otsikko kertoo kaiken
miltä tuntuu kun muna menee pilluun?
14
5231
Vastaukset
- u jyhgtrf
eipä paljon miltään
- pillunaama
Samaa mieltä. Aika tylsää touhua. Pillu naamalle ja oma käsi on paljon parempaa.
- <>>>>>>>><
pillunaama kirjoitti:
Samaa mieltä. Aika tylsää touhua. Pillu naamalle ja oma käsi on paljon parempaa.
Jos on sopivan kokoinen niin voi nauttia, tai sitten nuolettaa vittua niin kauan että tulee kunnolla vaikka roiskeet naamalle.
- muna menee
Riippuu täysin siltä minkälainen muna on kysymyksessä. Esim strutsin muna tuntuu niin suurelta, että ei voi mahtua. Viiriäisen muna taas ei tunnu melkein miltään.
- miltä se tuntuu?
Entä asuksen muna?
- kari_54
En tiedä miksi vaivauduin?? Keskustelijoiden ÄO alle kengän numeron. Tai ei edes keskustelua. Eskari tasoista idiotismia kaikkityynni. Please,ole ihminen,älä vastaa minulle.
- 4ry4ny4b
eskaritasoinen on yhdyssana
- kahviajakanelia
Intohimo herää, tuntuu tykytystä pitkin kroppaa, halu herää, huohotan, ja kehon nesteet lähtevät valumaan pitkin poikin. Alkaa tehdä mieli veivata alapäätä ja nuolla toisen huulia.
- Candy3
Ensimmäinen miehen työntö sisään tuntuu parhaimmalta, koska sitä on odottanut ihan kiimassa hetkisen aikaa. Fyysisesti se tuntuu siltä kuin jotain paksua ja kovaa tungettaisi ahtaaseen rakoon. Sitä on vähän vaikeaa kuvailla niin, että miespuolinen sitä ymmärtäisi.
- muna menee minne,
no ei minnekkään?
Siitin menee,siitin peruuttaa,siitin menee ,siitin peruutta ja pallithakka pakoputken päällä - Anonyymi
isäni laittoi sen pippelin minun pimppiini t: 8 vuotias
- Anonyymi
Idiootti.
- Anonyymi
Ihanalta ja lämpimältä ja odotan kalulta pillussa sitä että se tekee vauvan
- Anonyymi
Riippuu vähän siitä onko aloitajakysyjällä muna vai pillu.
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135233
- 675034
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603188- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 391764
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628