hei, mitä voin tehdä sairaalloiselle mustasukkaisuudelle?
Tulen vihaiseksi kun ajattelenkaan miehen eksiä ja minulla silti on pakkomielle etsiä heistä kuvia ja kaikkea.
Lisäksi olen miehelle vihainen edelleen vanhasta asiasta josta on jo jonkin aikaa, jolloin hän onnitteli eksäänsä facebookissa. Mietin asiaa kokoajan miksi hän niin on tehnyt ja en pysty olemaan mukava poikaystävälleni kun asia tulee mieleeni.
Olen puhunut poikaystävälleni asiasta aiemmin. Mutta hän silti onnitteli ja näki eksäänsä joten en tiedä voinko enään sanoa jotain..
sairaalloinen mustasukkaisuus
2
259
Vastaukset
- leidilaine
hei, mulla on ihansamanlainen tilanne!!
poistin mieheni fb kavereista suurimman osan naisista, jätin vaan ne jotka tunnen.
luin myös mieheni viestit, mieheni luvalla, ja löysin sieltä naista kehuvia juttuja! että tulin mustasukkaiseksi! nyt olen aivan sairaan mustasukkainen! suutun miehelleni jos hän vilkaiseekaan muita naisia, jopa ohi käveleviä. sitten mietin koko ajan jos en ole mieheni kanssa että missä hän on ja onko hän katselemassa naisia, kerran seurassani mieheni tuijotteli hänen entistä ihastusustaan! huomautin oikein kunnolla. pelottaa että mieheni ihastuu johonkin toiseen, tai sitten sortuu pettämiseen! miehet on niin arvaamattomia. katson myös salaamieheni sivuhistorian. joskus rupean syyttelemään miestäni ihan ihmejutuista! kyselen onko hän esim nainut jotakin kenen kanssa hän oli jutellut fbssä.. huoh mitä teen itseni kanssa ?! tosi stressaavaa ja masentavaa kun mietityttää koko ajan mitä tekee ja missätekee ja kenen kanssa tekee! - herätkääjumalauta
OLETTE SAIRAITA.
Oikeasti, tehkää jotain tuolle ongelmalle! Tuhoatte mustasukkaisuudellanne suhteenne ja mahdollisesti vielä aiheutatte puolisollenne traumoja.
Ihmisillä tuppaa olemaan elettyä elämää takanaan, deal with it. Ihmiselle tekee hyvää myös pitää ystäväpiirissään vastakkaista sukupuolta, ihminen jolla on paljon kavereita molemmilla sukupuolilla tietää että jokaista miestä/naista ei tarvitse ajatella potentiaalisena kumppanina, vaan ihmisiin voi tutustua ja heitä voi pitää elämässään myös ihan vaan platonisella tavalla läheisinä.
Jos mies on pettäjä, niin se pettää kaikesta kyttäämisestä huolimatta ja varmasti keksii keinot että ette saa sitä heti selville vaikka kuinka tonkisitte. Mutta mikäli mies ei ole pettäjä, niin kyttääminen, syyllistäminen ja mustasukkailu on todella ahdistavaa, yksityisyyttä loukkaavaa ja ylipäätänsä loukkaavaa. Mustasukkaisen kumppanin uhri kokee ettei ole koskaan tarpeeksi hyvä vaikka miten päin olisi. Tämä ajaa epätoivoon ja haluun päästä pois suhteesta. Joidenkin mielestä pitkään jatkuneen turhan mustasukkaisuuden jälkeen on ihan sama onko luottamuksen arvoinen vai eikö, toinen ei luota kuitenkaan.
Mustasukkaisuus ei koskaan edesauta kestävää parisuhdetta, vaan päinvastoin tuhoaa kaiken.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005368630Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5369824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?92215Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1611213Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17856Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40774Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?69731- 46725
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657