Kysymystä vaille elänyt?

ne isien mieliteot?

Koko elämäni on askarruttanut aviopuolisoni käyttäytyminen tyttölastani kohtaan. Tyttölapseni oli vauva, kun hän piti tätä alastonta vauvaa rintaansa vasten ja runkkasi itseään aina siemensyöksyyn asti. Tämä ällötti minua hirveästi ja sisälläni koko ajan hälytti, että kuuluuko tällainen käyttäytyminen isyyteen ja avioliittoon. Olin nuori ja aivan tietämätön, kun menin hänen kanssaan naimisiin.

Sittemmin paljastui tästä korkealle koulutetusta miehestä lisää outoja piirteitä, hän kiskoi päällensä minun vaatteitani ja keikaili niissä lapsenikin nähden. Minulle vuosien saatossa sitten paljastui, että ehkä transvestiitistahan tässä on kysymys, tai sitten vielä mistä? Miehet muuttuvat oudoiksi otuksiksi avioliitossa,varmaan naisetkin? Pitkän ja vaikean eroprosessin jälkeen pääsin kutakuinkin eroon kaikesta tästä iljetttävyydestä, mutta hän ei ole päästänyt minua elämään omaa elämääni.

Kaikista pahiten askarruttaa mieltäni, että miten paljon hän voinut satuttaa omaa lastani tytärtä ja en ole voinut tätä asiaa arkaluonteisuudensa vuoksi käsitellä missään. En edes kysyä tyttäreltäni, että mitä hänellä on jäänyt matkanvarrella hampaan koloon. Tiedä vaikka ei muistaisi tällaisista asioita ja taas minut leimattaisiin ties vaikka miksi?

Tyttäreni on kuitenkin oireillut vaikka miten, aina masennukseen asti. Voisiko nuo oireilut johtua lapsuudesta ja siitä isänsä poikkeavaisuudesta? Minuahan tästä lapsen oireilusta aina on isän puolelta syytetty, koska olen ottanut korkealle koulutetusta miehestä eron ja olen vaikka minkälainen? Kuitenkin tuo rakas pikkutytöni antoi minulle impulssin avioeroon, koska hän noin kymmenvuotiaana pamautti sanoa minulle, että ei voi tuoda kavereita kotiin, kun isä keikaroi korsetit päällä peilin edessä. Siksipä tuo avioliitto ja avioerohelvetti piti käydä läpi.

Tämä avioliittohelvetti jatkuu ja jatkuu, koska yksinkertaisesti tuo mies ei suo minulle omaa elämää. Olin varmaan helppo kiusattava ja uhri, mutta tuo lapseni kohtalo se se paha paikka. Kaikista hankalinta tässä on se, että kukaan ei kuitenkaan tiedä tästä entisen mieheni transvetismista, hän on pystynyt tämän asian salamaan ulkopuolisilta.

Kovaa asiaahan tämä on käsitellä täällä perhesivustolla, mutta toivon asiallisia mielipiteitä siitä, että onko tämä oikein ja onko vahinkoa päässyt tapahtumaan.

8

250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemus-k

      "että onko tämä oikein ja onko vahinkoa päässyt tapahtumaan"

      Eiköhän se olisi jonkun ihan käulutuksen saaneen ammattihenkilön tehtävä selvittää. Jospa varaisit tyttärellesi ajan vaikka perheneuvolaan ja siitä sitten asiaa eteenpäin.

    • ABC9595

      Suosittelen myös ammattiapua esimerkiksi perheneuvolasta tai yksityiseltä perheterapeutilta. On todella vaikea kirjoituksesi perusteella vastava, mistä tyttösi oireilu voi johtua.

      Ps. Mielestäni ei kannata ottaa tämän palstan useimpia kommentteja kovin vakavasti. Tänne voi kirjoittaa kuka vaan mitä vaan.

    • Tarvitsee apua

      On päässyt synttymään vahinkoa ja paljon pahempaa kuin osaat tai edes uskallat ajatella.

      Lapsen elämään ja tietoisuuteen ei saa tuoda asioita, joita hänen aivonsa ei vielä ole kehittynyt ymmärtämään. Koskee seksuaaalisuutta nimenomaan, muitakin asioita on. Tyttäresi on jo tietämäsi perusteella joutunut lapsena näkemään näitä asioita. Etkä voi tietää mitä tätäkin pahempaa hän on joutunut näkemään silloin, kun olet ollut poissa.

      Lapsi joka joutuu kohtaamaan aikuisen miehen väärää käytöstä todellakin oirehtii. Hänellä ei ole puhekykyä eikä kykyä käsitellä pahoja tunteitaan. Siksi hän masentuu tai häiriökäyttäytyy muuten. Kun lapsi ei saa apua, hän traumatisoituu ja pahat ongelmat alkavat murrosiässä, jatkuen jopa loppuelämän.

      Lapsesi tarvitsee kipeästi hoitoa, terapiaa. Lapsesi edun mukaan, mene lastenpsykologin vastaanotolle ja puhu suoraan ja avoimesti mitä tiedät kodissasi tapahtuneen. Et saa hävetä, tyttäresi vuoksi sun on pakko kertoa psykologille kaikki suoraan. Psykologi tietää sitten, millaista henkistä hoitoa tyttärellesi pitää järjestää.

      • kehun paikka

        Todella fiksu vastaus ja ei syyllistävä. Arka aihe ja arka purettava.


    • ne isien mieliteot?

      Miten sitä uskataa lähestyä omaa tytärtäni ja juuri tällaisessa asiassa, pelkään hänen reaktioidaan? Todella nuo vaikeudet alkoivat murrosiässä ja ovat jatkuneet tähän päivään. Lapseni on käynyt jonkinlaisessa terapiassa, mutta en tiedä onko siellä tällaisia asioita käsitelty. Minulla on sellainen käsitys, että lapsi suojelee isäänsä oli se millainen tahansa. Kiitoksia hyvistä neuvoista yritän ratkoa asiaa jonkun ulkopuolisen kanssa.

    • kirveenhamara

      Sinun olisi pitänyt suojella lastais sairaasti käyttäytvältä mieheltäsi. Miksi sallit moisen käytöksen? pelkäsit? Suojele edes nyt ja miehelle lähestymiskielto ja tyttärelle apua ja heti.Rikosilmoitus sinun tehtäväsi ja tytär saamaan oikeutta vaikak aisan ksäittely on kipeä asia.Pahalle ololle löytyy selitys., Ihmettelen vaan että oeltko jotenkin itsekin häiriintynyt kun sallit miehesi käytöksen?

      • kirveenhamara

        Kirjoitusvirheitä-anteeksi-kiire kauppaan. :D


    • 14+16

      Alkaa nää provot menemään entistä sairaammiksi :/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5259
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4715
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3006
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1757
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe