Ulkoministeriön mukaan singaporessa on yli 70 suomalaista tai suomalaisen yrityksen johdon omaavia yrityksiä. Näihin voisi olla suomalaisena työntekijänä helppo siirtyä jos mielii asumaan singaporeen.
Osaako kukaan sanoa työpaikkaa suomalaiselle Singaporessa?
Suomalaisia yrityksiä
3
1080
Vastaukset 3
- tmv...
Kysy UM:n paikallisesta edustustosta mikä se sitten onkaan, suurlähetystö, kaupallinen edustusto tai joku muu.. Kyllä kait ne jotain tietää suuren palkkansa eteen... (toki ne saa palkkansa tietämättäkin)
- Jorgos AK
Niin, paikallisten keskipalkka on noin 2000 Euroa / kk. Siirtyminen on helppoa jos tuo palkka tuntuu riittävältä. Suurin osa yrityksistö on täällä koska haluavat paikallisia ihmisiä hoitamaan edullisesti yritystoimintaa paikallisten kanssa - suomalaiset ovat lähinnä johto- ja asiantuntijatehtävissä.
Singaporen suomalaisten keskipalkka on luokkaa 10000 E / kk mutta siihen pitäisi olla jotain muutakin osaamista kuin suomen kieli. Tyypillinen condon vuokra noin 2500-3000 E per kk 3 h ja keittiö - Ei kai nyt mahdotont
Veikkaan ettei sinne tosiaan haeta vaan yritykset valitsevat oman alansa huiput. Eli ei ole todellakaan helppo siirtyä sinne töihin. On varmasti yksi halutuimpia komennuskohteita.
Vaikea ottaa kantaa tilanteeseesi, kun et enempää kertonut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1432068Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja185924Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91907Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.37848- 60830
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47762Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat51726- 73711
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö284709Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol35660