Gta V xbox 360 kuis peli jatkuu?

Tsilatuu

Miten gta v:n pelissä pääsee eteenpäin ku olen pelannu tehtävissä 43% mutta sitten tehtävät loppuu joka ukolta niinku seinään. ei ummarra. miten sitte peli jatkuu. ei jaksa leikkiakkään kokoajan ja odotella että tehtäviä tullee. aika outo peli sinänsä jos se oli tossa koko peli. pienet tehtävät olen teheny mm. trialtonit, vesijetti kilpailut, offroad ajot. ja sun muut jutut. osaisko joku helpata joka on pelannu tätä uusinta gta v :tä xbox 360:slla?!

9

757

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mmmmaajzjhzuw

Mul oli sama ongelma, sit huomasin että koko ajan yläkulmaan tulee teksti että pitää hommata "gateway car" hommasin jonkun tila auton, vein sen huomaamattomaan paiklaan, ja sitten soitin Michaelille, ja niin sain lisää tehtäviä.

• ........

jos toi ei toimi, etsi netistä tietoa, kyseessä muuten bugi, jota R* ei ole korjannut. sadoilla ihmisillä sama ongelma, eikä korjausta ole löydetty....

• holololo
        ........ kirjoitti:

jos toi ei toimi, etsi netistä tietoa, kyseessä muuten bugi, jota R* ei ole korjannut. sadoilla ihmisillä sama ongelma, eikä korjausta ole löydetty....

Sadoilla lapsilla väärä peli.

• vainidiooteille
        ........ kirjoitti:

tai, sitten, ostatte, toisen, pelin :-))

• OUTOA

Mulla tuli jo looputeksti ja 64% SUORITETTU. Nyt ei oo enää tehtäviä? Mikä neuvoksi. mitä ne loput 100%:n asti on?

• gateway car?!?!?!

Ainahan näissä uudemissa gta:ssa on iso osa prosenteista ollu oheissälää. Mistä te lapset saatte pelinne? -_-

• leevid

En tiiä mutta eiks siel pitäs tulla viel yks tyyppi?

• moi

onko tankki koodii, xbox 360!!!!!!

• leevid

Mulla taas jumittu 65% eikä pääse eteepäin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2146
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      99
      1537
    3. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1273
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      79
      1255
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      116
      1220
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      1034
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      59
      1002
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      997
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      912
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      804
    Aihe