Kysymyksessä olisi Vectra B vm 96 (pulttijako 4x100 mm, keskireikä 56,5 mm). Talvirenkaita tässä hieman katselin ja edullinen setti löytyi...
Onko kokemuksia sopiiko 5,5x14 ET49 offsetillä olevat vanteet vectraan? Niissä on 185/65R14 kumit päällä.
Tämänhetkiset vanteet ovat 6x14 ET33 185/70R14 kumeilla.
Vectra B vanteen ET
vektra
4
318
Vastaukset
- vectra nolla nolla
ET49 on vectrassa. eli menee hyvin nuo vanne setti
- vektra
Kiitos tiedosta. Kokeilinkin eilen jo ET49 vannetta etupyörän paikalle ja tuntui sopivan =)
Netistä yritin tuota tietoa etsiä, mutta jotkut lähteet väittävät vectran alkuperäiseksi ET-lukemaksi 39 ja toiset 49.
- etetet1
auton ominaisuudet muuttuvat vaarallisiksi jos et on väärä
- niimpäniin
joo onhan se tosi hengenvaarallista. mulla oli vectrassa ET19 215/40-16 kumeilla. hyvin pysyi tiellä kuivalla ja sateella. aikamoinen uraohjustahan tuo oli mutta johtunee enemmänki renkaista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818