Mikä tarkoitus tällä kaikella

Anonyymi-ap

On ollut? Osaatko vastata tähän?

40

2360

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Alan pikkuhiljaa tajuta että kaikki on ollut vaan omassa päässä 💕😀

• Anonyymi
      UUSI

Tule jo rakastamaan sieltä, kuuppa menee jumiin, jos miettii liian vaikeita.

• Anonyymi
      UUSI

Tiedän sen mielessäni ja sydämessäni, mutta en pysty sitä sanoittamaan. Haluan kokea ja jakaa sinun kanssa paljon asioita.

• Anonyymi
        UUSI

Onko tämä m-naiselle?

• Anonyymi
        UUSI

Ajattelen ihan samoin miehestä.

• Anonyymi
      UUSI

Siis rehellisesti sanottuna, tuntuu siltä että on ehkä löytänyt sen oikean. Siis nyt vaan tuntuu siltä, vaikka onkin taantuma.

• Anonyymi
        UUSI

Tarkoitatko taantumalla vähäisemmän yhteyden aikaa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitatko taantumalla vähäisemmän yhteyden aikaa?

Kyllä tarkoitan, tavallaan.

• Anonyymi
      UUSI

Varmaan pitäis jo tajuta että kaikki on turhaa. Ei minkäänlaista signaalia. Ei mitään.

• Anonyymi
        UUSI

Siis turhaa ajatella että rakkautta olisi ilmassa 💕

• Anonyymi
      UUSI

Ei voi tietää ei!

• Anonyymi
      UUSI

En tiedä. Ajattelin että minun täytyy tutkia nykyistä elämääni ja saada se järjestykseen mutta ei, ei se ollutkaan vain sitä ja siksi en ymmärrä miksi tämän piti tapahtua. En vain ymmärrä yhtään

• Anonyymi
      UUSI

En osaa koska en tunnista

• Anonyymi
      UUSI
      • Anonyymi
        UUSI

Maallinen laki........

• Anonyymi
      UUSI

joo muille hakkaaminen. olla niiden orja ja toteuttaa, niiden fantssioita ja unelmia. ottaa turpaan ja viedä kaikkea, mikä ei ole edes niiltä tullut. olla niiden vuosien hakkauskohde, josta voi repiä hyötyä ja hakata hyötyä ja hyvää muille. se niiden tarkoitus on.

• Anonyymi
      UUSI

varastaa rahaa ja hakata kailra, toivottavasti ottavat turpaan ja pahaa, kaikesta. ensin syyttävät ja kiusaavat ja sitten hakkaavat.

• Anonyymi
      UUSI

En tiedä, ei aavistustakaan.

• Anonyymi
      UUSI

toivottavasti se hakkaaminen tuo niille pahaa ja alkaa tulla korvausta kaikesta.

• Anonyymi
      UUSI

Kaikki tulee nyt nopeutettuna. Tarkoituksena on ottaa kaikki tunteet vastaan ja kohdata ne sellaisenaan. Traumat mitä nousee pintaan. Tuntuu kyllä äärettömän pahalta joskus, mutta kaikki tunteet menee aina ohi. Ottaa vastaan mitä tulee ja käsitellä niitä ja kas, jossain kohtaa taakka kevenee - ainakin vähän. Näin itse mietin tässä kohtaa.
      - anonyymi

• Anonyymi
      UUSI

Avaruudestako puhut ja maailmankaikkeudesta?

• Anonyymi
      UUSI

En osaa

• Anonyymi
      UUSI

Minusta tuntuu siltä, että olen kohdannut ihmisen, jonka kanssa minun on tarkoitus elää elämäni loppuun saakka. Kaikkien vaikeuksien, epäonnistumisten ja virheiden läpi hän on silti siellä tien päässä ja jonain päivänä me kohtaamme toisemme siellä. En usko yliluonnolliseen, en ole romantikko, mutta jostain syystä koen, että universumi on valinnut hänet minulle ja minut hänelle, ja johdattanut elämämme risteämään. Olemme tällä hetkellä haaksirikkoutuneina omilla tahoillamme, mutta ainut mahdollisuus mennä eteenpäin on liikkua kohti toisiamme.

