Minä häviän tämän taistelun

Anonyymi-ap

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.

30

1820

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Niin siinä taitaa käydä. Et tehnyt aloitetta ajoissa. Etsikkoaika ei kestä loputtomiin. Silloin kun se on, pitää toimia.

• Anonyymi
        UUSI

No mutta eikö tämä palstasedän kiva ja todella uskottava viesti ole hyvä tähtäin laittaa pillit pussiin ns, päiväys meni ym

• Anonyymi
      UUSI

Ikäähän minullakin on

• Anonyymi
      UUSI

Akka-parka.

• Anonyymi
        UUSI

Tähän törmää usein. Naisten haukkujat eivät osaa ihan perussääntöjä oman kielensä kieliopissa. Rasistit ovat samanlaisia.

• Anonyymi
        UUSI

Samat sanat sinulle sukupuolesta riippumatta kun jaksat nähdä vaivaa palstasedän hönöttelystä, josta yrität keksiä vimmaisesti jotakin erittäin tärkeää mainittavaa

• Anonyymi
      UUSI

Sr on vanhojen emakkijen kohtalo.

Nuorena huorataan, vanhana kadutaan

• Anonyymi
        UUSI

Helpottaako tämä sinun katkeruutta sekä kelpaamattomuutta naisia kohtaan, että länkytät näissä avauksissa, joita luot nimenomaan sitä varten, että pääset avautumaan kuvitteellisesti kaiken ikäluokan naisille? Välillä vanhemmillle ja välillä nuoremmille

• Anonyymi
      UUSI

Minä en kilpaile kenenkään kanssa miehistä. Voi kun nuo naiset sen ymmärtäisi, ei me olla samoista miehistä kiinnostuneita. tämä on ihan tosi raskasta kun tunkevat koko ajan asioihin mitkä ei heille kuulu, ja se on vaan maailma, monet käy samoja juttuja eri tavoin.

• Anonyymi
        UUSI

Erittäin uskottava niminovelli tämäkin, omaan aloitukseesi pajattava palstasetä. Tiiä vaikka jotkut trullit ottais itseensä

• Anonyymi
      UUSI

Jatkakaa toki kun olette aloittaneet aikoja sitten mustamaalaamisen.

• Anonyymi
      UUSI

Menneet haamut katoavat uusia ei tule tilalle.

• Anonyymi
      UUSI

Kaikki ottavat turpiinsa.

• Anonyymi
        UUSI

Siinä tapauksessa saattaa olla tälle määrittelemättömälle otokselle ”kaikki” aivan oikein

• Anonyymi
      UUSI

Elämä loppuu kesken

• Anonyymi
      UUSI

Hah!! tyhmää porukkaa, tai yksihän näitä vaan kieli poskessa ja kuola valuen näpyttelee 🥳
      Joku käytetty ja katkera kun mies löysi paremman, tämähän paistaa kilometrien päähän 😁
      Näillä pikkusieluisten jätettyjen viesteillä on hyvä pyyhkiä persxxxä, mihinkään muuhun niistä ei ole!
      Nautitaan kun meillä suhde toimii ❤️❤️

• Anonyymi
        UUSI

Sivusta: Jos olet palstalla, teillä ei ole toimivaa suhdetta. Itse asiassa teillä ei ole minkäänlaista suhdetta. Kaivattusi ei edes ole täällä. Olet suhteessa kuvitelmiesi kanssa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta: Jos olet palstalla, teillä ei ole toimivaa suhdetta. Itse asiassa teillä ei ole minkäänlaista suhdetta. Kaivattusi ei edes ole täällä. Olet suhteessa kuvitelmiesi kanssa.

Onko sinulla muodostunut parin muun elämän rekasta pudonneen tapaan jotain pakkoajatuksia nimenomaan palstasedän emojisekermiä kohtaan? Käytöstä voisi luonnehtia hiukan mielenvikaiseksi. Tämä emojien mies ei ole pakkoajatustesi kohde

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla muodostunut parin muun elämän rekasta pudonneen tapaan jotain pakkoajatuksia nimenomaan palstasedän emojisekermiä kohtaan? Käytöstä voisi luonnehtia hiukan mielenvikaiseksi. Tämä emojien mies ei ole pakkoajatustesi kohde

Mutta mikäli nämä ajatukset herättää itsetunnottomassa eukossa erinäisiä riittämättömyyden kokemuksia tai tarvetta kehitellä utopistisia tarinallisuuksia, niin eihän siinä sitten muu auta kuin kerätä ympärilleen yhtä älyvapaata sakkia

• Anonyymi
      UUSI

Voi kuule, rakkaus näkee ihmisen kauniina "virheistä" huolimatta.

• Anonyymi
        UUSI

Sepä mukavaa että jaksat yrittää päästä naisten yläpuolelle todella tökeröllä ja takakierolls tavalla fantasiomalla, että palstasedän kirjoitukset on naiselta, joka voivottelee olemustaan. Ei ihme jos ei natsaa siellä irlissä..

• Anonyymi
      UUSI

Sori en ole kiinnostunut vanhoista miehistä. Olen tyytyväinen näihin nuorempiin.

• Anonyymi
        UUSI

Samoin, n 26,5 yläraja prööt

• Anonyymi
      UUSI

Ikäkriisi meneillään sulla

• Anonyymi
        UUSI

Tällä gubella on varmaan ollut jo hyvän aikaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tällä gubella on varmaan ollut jo hyvän aikaa

Puheista päätellen kyllä

• Anonyymi
      UUSI

Kuka sun silmään miellyttävyydestä muka taistelisi, palstasetä? Nämä käänteispsykologiset hönöilyt on miin läpinäkyvää settiä

• Anonyymi
      UUSI

Vielä jonkin verran ulkonäköä on, siitä on ihan ulkopuolistakin palautetta, ei tosin varmaa montaa vuotta enää.

• Anonyymi
      UUSI

Nice story bro!

• Anonyymi
      UUSI

Minä aion olla viisikymppisenä elämäni kunnossa. Kun pitää itsestään huolta ja elämänasenne on kohdallaan, kauneus ja komeus säilyy hautaan asti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4956
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      217
      2671
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      30
      1740
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      34
      1735
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1697
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      30
      1568
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1227
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      151
      1170
    9. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1154
    10. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      972
    Aihe