Golf V huoltokustannukset

1,9 tdi

Melko arvokasta ylläpitää näitä volkkarin romuja. Rahaa mennyt reilussa 5 vuodessa huoltoihin melkein 500 euroa eli n. 100 euroa vuodessa.

90000 km ajanut itse eli keskimäärin 0,0055 eur/km

Dieseliäkin palaa talvet/kesät keskimäärin 5,5 litraa/100 km.

Mikä auto kannattais ostaa että säästäis näissä remontti/huoltokustannuksissa?

Kohta 200000 km mittarissa.

6

323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuutta silmiin....
      • 1,9 tdi

        Joo tuo on ihan totta. En laskenut noihin huoltokustannuksiin mukaan 30 euroa jonka jouduin maksamaan takalasinpyyhkimen rungosta. Oli jäätynyt takalasiin kiinni ja murtui sitten kun vahingossa yritin pyyhkiä lunta takalasista.

        Todella paskoja nuo volkkarit kun tuollein hajoovat. Miten osaavat tehdä noin epäluotettavia autoja. 530 euroa/5vuotta. Mersulla ja bemulla pääsisi samoilla huolto/korjauskustannuksilla ainakin 10 vuotta... Vai mitä sanoo mersumiehet?


    • gjhhbwqokhg

      Osta ihmeessä TSI Touran DSGllä, siinä on järkiauto ja jos löydät vuosimallin 2007 niin aina parempi. Tällä pärjäilet vuosia eteenpäin.

    • 14+7

      Osta AASI vankkureineen ja laita sille heinätuppo kepinpäähän turvanalle niin se yrittää lipoa sitä heinätuppoa ja matka jatkuu.

    • hoarakirrie

      Halvalla oot päässy, mulla volkkari porsi joka käänteessä. Ostin uutena ja ajoin n. 10 tuhatta vuodessa. Golfissa seuraavat viat: polttoainesuuttimet sökönä, puolat vaihdettiin, ovet jääty etukulmista ja porsi talvipakkasilla. Moottorin kansi vaihtoon kun olin ajanut n. 45 000 km. Etulasin pyyhkijöiden moottori hajosi jne jne... Tämmönen peli oli 1,4 kaksoisahdettu, uutena ostettu ja merkkiliikkeessä huollettu Golf tsi gt sport -08. Vaihtoon meni, nyt ajan Subarulla ja homma toimii.

    • Viispuollitraa, kannattas vaihtaa ilmansuodatin tai jotain, kahensadan kolmenkympin keskikulutus on ollu allekirjoittaneella 4, 856l. Noo, toki tuo meksikolainen on liikkunut yli 380t joten suattp tuo olla herkempi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2625
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1947
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1675
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1626
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1606
    8. 91
      1553
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      120
      1415
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe