Jos hääpari kutsuu vihkimiseen ja hääjuhlaan vain perheensä ja läheisimmät ja pitää vasta seuraavana päivänä hyvin epäviralliset kaveripippalot (saunailta), joissa juhlitaan myös avioliittoa. Millainen käytäntö, kuuluuko tässä tapauksessa järjestää myös polttarit?
Vain kaveripippalot!
gjöhköh
1
143
Vastaukset
öh, miksei sit voisi järjestää polttareita? ei kai se polttareihin vaikuta jos hääjuhla nyt poikkeaakin siitä perinteisestä 'kutsutaan kaikki sukulaiset ja tuttavat ja kumminkaimanserkut samalla kertaa' -tyylistä.. paitsi jos hääpari itse ei halua polttareita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842043
- 1321752
- 1741380
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161241- 351076
- 78983
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16967- 52956
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940