samaten inssiajon ja kirjallisen kokeen pitäisi olla vieläkin kireämpi kuin vuotta myöhemmin. Aloittajan syyt ajokorttiin vaikuttavat olevan hyvällä tasolla. Riittäisikö tuohon tosin jopa mopoauto? Se on tosin melkoisen kallis ratkaisu yhdeksi vuodeksi.- ........
Höpö höpö suomessa nopeudet on alakanttia !!! Poliisin pitäisi valvoa että nopeusrajoituksia noudatetaan alinopeudet pois ja ylinopeudet pois. Ikäraja on ok. nykyisin auto teho voitaisiin rajoittaa rikkureille ja ratti juopoilta ammatti oikeus pois lopullisesti
- .tana kaikki linnaan
........ kirjoitti:
Höpö höpö suomessa nopeudet on alakanttia !!! Poliisin pitäisi valvoa että nopeusrajoituksia noudatetaan alinopeudet pois ja ylinopeudet pois. Ikäraja on ok. nykyisin auto teho voitaisiin rajoittaa rikkureille ja ratti juopoilta ammatti oikeus pois lopullisesti
kotipoliisin päiväkirjata lainattuako????
melkoista holhousyhteiskuntaa olet rakentamassa, ihanko DDR vai Pohjois-Koreako on ihanteesi ja tavoitteesi?? - ........
.tana kaikki linnaan kirjoitti:
kotipoliisin päiväkirjata lainattuako????
melkoista holhousyhteiskuntaa olet rakentamassa, ihanko DDR vai Pohjois-Koreako on ihanteesi ja tavoitteesi??No vaara tekijät liikenteessä ovat älyttömät ylinopeudet,nysvääminen reilut alinopeudet ja rattijuopot
- ja sekin
vielä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201175
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 82719
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 89663
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110487