Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää.
Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihmettelin, että miksi teet niin. Sit mä huomasin pari muuta juttua, kun sä olit mun lähellä. Ja sit siinä, kun mä tarkkailin sua, mä ilmeisesti ihastuin suhun. Nyt mä sitten mietin, et vaikka sä olisitkin ihastunut, ei se tarkoita mitään. Siis ettet sä varmaan mitään enempää halua. Tässä mä siis oon, sydän vähän karrella ja ihmeissäni, et miten tässä näin kävi. Tuskin sä täällä olet, mut tää sulle tiedoksi, jos käyt täällä.
Sydän karrella
38
7980
Vastaukset
- Anonyymi
Hankala sanoa oletko hän ketä kuvittelen, koska et laittanut mitään tunnisteita, mutta ihastuin sinuun. Tietenkin haluan enemmän kanssasi. Olen minä täällä käynyt purkamassa tuntojani. 🥹❤️
- Anonyymi
Aloittaja on nainen, hän on mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen mies ja ajatukseni kohde on nainen. Tunnistin itseni / tilanteemme, siksi vastasin sinulle, kuin hänelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen mies ja ajatukseni kohde on nainen. Tunnistin itseni / tilanteemme, siksi vastasin sinulle, kuin hänelle.
On varmaan muitakin samassa tilanteessa olevia... Hyvää yötä kuitenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On varmaan muitakin samassa tilanteessa olevia... Hyvää yötä kuitenkin.
Hyvää yötä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli aloittaja olet sinä mies, joka käyt elämässä naisina esiintyen näitä markettireissuja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli aloittaja olet sinä mies, joka käyt elämässä naisina esiintyen näitä markettireissuja
Ja sinä olet se mies joka ihastui tuohon naiseen. No hyvä kun asia nyt tulee selväksi ja avoimesti kerrot tuskasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki se on vähän noloa kun ihastuit naisena esiintyvään mieheen mutta kyllä sä siitä selviät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä olet se mies joka ihastui tuohon naiseen. No hyvä kun asia nyt tulee selväksi ja avoimesti kerrot tuskasi.
Mihin håmmetin naiseen ihastunut mies? Sun maailmankuva on naisena esiintyvää miestä lapsellisempi jos koet että joku mies täällä toimii sinun ja emojimiehen jarruna. Terveisin nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki se on vähän noloa kun ihastuit naisena esiintyvään mieheen mutta kyllä sä siitä selviät.
Siis että mitenkä, niinhän minä juuri kirjoitin, että emojien mies on naisena esiintyvä mies. Samaa mieltä kyllä siitä , että ihmisen kuvan ottaminen tästä emojimiehen esityksestä on noloa tai ennemminkin hyvin moukkamaista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis että mitenkä, niinhän minä juuri kirjoitin, että emojien mies on naisena esiintyvä mies. Samaa mieltä kyllä siitä , että ihmisen kuvan ottaminen tästä emojimiehen esityksestä on noloa tai ennemminkin hyvin moukkamaista
Etkö sä enää tiedä oletko mies- vai naisgubbe? Jospa menet peilin eteen ja koitat hahmottaa noin niinku omasta mielestä sopivamman roolin ja jatkat sitten taas esiintymistä meille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin håmmetin naiseen ihastunut mies? Sun maailmankuva on naisena esiintyvää miestä lapsellisempi jos koet että joku mies täällä toimii sinun ja emojimiehen jarruna. Terveisin nainen.
Tuollahan se on klo 10:07 kommentissa gubbe kirjoittanut lue silmillä älä sillä kolmannella
- Anonyymi
Milloin nähtiin viimeksi ?
- Anonyymi
Viime viikolla, mutta sä et oo hän. Hän ei käytä välilyöntiä ennen kysymysmerkkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viime viikolla, mutta sä et oo hän. Hän ei käytä välilyöntiä ennen kysymysmerkkiä.
Hän lyö vasta, kun kirkonkellot on soinut?
- Anonyymi
Joskus voi kuin vahingossa ihastua toiseen ihmiseen, ihminen vain alkaa elämään omissa ajatuksissaan ja kiinnostamaan enemmän ja enemmän. Ehkä se muistuttaa karkkikaupassa asioimista, päivä päivältä löytää uuden kauniin piirteen ja uusia "makuja" ihastuksen kasvaessa.
https://www.youtube.com/watch?v=xfawgZ5bfBQ - Anonyymi
Tapahtuiko tää ihastuminen viikko sitten, vai kuukausi vai enemmän?
- Anonyymi
En halua kertoa, se on meidän välinen asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua kertoa, se on meidän välinen asia.
Miikäs siinä nyt niin polttelee pöksyjä :) Sehän on meidän asia joten minun luvalla voit tämän meidän asian nyt kertoa tässä, ole hyvä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miikäs siinä nyt niin polttelee pöksyjä :) Sehän on meidän asia joten minun luvalla voit tämän meidän asian nyt kertoa tässä, ole hyvä!
En kerro, mutta sä voit hyvin kertoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kerro, mutta sä voit hyvin kertoa.
No minä kerron kuus kertaa joulukuusi kertaa kuus on kolkytkuus miinus yksi joulukuusi joten sun ikä on kolkytviis ja jäljelle jäi viisi joulukuusta menikö oikein mitä sun sassakone sanoo?
