mukaan. Mielelläni olisin mennyt hänen äitinsä viimeiselle matkalle, mutta en kelvannut.
Olen sydänjuuriani myöten loukkaantunut vaimolleni.
Ero pyörii päässäni, koska nyt on loukattu todella pahasti.
Vaimolla kyllä nykyisin näyttäisi olevan paljon omaa tekemistä mihin minä en kuulu.
Vaimo ei ottanut hautajaisiin
3
416
Vastaukset
- selvitä asia
Kaikki sympatiat - jos siihen on aihetta.
Ehkä tämä asia teidän välillä kuuluisi enemmänkin johonkin parisuhteita
käsittelevään nettikeskusteluu, parisuhdeterapiaan tms.
Voit varmasti näissäkin olosuhteissa kunnioittaa edesmenneen anoppisi
muistoa käymällä haudalla tai valitsemalla muun olosuhteisiin sopivan tavan. - kajakki
Osasiko syytä sanoa. Taustalla varmasti jotain mistä olisi hyvä puhua niin saattaisi auttaa teitä eteenpäin. Äidin hautajaiset ovat tyttärelle erittäin tunnepitoinen tapahtuma ja usein sinne halutaan kyllä Se läheisin ihminen mukaan tulemaan. Olisiko sinusta ollut siihen ? Syy siis voi olla vaimosi omissa voimavaroissa eikä niinkään tarkoitus loukata muita...
- 15+11
Minäkään en ottanut miestäni mukaan isäni hautajaisiin. He olivat tavanneet pikaisesti kerran joskus kauan sitten, mitä sitä semmoisen vieraan ihmisen hautajaisissa tekee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672784
- 2012047
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501792- 711766
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91501- 811214
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961000