En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon sitä on. Pankkisalaisuus on pers.eestä. pankkitiedot pitäisi olla julkisia. Ei muuta.
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
30
1548
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Tämän kun luin olen onnellinen että pankkiasiointini on isossa pankissa eikä pikkupankissa. Ei olisi kivaa kun naapuri tai tuttu tai edes puolituttu paikkakuntalainen tietäisi raha-asiani. Isossa pankissa ollaan kasvottomia ja neutraaleja.
-sivusta- AnonyymiUUSI
👍👍
- AnonyymiUUSI
Harmi sulle 🤣
- AnonyymiUUSI
Kun raha ei tuonutkaan onnea.
- AnonyymiUUSI
Ap taitaa olla köyhä.
- AnonyymiUUSI
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- AnonyymiUUSI
Oletko jotenkin vajaa päästäsi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ap taitaa olla köyhä.
Pärsaukisen palstasedän manialta vaikuttaa ilman mitään varsinaista kohdetta.
- AnonyymiUUSI
Minua taas harmittaa se, että voin jopa kävellä kadulla.
- AnonyymiUUSI
Ennenkaikkea harmittaa se, että minut jopa tullaan muistamaan tulevaisuudessa ja voin silti kävellä kadulla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ennenkaikkea harmittaa se, että minut jopa tullaan muistamaan tulevaisuudessa ja voin silti kävellä kadulla.
Aka kun en ikinä mennytkään siihen ansaan nimeltä orjuus.
- AnonyymiUUSI
Tämän kuin luin niin tottuus paljastui, hyvä niin. Jouluja vaan sinne.
- AnonyymiUUSI
Naisille raha on huono asia. Sitten on rahaa+pillu ja psykoosia pukkaa päälle. Usko pois.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Naisille raha on huono asia. Sitten on rahaa pillu ja psykoosia pukkaa päälle. Usko pois.
(Lue: jumaluus-kompleksi)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
(Lue: jumaluus-kompleksi)
Lue: Jos naisella on rahaa, hän on itsenäinen eikä ole riippuvainen miehistä ja voi päättää olla kokonaan ilman miehiä, jos haluaa. Ja sekös tollasia saastoja, jotka itseänne miehiksi kutsutte, harmittaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Naisille raha on huono asia. Sitten on rahaa pillu ja psykoosia pukkaa päälle. Usko pois.
Voimia palstasetä, ehkä se elämä vielä voittaa
- AnonyymiUUSI
Kaikki muut tiedot mulla on jos susta, kaikki mikä on julkisesti saatavilla olen kolunnut läpi. Tiedän myös että myit toripistefissä muinoin. Mutta rahasi ovat pimennossa.
- AnonyymiUUSI
Sellainen tarina. Melkein legenda jo syntyessään.
- AnonyymiUUSI
Mitä myin torissa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sellainen tarina. Melkein legenda jo syntyessään.
Mikä saa sinun pähkäilemään tätä palstasedän monologiontia jos ja kun et ole aloituksen takana? Ei oo kaikki reilassa sulla
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä myin torissa?
Palstasetä myi varmaan Hannu Karpon (legendaarinen TV-hahmo) perintötyörukkaset?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Palstasetä myi varmaan Hannu Karpon (legendaarinen TV-hahmo) perintötyörukkaset?
Pe eikö tämä muka toisena utelu ole vähän desperadon toimintaa
- AnonyymiUUSI
Väsynyttä provoa aamuyön tunteina 🥱.
- AnonyymiUUSI
Kyllä joku uuvatti tähänkin tarttuu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä joku uuvatti tähänkin tarttuu.
Todellakin ja vaikka mistä tulokulmasta. Esim joku erinäisiin monetaarisiin juttuihin jumiin jääneet ihmiset. Kyllä palstasetä varmaan miettii muuten jossain määrin tosissaan näitä juttuja.
- AnonyymiUUSI
Miksi? Mitä sinä niillä tiedoilla hyötyisit?
- AnonyymiUUSI
Jopas joku kovasti mustamaalaa kaivattuani. Ei mene läpi nämä yölliset suhnut.
- AnonyymiUUSI
Rahalla ennekään saatu oikeaa rakkautta.
- AnonyymiUUSI
Rahalla saa vain sellaista minkä voi ostaa. Kaikkea ei voi.
- AnonyymiUUSI
Narsistin ajatusmaailma. Koittaa aina hyötyä muista ja kun ei onnistu, niin koittaa tuhota elämän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174926
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2142649Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella341715Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731697- 281634
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301528Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1501143
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81134Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42962