Kirjoitatko koskaan humalassa?

Neitikeskustan

Ei liity Kaarinaan ei, mutta kiinnostaa, onko ihan luuseri touhua. Omalle päälle tekee gutaa pieni nollaushetki, lukea uutisia, ottaa siideri, lukaista keskustelupalstoja, kellään muulla sama?

8

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei leikkaa

      Kyllä kait monikin, kunhan ei vastaa sähköposteihin. Se on paha virhe.

    • NSUPrinZ

      Kahden oluen jälkeen ei kommentointia palstoilla. Peukkuja voi nostella ei muuta. Tai ois viisasta.

    • Leogetz

      Ei ole mitään luuserimaista siinä, että rentoutuu kommentteja lukiessa. Ehkä kaljan juotuaan provosoituu herkemmin. Kannattaa jo ennakkoon pohtia, onko äkkiä kilahtavaa tyyppiä. Ja nytpä paistaa aurinko, en olisi uskonut että tänään tuota tapahtuu..

    • Sorrolainen

      Mä en kirjoittele tänne kännis, mut tällee krappes kylläkin ja välil puran paineita.

    • Tilhen Nipa

      Lasten, humalaisten ja hullujen suusta saa kuulla totuuden, tai ainakin rehellisen oman mielipiteen.

    • Neitikeskustan

      No "Sorrolainen", pura mieltäs. Mitä sulle kuuluu, onko murheita vai oletko tyytyväinen elämääs? Entä muut, onko kaikki kunnossa?

    • Sorrolainen

      Nii, siis en mä tänne paineita krappes pura, tarkoitin vään toisenlaist paineiden purkamist, you know?!

    • Aloittaja taas

      Se on tämmöstä tää blondin elämä, että osaan joko kirjoittaa tai ajatella, en molempia yhtä aikaa. Sovitaan, että mä en oikeen ymmärrä mitä kaikkia paineita näillä keskustelupalstoilla voi purkaa, ehkä mä olen onnellisempi näin..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4562
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe