Ennustaja Katariina

Kira___

Lappilainen näkijä ja kaukoparantaja ennustaja.infosta.
Onko kokemuksia tästä ennustajasta? Sympaattiselta vaikutti,mutta osuiko teillä mitään oikein?

Kiitos vastauksista.

17

3631

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • soittanut

      Olen soittanut hänelle pari kertaa (ja todella monelle muulle). Saman tapaisesti kertoi molemmilla kerroilla. Ensimmäisen kerran ajat eivät ainakaan pitäneet paikkansa, toisella kertaa ei ajoista puhunutkaan mitään.
      Ihan lopullinen tulema antaa odotuttaa itseään, kysyin siis vain yhdestä asiasta. En vielä voi sanoa toteutuuko koskaan. Ei ollut minun mielestäni mulle niitä parhaita, mutta sehän ei tarkoita etteikö sinulle voisi olla.

      Tähän mennessä tapahtuneista asioista ajallisesti oikeampaan on osunut ennustukset.infon Elsi. Kuitenkin pitkälti yli puolet niistä, joille olen soittanut ovat kertoneet lopputuleman samoin. "Tilastonikkarina" toki olen laskenut. 60% ovat lopputuleman suhteen sitä mieltä, mitä toivoisin tapahtuvaksi. 29,3% ovat lopputuleman suhteen sitä mieltä, että niin ei tapahdu ja loput 9,7% eivät ole sanoneet asiaan juuta eikä jaata.

      Tulipa kirjoitettua vähän muutakin, kuin mitä kysyit...

      • Kira___

        Kiitos vastauksesta. Vaikka vasta vähän aikaan sitten soittelin Katariinalle,niin osa ennustuksista ehtinyt toteutua. Isommat tapahtumat pitäisi toteutua vuodenvaihteessa.

        Mukavaa syksyä sinulle.


    • asiakas79

      itse soitan aina ennustaja.infoon jos on jotain mielen päällä :) parhaiten ovat mulle nähneet,soile,katariina,kristiina ja rauha maria :) näille soitan sillon tällön jos on asiaa :) näkevät asiat saman suuntaisesti mutta ajat heittävät todella paljon...

      • ymmmmhh

        millon tää Rauha maria olis parhaiten paikalla? :) oon yrittäny muutaman viikon katella tuolta infosta mut ei näytä olevan ikinä paikalla, ainakaan mun aikaan :/


    • vuokko612

      Olen soitellut itse ennustaja.info Katariinalle jo neljävuotta sitten.Osa toteunut jo,mutta saa nähdä toteutuuko kaikki. Ajoista ei puhuttu mitään.Silloin oli ongelmia rakkausasioissa ja työasioissa.Nyt soitellut myöskin näkijä Jennylle,vähän erikoisempi oli kyllä,mutta mielenkiintoista ja samansuuntaista lupaili kuin Katariina.

      • Hölmöt.

        Kannattaa samalla kysyä oma kuolinpäivä sekä ketkä kaikki ystävät menehtyvät mihinkin kun kerran tulevaisuutta pitää yrittää nähdä etukäteen.


      • hoh hoijakkaa :-/
        Hölmöt. kirjoitti:

        Kannattaa samalla kysyä oma kuolinpäivä sekä ketkä kaikki ystävät menehtyvät mihinkin kun kerran tulevaisuutta pitää yrittää nähdä etukäteen.

        No ihan vakavasti; Näkijä ei saisi edes tuollaisia kertoa vaikka joku kysyisikin.

        Mutta se mikä minua on pitkään oudoksuttanut joissakin ihmisissä on tuo jatkuva tarve kysellä ennustajilta ?? Miksi?

        Kai niitä päätöksiä pitäisi aikuisen ihmisen itsekin pystyä tekemää ilman että haaskaa aikaansa ja rahojaan kaikenmaailman ennustajiin. Vai onko se nykyihmisten kirous ettei osata käyttää omia aivojaan ja intuitiotaan enää ollenkaan?

        Hetken hiljentyminen ja sen oman intuition kuuntelu antaa yleensä paremman ja varmemman lopputuloksen kun kaikenmaailman ennutelijoille soittelu.


      • Outoa toimintaa.
        hoh hoijakkaa :-/ kirjoitti:

        No ihan vakavasti; Näkijä ei saisi edes tuollaisia kertoa vaikka joku kysyisikin.

        Mutta se mikä minua on pitkään oudoksuttanut joissakin ihmisissä on tuo jatkuva tarve kysellä ennustajilta ?? Miksi?

        Kai niitä päätöksiä pitäisi aikuisen ihmisen itsekin pystyä tekemää ilman että haaskaa aikaansa ja rahojaan kaikenmaailman ennustajiin. Vai onko se nykyihmisten kirous ettei osata käyttää omia aivojaan ja intuitiotaan enää ollenkaan?

        Hetken hiljentyminen ja sen oman intuition kuuntelu antaa yleensä paremman ja varmemman lopputuloksen kun kaikenmaailman ennutelijoille soittelu.

        Niin, miksi tosiaan pitäisi edes yrittää tietää tulevaa ? onko oma psyyke siinä tilassa ettei pystytä tekemään mitään ratkaisuja ilman jotain ennustajaa ?


    • Anonyymi

      Itse pohdin soittaako Katariinalle ja onko hänen ennustukset menneet oikein?

    • Anonyymi

      Minulle Katariina näki lottovoiton, ei sanonut aikaa. Pari vuotta on mennyt ja ei ole tullut. Muutama muukin näkijä on saman nähnyt.

      • Anonyymi

        Muĺle kans on nähty jo noin 20v sitten. En oo ees lotonnut enää moneen vuoteen enkä edes halua vaan sen oikean..en saanut sitäkään:(


    • Anonyymi

      Minullekin Katariina näki rahavoiton. Ja ex-miehen piti palata mistä oli varma, no nyt onkin jo eri mies joka tulee. En enää soita vaan otan vastaan sen mitä tulee, ei kukaan tiedä tukevaa. Ei edes paljon kehuttu Naomi M. ole nähnyt itselleni mitään.

    • Anonyymi

      Tää lottovoitto taitaa olla ihan vakio kun ei muita keksi ja aika pitää saada kulumaan.;)

    • Anonyymi

      On kyllä tiennyt ihmeen hyvin asioita

    • Anonyymi

      Itselleni näki exän yhteydenoton ja yhteenpaluun. No ei ole ottanut yhteyttä sitten annoin vielä mahdollisuuden kyseiselle selvänäkijälle ja näki ihan eri miehen joka tulee elämään. Lupasi myös rahavoittoa. No mitään ei ole muutaman vuoden jälkeen toteutunut.

      • Anonyymi

        Kyllähän tuon nyt heti huomaa että on ihte laittanut koko ketjun alulle ja ihteään joka välissä mainostaa-


    • Anonyymi

      Höpö höpö muija. Mikään ei ole toteutunut, aikaa ennustuksesta jo yli 10v...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2531
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe