4G yhteys

neljä gee

Kannattaako vaihtaa saunalahden 3G vielä tarjouksessa olevaan 4G yhteyteen? Mahtaako nopeus parantua sellasella paikalla jossa on vain 3G. kertokaa kokemuksia.

7

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en tiedä

Minulla ei ole kokemusta 4G yhteydestä päätelaitteella, mutta ainakin tämä 4G suitbox on ollut minulle hyvä ja pääsen 4G alueella jopa 90 mbps ja 3G alueellakin 15 mbps

• 3-4-G

minäkin olen ajatellut muuttaa 3G:n 4G:ksi. minulla vaan on vielä vanhaa sopimusta jäljellä aika paljon. voinko kesken sopimuskauden tehdä vaihdon?

• luulen että voit

varmista asia vielä elisalta tai saunalahden asiakaspalvelusta.

• Mobiililaajakaistan 3G:n voi päivittää 4G-sopimukseksi myös kesken sopimuskauden. Päivittäminen onnistuu Oma Saunalahdessa, kohdassa Tuotteiden päivitys.

Aku / Saunalahden Palstatiimi
      http://palsta.saunalahti.fi

• Faktat faktoina

Jos on tarjolla vain 3G, ei se itsekseen 4G:ksi muutu.

• sillai se menee

Kun 3G mokkula vaihtuu 4G mokkulaksi, myös 3G voi nopeutua jos entinen 3G mokkula oli vanha ja sieltä hitaammasta päästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      81
      3075
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      91
      1756
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      83
      1606
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      137
      1462
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1438
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      157
      1354
    7. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      159
      1273
    8. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      82
      1227
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      98
      1217
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      84
      1200
    Aihe