En ole kovin nuori enää itsekään 40v, mutta jos näkee vanhoja ihmisiä ulkoilemassa, niin kertomalla jotain juttuja elämästä, ja tuollaista.
Kerran jollain oli joku lonkka tai jalka kipeänä, kävelin hänen kanssaan sitten, kun yritti ennätyksiä että miten pitkälle jaksaa kävellä ja takaisin. Kävelin seurana kun oli aikaa siinä.
Sitten jo hetken päästä käveli jo kirjastoonkin ja näkyi jo pyöräilevänkin :)
Yritän aina piristää vanhoja ihmisiä, jos näen.
4
62
Vastaukset
- susmorsian ek.
Niin kivasti muotoiltu aloitus on tämä, konstailematon ja vaatimatonkin, että piti ihan jottain vastata. Kiltti ihminen oot varmaan, auttelet toisia.
Mutta jujuttiko sinuu, kun näit hänet peräti kohta pyörällä kurvailevan. - aikojasitten
Ei siinä kummempaa, taisin olla limsaa juomassa penkillä kun tuli polkupyörällä ja morjesti tuo isäntä, jota tosiaan patistin, että... nyt vähän pidemmälle vielä kävellään, tulee uusi ennätys sitten kuntoutumisessa.
Mutta niin minun mielestäni on mukavaa auttaa ihmisiä, jos pystyy. Ihan mukavaa kun joskus saa jutella nuorisonkin kanssa --olin juuri jerrynkanssa ulkona ,Tavallisella reitillä joka kulkee rannassa . Ja näin viikonloppuisin ihmiset tykkää tulla sinne piknikille ja kun on kaunis ilma niinkun tänäänkin .
Siinä uimarannalla oli lapsia uimassa ja meni järveen yksi nainenkin.
Kolme nuortamiestä istuivat penkillä ja kaljatölkit oli kaikilla kädessä , yksi halus tulla Jerryä silitteleen .
Ihme kun koira antoi hänen tulla lähelle . Mutta kyllä koira vaistoo jos ei ole mitään vaaraa ja siinä sitten vaihdettiin muutama sananenkin .
Heti näki että he eivät olleet mitään pahantekiöitö . usein juuri viikonlopussa on roskiksia kaadettu ja se Paija - maijakin on joskus koitettu kaataa.Pidän vanhoista kilteistä ja ystävällisistä ihmisistä. Ihnasta iästään huolimatta he eivät ole menettäneet otettaan wanhan ajan hienosta asennoitumisesta kanssaihmisiin, niinä hetkinä kun nämäkin ovat avoimia ja sosiaalisia.
Olen oikeastaan kateellinen heille; ovat syntyneet aikana jolloin ihmisistä ei tarvinnut tulla koviksia ilmeettömine, tylyine kasvoineen. Toisaalta ehkä olosuhteetkin hyvälle elämälle ovat olleet armollisemmat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317746
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455260- 594822
- 763497
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162035Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗321981- 311849
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441707- 371649
- 1631489