- Anonyymi
Anteeksi jos koit tuijottamiseni outona. Taidan olla sellainen suora jos koen edessäni kiinnostavaa ja mielestäni kaunista, niin silloin saatan katsoa tarkkaavaisesti ja silmätkin puhuu puolestaan. Se ei ole kuitenkaan iskevää katsomista siinä vaiheessa. En ole mikään casanova, paremminkin korrekti. Ikääkin on, taidan olla siltikin enemmänkin poikamainen. Siinä katsellessa toisiamme voin ihastella hyvinkin, mutta ei ole realistista kuvitella mitään liikoja. Ensin pitäisi tutustua ja siihen olen valmis milloin vaan.
- Anonyymi
Mä funtsin mimmosta olisi yhtyä takaapäin sinuun , oletin se oleva hmmm ???
- Anonyymi
Mä hätistäisin sut pierulla pois. Söisin ilmavaivoja aiheuttavia ruokia.
- Anonyymi
Heh, täähän on kuin viime näkeminen kaivattuni kanssa paitsi, että minä olin se tuijottava ja olen nainen. En myöskään oleta hänen ihastuneen tuona hetkenä. Olemmehan tunteista puhuneetkin. Jotain erikoista hänen käytöksessään kuitenkin oli. Se jäi mietityttämään. Niin herkkää ja hellää ei ole aiemmin tainnut ollakaan, mutta en luo odotuksia hänelle. Vieläkin kropassani kihelmöi muistijälkesi.
😍😍- Anonyymi
Minusta ei ole hyvä koskaan vähätellä tilanteita ja kohtaamisia. Suorastaan ärsyttää kun joku sanoo yksipuolista se vain oli. Jos kaksi ihmistä katselee toisiaan vähintäänkin kiinnostuneena, kyseessä on jo syntynyt sanaton yhteys. Se ei ole pelkästään oman pään kuvitelmaa vaan molempien päiden kuvitelmaa yhdistettynä juuri siihen hetkeen mitä näkee ja kokee, tunnetta ja tunnelmaa, jota ei välttämättä edes osaa sanoiksi kuvailla.
- Anonyymi
Sä sait itku kohtauksen mun takia mä arvasin et sä olit muuttunut 😭😪😓💔😢🤧🥹
- Anonyymi
Kirjoitit alussa "huomasin pari muuta juttua, kun sä olit mun lähellä. "
Mitä huomasit?- Anonyymi
Hänen äänensä muuttui pehmeäksi joskus, kun olimme kahdestaan ja hän hermostui, jos menin liian lähelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänen äänensä muuttui pehmeäksi joskus, kun olimme kahdestaan ja hän hermostui, jos menin liian lähelle.
Joo, juuri niin: ääni on pehmeä, tai pehmeämpi. Ja hermostuttaa kun tunteiden kohde lähestyy.
Täällä siis yksi, joka on huomannut sekä itsessään että toisessa samoja merkkejä.
Huomasin eräänä päivänä, että ne kerrat kun olen nähnyt hänet, hän puhuu mulle aina pehmeällä äänellä.
Näitä tilanteita on vuorenvarmasti monilla.
Ihania tilanteita ja yllättäen jotain tuntemuksia muulloin kuin törmätessä. Tuntuvat lämpönä kehossa, telepaattisia tuntemuksia.
- Anonyymi
Ihmettele yhtään ettei jäänyt huomaamatta. Se kun kerta toisensa jälkeen ajauduin lähelle. Liian lähelle. Helvetin lähelle. Äänenikin pehmeni siihen mittaan että katsoin paremmaksi vaieta. Melkein kaikki oli yhtä pehmeyttä lähelläsi. Ympärillä sumea todellisuus. Katseeni sekä vaelsi että lukittui kaiken tuon ihanuutesi edessä. Mutta mitä sitten, ei vielä mitään sen kummempaa. Enempi vaatisi sitten paljon. Elämä ei ole satua.
- Anonyymi
Ei olekkaan. Kuten aluksi kirjoitin, voi olla, ettei hän halua enempää. Kunnioitan hänen päätöstään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei olekkaan. Kuten aluksi kirjoitin, voi olla, ettei hän halua enempää. Kunnioitan hänen päätöstään.
Mitä sinä halusit täältä,kyllä se o tiedossa,varastamista halusit ja Olet sitä myös tehnyt!Olet kiero ihminen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä halusit täältä,kyllä se o tiedossa,varastamista halusit ja Olet sitä myös tehnyt!Olet kiero ihminen!
Ukkos läks kanttura ei auta enä mustiksena mölytä tiällä ganttura!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä ei voi tietää: ehkä hän haluaa lisää pehmeyttä, tutustumista, ties mitä.
- Anonyymi
Et voi tietää, ennen kuin kysyt häneltä suoraan.
- Anonyymi
Juuri niin. Vain kysymällä suoraan saat tietää tilanteen.
- Anonyymi
Onko muita joita ei pettäminen tunnu missään.
Olenoon pettää miesten ja naisten kanssa vaimoani ja myös salarakkaille olen sanonut ettei ole muita. Vaikka on vaimo 4rouvvvas ja kaksi muuta. Sekä miehiä pari.
Ei tunnu missään vaan hybältä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä372071Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1821490- 941401
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421209- 1151098
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351050Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251000- 74960
- 70894
- 250886