Tietäiskö kukaan minkä kokonen kaasari samurai 110cc on vakiona ja sopiiko mankiin?
Samurain kaasutin.
13
188
Vastaukset
- Juuuuuuuuuuhhhooooo1
Mielestäni 110cc kiinacrosseissa on vakiona 16mm kaasutin.
- samuraimiäs
eikös se ole 25 millinen?
- joo o
24mm
mul on samurai 110 - joo o
Mikä kone sul on mankis?
- mankimiäs
Skyteam mankin vakiokone.
- samuraipoika1
Mulla on samuraissa 12mm kaasutin.
- asiaintuntija
Senkin aasi siinä on 15mm kaasutin eikä se ole mikään 110 vaan 132cc.
- Liipaloopa12341
Jos olisi yli 20mm kaasari 110cc koneessa, se tukehtusi koko ajan että kyllä se siinä 16mm tai 18mm tai ehkä jopa 20mm on.
- ernestinpersesilmä
Hiljaa ko ette mitään ymmärrä!!
- peräreikä
Saatana!!! satana!!! Sie et ymmerrö perekele!!! naattikee naattikee!!!
- kamelinperse
Hijaa vitun peniksellä hakattu mursu!!!
- perämies mätä silli
Hiljaa senkin mätö peruna!!! sikaki olis parempi naapuri!!
- silakka
suatana
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024457Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821178- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83903Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10847- 64846
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816