Omaa hevosta hakusessa

crazyhorse11v

Hei, olen 11v tyttö olen harrastanut hevosia 7v aktiivisesti, ja äiti on hevoskokenut myöskin. Mutta olisinko valmis ottamaan hevosen äiti sanoi että saisin joululahjaksi sen mutta epäilen hieman sillä olen vasta 11v Olen hoitanut ratsastustustallin pahinta ongelma hevosta (se oli siis hoitohevoseni) mutta se myytiin koska tappoi 1 ratsastajan hoidin sitä 6k (lipizza :( ) olen opiskellut kaikki hevosten sairaudet ja vammat myrkylliset kasvit ruokinnan ja niin edelleen asumme pääkaupunki seudulla mutta täällä vuokra maksaa 780e kk :0 en usko että heppa olisi täällä pääkaupunki seudulla ison hinnantakia muuttaisimme varmaan keski-suomeen mutta olisinko minä teidän mielestänne valmis omaan hevoseen vielä :33

5

52

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei se ikä sinänsä ole mikään este. Minä olin täyttämässä vasta 9 kun sain oman ponin, ja olin siihen mennessä ratsastanut 5v. Minusta olisit hyvinkin valmis omaan hevoseen, varsinkin kun äitisi on kokenut ja pystyy sinua opettamaan jos tarvitsee.

En tiedä paljonko olette juelleet siitä minkälainen heppa olisi suunnitelmissa, mutta neuvoisin hankkimaan tarpeeksi isokokoisen, jotta äitisikin pystyy sillä ratsastamaan. Silloin pystyt todennäköisesti ratsastamaan sillä vielä aikuisenakin, ja toisaalta jos heppa käy hankalaksi ja omat taitosi pettävät, voi äitisi ratsastaa sillä ja palauttaa sen järjestykseen. Toisin sanoen mitään shettistä ei kannata edes harkita. Katselkaa väh. 140cm ponia, tai jos olette kovin pitkiä, kannattaa katsella suoraan jotakin hevosen kokoista.

Onnea!

• tryty

Puhu vielä äitisi kanssa, saattaa olla ettet saa ihan tänä vuonna hevosta jos muutattekin pian. Muutossa menee paljon rahaa, varsinkin, jos äitisi joutuukin ottamaan lainaa.

Muuten vaikutat todella lupaavalle tapaukselle ja vastuuntuntoiselle :)

• -----------

jos äitis on kokenut, ei sun kokemuksella ole väliä, koska äiti osaa neuvoa. tosin aika hämärää toimintaa jos noin nuori päästetaan vaarallisten hevosten luokse...

• kaipaan hoitsuu

...tappoi...

• en usko
        kaipaan hoitsuu kirjoitti:

...tappoi...

ET ehkä mulla on just sun laine kaveri ja Se itse väitti hoitavansa tallinongelma ponia siis valehteli
        en usko että tappoi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      63
      7042
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      42
      4953
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      79
      2833
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      42
      2099
    5. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      19
      1990
    6. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      34
      1823
    7. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      12
      1583
    8. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      16
      1510
    9. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      26
      1364
    10. Tykkäätkö siitä

H- naisesta?
      Ikävä
      18
      1341
    Aihe