On ollut? Osaatko vastata tähän?
Mikä tarkoitus tällä kaikella
40
2360
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Alan pikkuhiljaa tajuta että kaikki on ollut vaan omassa päässä 💕😀
- AnonyymiUUSI
Tule jo rakastamaan sieltä, kuuppa menee jumiin, jos miettii liian vaikeita.
- AnonyymiUUSI
Tiedän sen mielessäni ja sydämessäni, mutta en pysty sitä sanoittamaan. Haluan kokea ja jakaa sinun kanssa paljon asioita.
- AnonyymiUUSI
Onko tämä m-naiselle?
- AnonyymiUUSI
Ajattelen ihan samoin miehestä.
- AnonyymiUUSI
Siis rehellisesti sanottuna, tuntuu siltä että on ehkä löytänyt sen oikean. Siis nyt vaan tuntuu siltä, vaikka onkin taantuma.
- AnonyymiUUSI
Tarkoitatko taantumalla vähäisemmän yhteyden aikaa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko taantumalla vähäisemmän yhteyden aikaa?
Kyllä tarkoitan, tavallaan.
- AnonyymiUUSI
Varmaan pitäis jo tajuta että kaikki on turhaa. Ei minkäänlaista signaalia. Ei mitään.
- AnonyymiUUSI
Siis turhaa ajatella että rakkautta olisi ilmassa 💕
- AnonyymiUUSI
Ei voi tietää ei!
- AnonyymiUUSI
En tiedä. Ajattelin että minun täytyy tutkia nykyistä elämääni ja saada se järjestykseen mutta ei, ei se ollutkaan vain sitä ja siksi en ymmärrä miksi tämän piti tapahtua. En vain ymmärrä yhtään
- AnonyymiUUSI
En osaa koska en tunnista
- AnonyymiUUSI
Voit kokea tarkoituksen, öisin tähtihetkinä, täysin keskenäsi.
Hyvästi. Niin, ikuisesti.
https://m.youtube.com/watch?v=KINBJqDx924- AnonyymiUUSI
Maallinen laki........
- AnonyymiUUSI
joo muille hakkaaminen. olla niiden orja ja toteuttaa, niiden fantssioita ja unelmia. ottaa turpaan ja viedä kaikkea, mikä ei ole edes niiltä tullut. olla niiden vuosien hakkauskohde, josta voi repiä hyötyä ja hakata hyötyä ja hyvää muille. se niiden tarkoitus on.
- AnonyymiUUSI
varastaa rahaa ja hakata kailra, toivottavasti ottavat turpaan ja pahaa, kaikesta. ensin syyttävät ja kiusaavat ja sitten hakkaavat.
- AnonyymiUUSI
En tiedä, ei aavistustakaan.
- AnonyymiUUSI
toivottavasti se hakkaaminen tuo niille pahaa ja alkaa tulla korvausta kaikesta.
- AnonyymiUUSI
Kaikki tulee nyt nopeutettuna. Tarkoituksena on ottaa kaikki tunteet vastaan ja kohdata ne sellaisenaan. Traumat mitä nousee pintaan. Tuntuu kyllä äärettömän pahalta joskus, mutta kaikki tunteet menee aina ohi. Ottaa vastaan mitä tulee ja käsitellä niitä ja kas, jossain kohtaa taakka kevenee - ainakin vähän. Näin itse mietin tässä kohtaa.
- anonyymi - AnonyymiUUSI
Avaruudestako puhut ja maailmankaikkeudesta?
- AnonyymiUUSI
En osaa
- AnonyymiUUSI
Minusta tuntuu siltä, että olen kohdannut ihmisen, jonka kanssa minun on tarkoitus elää elämäni loppuun saakka. Kaikkien vaikeuksien, epäonnistumisten ja virheiden läpi hän on silti siellä tien päässä ja jonain päivänä me kohtaamme toisemme siellä. En usko yliluonnolliseen, en ole romantikko, mutta jostain syystä koen, että universumi on valinnut hänet minulle ja minut hänelle, ja johdattanut elämämme risteämään. Olemme tällä hetkellä haaksirikkoutuneina omilla tahoillamme, mutta ainut mahdollisuus mennä eteenpäin on liikkua kohti toisiamme.