• Anonyymi
        UUSI

Kaunista, voi kun olisin se toinen puolisko. 💘

• UUSI

No mutta onhan tuo samaan aikaan myös hyvin romanttista. Jos koet, että olette toisillenne luodut ja tarkoitetut. Se on romanttista rakkautta sanon minä 🥰

• Anonyymi
        UUSI

Oon sun kaikuluotain rakkaani 🤍

• Anonyymi
      UUSI

Hmm. Hmm.

• Anonyymi
        UUSI

Niinpä juuri.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä juuri.

Jotenkin se vaan luiskahti tähän eikä ole nähtävästi pois pääsyäkään

Kattellaan josko kesällä kahville

• Anonyymi
      UUSI

Jään yksin.

• Anonyymi
      UUSI

Tässä on opetus siitä, miten luulee itse olevansa parempi kuin jotkut muut ja sitten onkin ihan vaan ihminen, joka ihastuu ihan väärään ihmiseen.

• Anonyymi
        UUSI

Ehkä jotain tällaista. Minuakin kiinnostaa, miten tähän on päädytty. Tai siis olen päätynyt. Muista en tiedä.

• Anonyymi
      UUSI

Oma tärkein ajatukseni on ollut huoli tietyn ihmisen pärjäämisestä?

• Anonyymi
        UUSI

Olen käsittänyt ettei se ole hyvällä tasolla!

• Anonyymi
        UUSI

Älä aliarvio häntä.Pahennat niin tilannetta.
        Kaikki tämä valmistaa henkisesti sotaan mikä on jo kynnyksellä.Näin laajemassa mittakaavassa mietittynä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älä aliarvio häntä.Pahennat niin tilannetta.
        Kaikki tämä valmistaa henkisesti sotaan mikä on jo kynnyksellä.Näin laajemassa mittakaavassa mietittynä.

Tarkoittaa siis ilmeisesti sitä, että hänet on syytä jättää omaan rauhaansa!

• Anonyymi
      UUSI

Sodat on sodittu jo. 😪
      Ainakin mun osaltani.
      ~ t ~

• Anonyymi
        UUSI

Okei hyvä tietää.

• Anonyymi
      UUSI

Multa on nyt suodatin poistunut, onhan mua yritetty jo vahingoittaa (tap paa) tämän hullun episodin takia. Täällä ilmeisesti estetään eri tavoilla, bannataan tms.

Mutta kirjotan kuitenkin, en ole näihin palannut lukemaan kommentteja, koska tarvitsen lepoa näistä sairaista asioista ja mieluummin teen jotain kivaa. Vuoden takaa huijari itsekin selittää miehelle täällä miksi on toiminut niin, eli esittänyt minua myös puhelimessa, wa? Ajaakseen omaa agendaa.

Luulen että tää huijari lähes omistaa palstan, on pyörittänyt tätä samalla kaavalla vuosia, hahmot on kadonnu kun taistelu miehestä on vienyt kaiken ajan. Vuosi sitten syynä tähän oli että toivoi että rakkautensa jäisi hänen kanssa kirjottamaan palstalle, siksi muakin on yritetty heivata miehen elämästä esittämällä mua, vaikkei meillä ehtinyt ees olemaan mitään kummempaa. Ja on mustamaalannut mua, että mies kyllästyisi ja palaisi tänne hänen kanssa.

En oo tosiaan saanu yhteyksiä mieheen, kynnyskin on noussut niin suureksi, ja on ollut muita murheita tässä. Mutta minä en ole vältellyt, en oo kieltäny lähestymästä, en oo vaan aina ees tunnistanu heti, tottakai jännittää kohtaaminen, ois vaan ollu kiva puhua jostain muusta kuin tällasesta sairaasta tapauksesta.

Mut tulin eilenkin hetkeksi iloiseksi, samoin sunnuntaina, kun siivotessa, muuttaessa ajattelin että vienosti hymyilevä, positiivinen ihminen ehkä tuolla muistaa mua. Mut onneks muutama päivä enää, pääsen pois, kun toi muija kyttää säleverhojen välistä. Merry christmas everyone.

• Anonyymi
      UUSI

Eiköhän se ole jo selvää! Auttaminen puolin ja toisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      45
      10712
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      81
      7203
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      44
      5314
    4. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      62
      4870
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      73
      4534
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      33
      4053
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      47
      2938
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36
      2835
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      40
      2360
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      36
      2094
    Aihe