Hei! mistähän voisi olla kyse kun minulla on ollut jo pidemmän aikaa kaksi ihottuma "laikkua" hiusrajassa otsassa. ihottumasta tulee punainen ja kutiseva, sitten lähtee nahka ja sit se paranee ja kaikki alkaa taas alusta.
Kortisonista en huomannut apua olevan, mutta sibicort on auttanut. Sibicort kuurin lopettamisen jälkeen on vähän aikaa parempi ja sitten kaikki alkaa taas.
Lääkäristä eivät tuumineet mitään atopiaa vaan, mutta ihottumaa ei ole kuin noissa kahdessa kohtaa! Alkaa toivo jo mennä ko kokoajan saa olla tappelemassa tuon kanssa ja nyt se alkaa leviämään pikkuhiljaa laajemmalle.
Onko kellään ollut tälläistä?
ihmeellinen ihottuma hiusrajassa
gägätio
0
518
Luetuimmat keskustelut
- 1761540
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.99748En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483