Uudessa-Seelannissa on puututtu tähän erittäin vakavaan piittaamattomuuteen lasten ja sivullisten turvallisuudesta videon keinoin.
http://www.marmai.fi/uutiset/huumeiden vastaisesta mainoksesta tuli viraalihitti lapset keskustelevat kenen isa ajaa parhaiten autoa pilvessa/a2204800
On sanomattakin selvää, että lapsia ei kuljeteta minkäänlaisten päihteiden alaisena.
Jos tällaista havaitaan, niin jokaisen velvollisuus on soittaa välittömästi hätänumeroon mielipuolisen kuskin poistamiseksi liikenteestä.
Huumeissa ajavan ajokortti lähtee välittömästi hyllylle ja takaisin sitä ei käytännössä saa, joten meidän jokaisen liikkuminen on siten turvallisempaa.
Kuljetatko lapsiasi huumeissa?
1
51
Vastaukset
- leske
Huumeissa ajavan ajokortti ei välttämättä heti lähdekään ja jos lähteekin niin takaisin sen saa muutaman kuukauden päästä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 888149
- 896238
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556178Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344741- 503245
- 363234
- 442789
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per462730- 462687
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562602