miltä tuntuu kun muna menee pilluun?

mä vaa

otsikko kertoo kaiken

14

3551

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • u jyhgtrf

      eipä paljon miltään

      • pillunaama

        Samaa mieltä. Aika tylsää touhua. Pillu naamalle ja oma käsi on paljon parempaa.


      • <>>>>>>>><
        pillunaama kirjoitti:

        Samaa mieltä. Aika tylsää touhua. Pillu naamalle ja oma käsi on paljon parempaa.

        Jos on sopivan kokoinen niin voi nauttia, tai sitten nuolettaa vittua niin kauan että tulee kunnolla vaikka roiskeet naamalle.


    • muna menee

      Riippuu täysin siltä minkälainen muna on kysymyksessä. Esim strutsin muna tuntuu niin suurelta, että ei voi mahtua. Viiriäisen muna taas ei tunnu melkein miltään.

      • miltä se tuntuu?

        Entä asuksen muna?


    • kari_54

      En tiedä miksi vaivauduin?? Keskustelijoiden ÄO alle kengän numeron. Tai ei edes keskustelua. Eskari tasoista idiotismia kaikkityynni. Please,ole ihminen,älä vastaa minulle.

      • 4ry4ny4b

        eskaritasoinen on yhdyssana


    • kahviajakanelia

      Intohimo herää, tuntuu tykytystä pitkin kroppaa, halu herää, huohotan, ja kehon nesteet lähtevät valumaan pitkin poikin. Alkaa tehdä mieli veivata alapäätä ja nuolla toisen huulia.

    • Candy3

      Ensimmäinen miehen työntö sisään tuntuu parhaimmalta, koska sitä on odottanut ihan kiimassa hetkisen aikaa. Fyysisesti se tuntuu siltä kuin jotain paksua ja kovaa tungettaisi ahtaaseen rakoon. Sitä on vähän vaikeaa kuvailla niin, että miespuolinen sitä ymmärtäisi.

    • muna menee minne,

      no ei minnekkään?
      Siitin menee,siitin peruuttaa,siitin menee ,siitin peruutta ja pallithakka pakoputken päällä

    • Anonyymi

      isäni laittoi sen pippelin minun pimppiini t: 8 vuotias

      • Anonyymi

        Idiootti.


    • Anonyymi

      Ihanalta ja lämpimältä ja odotan kalulta pillussa sitä että se tekee vauvan

    • Anonyymi

      Riippuu vähän siitä onko aloitajakysyjällä muna vai pillu.

    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      52
      3787
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2128
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1614
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      17
      1467
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1411
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      20
      1322
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1228
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1144
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1089
    10. 23
      1059
    Aihe