Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
Minä häviän tämän taistelun
30
1820
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Niin siinä taitaa käydä. Et tehnyt aloitetta ajoissa. Etsikkoaika ei kestä loputtomiin. Silloin kun se on, pitää toimia.
- AnonyymiUUSI
No mutta eikö tämä palstasedän kiva ja todella uskottava viesti ole hyvä tähtäin laittaa pillit pussiin ns, päiväys meni ym
- AnonyymiUUSI
Ikäähän minullakin on
- AnonyymiUUSI
Akka-parka.
- AnonyymiUUSI
Tähän törmää usein. Naisten haukkujat eivät osaa ihan perussääntöjä oman kielensä kieliopissa. Rasistit ovat samanlaisia.
- AnonyymiUUSI
Samat sanat sinulle sukupuolesta riippumatta kun jaksat nähdä vaivaa palstasedän hönöttelystä, josta yrität keksiä vimmaisesti jotakin erittäin tärkeää mainittavaa
- AnonyymiUUSI
Sr on vanhojen emakkijen kohtalo.
Nuorena huorataan, vanhana kadutaan- AnonyymiUUSI
Helpottaako tämä sinun katkeruutta sekä kelpaamattomuutta naisia kohtaan, että länkytät näissä avauksissa, joita luot nimenomaan sitä varten, että pääset avautumaan kuvitteellisesti kaiken ikäluokan naisille? Välillä vanhemmillle ja välillä nuoremmille
- AnonyymiUUSI
Minä en kilpaile kenenkään kanssa miehistä. Voi kun nuo naiset sen ymmärtäisi, ei me olla samoista miehistä kiinnostuneita. tämä on ihan tosi raskasta kun tunkevat koko ajan asioihin mitkä ei heille kuulu, ja se on vaan maailma, monet käy samoja juttuja eri tavoin.
- AnonyymiUUSI
Erittäin uskottava niminovelli tämäkin, omaan aloitukseesi pajattava palstasetä. Tiiä vaikka jotkut trullit ottais itseensä
- AnonyymiUUSI
Jatkakaa toki kun olette aloittaneet aikoja sitten mustamaalaamisen.
- AnonyymiUUSI
Menneet haamut katoavat uusia ei tule tilalle.
- AnonyymiUUSI
Kaikki ottavat turpiinsa.
- AnonyymiUUSI
Siinä tapauksessa saattaa olla tälle määrittelemättömälle otokselle ”kaikki” aivan oikein
- AnonyymiUUSI
Elämä loppuu kesken
- AnonyymiUUSI
Hah!! tyhmää porukkaa, tai yksihän näitä vaan kieli poskessa ja kuola valuen näpyttelee 🥳
Joku käytetty ja katkera kun mies löysi paremman, tämähän paistaa kilometrien päähän 😁
Näillä pikkusieluisten jätettyjen viesteillä on hyvä pyyhkiä persxxxä, mihinkään muuhun niistä ei ole!
Nautitaan kun meillä suhde toimii ❤️❤️- AnonyymiUUSI
Sivusta: Jos olet palstalla, teillä ei ole toimivaa suhdetta. Itse asiassa teillä ei ole minkäänlaista suhdetta. Kaivattusi ei edes ole täällä. Olet suhteessa kuvitelmiesi kanssa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta: Jos olet palstalla, teillä ei ole toimivaa suhdetta. Itse asiassa teillä ei ole minkäänlaista suhdetta. Kaivattusi ei edes ole täällä. Olet suhteessa kuvitelmiesi kanssa.
Onko sinulla muodostunut parin muun elämän rekasta pudonneen tapaan jotain pakkoajatuksia nimenomaan palstasedän emojisekermiä kohtaan? Käytöstä voisi luonnehtia hiukan mielenvikaiseksi. Tämä emojien mies ei ole pakkoajatustesi kohde
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla muodostunut parin muun elämän rekasta pudonneen tapaan jotain pakkoajatuksia nimenomaan palstasedän emojisekermiä kohtaan? Käytöstä voisi luonnehtia hiukan mielenvikaiseksi. Tämä emojien mies ei ole pakkoajatustesi kohde
Mutta mikäli nämä ajatukset herättää itsetunnottomassa eukossa erinäisiä riittämättömyyden kokemuksia tai tarvetta kehitellä utopistisia tarinallisuuksia, niin eihän siinä sitten muu auta kuin kerätä ympärilleen yhtä älyvapaata sakkia
- AnonyymiUUSI
Voi kuule, rakkaus näkee ihmisen kauniina "virheistä" huolimatta.
- AnonyymiUUSI
Sepä mukavaa että jaksat yrittää päästä naisten yläpuolelle todella tökeröllä ja takakierolls tavalla fantasiomalla, että palstasedän kirjoitukset on naiselta, joka voivottelee olemustaan. Ei ihme jos ei natsaa siellä irlissä..
- AnonyymiUUSI
Sori en ole kiinnostunut vanhoista miehistä. Olen tyytyväinen näihin nuorempiin.
- AnonyymiUUSI
Samoin, n 26,5 yläraja prööt
- AnonyymiUUSI
Ikäkriisi meneillään sulla
- AnonyymiUUSI
Tällä gubella on varmaan ollut jo hyvän aikaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tällä gubella on varmaan ollut jo hyvän aikaa
Puheista päätellen kyllä
- AnonyymiUUSI
Kuka sun silmään miellyttävyydestä muka taistelisi, palstasetä? Nämä käänteispsykologiset hönöilyt on miin läpinäkyvää settiä
- AnonyymiUUSI
Vielä jonkin verran ulkonäköä on, siitä on ihan ulkopuolistakin palautetta, ei tosin varmaa montaa vuotta enää.
- AnonyymiUUSI
Nice story bro!
- AnonyymiUUSI
Minä aion olla viisikymppisenä elämäni kunnossa. Kun pitää itsestään huolta ja elämänasenne on kohdallaan, kauneus ja komeus säilyy hautaan asti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174956
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2172671- 301740
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella341735Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731697Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301568Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1511170
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81154Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42972