- AnonyymiUUSI
Kaunista, voi kun olisin se toinen puolisko. 💘
No mutta onhan tuo samaan aikaan myös hyvin romanttista. Jos koet, että olette toisillenne luodut ja tarkoitetut. Se on romanttista rakkautta sanon minä 🥰
- AnonyymiUUSI
Oon sun kaikuluotain rakkaani 🤍
- AnonyymiUUSI
Hmm. Hmm.
- AnonyymiUUSI
Niinpä juuri.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä juuri.
Jotenkin se vaan luiskahti tähän eikä ole nähtävästi pois pääsyäkään
Kattellaan josko kesällä kahville
- AnonyymiUUSI
Jään yksin.
- AnonyymiUUSI
Tässä on opetus siitä, miten luulee itse olevansa parempi kuin jotkut muut ja sitten onkin ihan vaan ihminen, joka ihastuu ihan väärään ihmiseen.
- AnonyymiUUSI
Ehkä jotain tällaista. Minuakin kiinnostaa, miten tähän on päädytty. Tai siis olen päätynyt. Muista en tiedä.
- AnonyymiUUSI
Oma tärkein ajatukseni on ollut huoli tietyn ihmisen pärjäämisestä?
- AnonyymiUUSI
Olen käsittänyt ettei se ole hyvällä tasolla!
- AnonyymiUUSI
Älä aliarvio häntä.Pahennat niin tilannetta.
Kaikki tämä valmistaa henkisesti sotaan mikä on jo kynnyksellä.Näin laajemassa mittakaavassa mietittynä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä aliarvio häntä.Pahennat niin tilannetta.
Kaikki tämä valmistaa henkisesti sotaan mikä on jo kynnyksellä.Näin laajemassa mittakaavassa mietittynä.Tarkoittaa siis ilmeisesti sitä, että hänet on syytä jättää omaan rauhaansa!
- AnonyymiUUSI
Sodat on sodittu jo. 😪
Ainakin mun osaltani.
~ t ~- AnonyymiUUSI
Okei hyvä tietää.
- AnonyymiUUSI
Multa on nyt suodatin poistunut, onhan mua yritetty jo vahingoittaa (tap paa) tämän hullun episodin takia. Täällä ilmeisesti estetään eri tavoilla, bannataan tms.
Mutta kirjotan kuitenkin, en ole näihin palannut lukemaan kommentteja, koska tarvitsen lepoa näistä sairaista asioista ja mieluummin teen jotain kivaa. Vuoden takaa huijari itsekin selittää miehelle täällä miksi on toiminut niin, eli esittänyt minua myös puhelimessa, wa? Ajaakseen omaa agendaa.
Luulen että tää huijari lähes omistaa palstan, on pyörittänyt tätä samalla kaavalla vuosia, hahmot on kadonnu kun taistelu miehestä on vienyt kaiken ajan. Vuosi sitten syynä tähän oli että toivoi että rakkautensa jäisi hänen kanssa kirjottamaan palstalle, siksi muakin on yritetty heivata miehen elämästä esittämällä mua, vaikkei meillä ehtinyt ees olemaan mitään kummempaa. Ja on mustamaalannut mua, että mies kyllästyisi ja palaisi tänne hänen kanssa.
En oo tosiaan saanu yhteyksiä mieheen, kynnyskin on noussut niin suureksi, ja on ollut muita murheita tässä. Mutta minä en ole vältellyt, en oo kieltäny lähestymästä, en oo vaan aina ees tunnistanu heti, tottakai jännittää kohtaaminen, ois vaan ollu kiva puhua jostain muusta kuin tällasesta sairaasta tapauksesta.
Mut tulin eilenkin hetkeksi iloiseksi, samoin sunnuntaina, kun siivotessa, muuttaessa ajattelin että vienosti hymyilevä, positiivinen ihminen ehkä tuolla muistaa mua. Mut onneks muutama päivä enää, pääsen pois, kun toi muija kyttää säleverhojen välistä. Merry christmas everyone. - AnonyymiUUSI
Eiköhän se ole jo selvää! Auttaminen puolin ja toisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510712
- 817203
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445314- 624870
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella734534Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334053- 472938
- 362835
- 402360
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per362094