Kannattaako amfetamiinia kokeilla?

testaajaiskee

Minua on ruvennut kiinostamaan päihteiden kokeilu. Ja mietin olisiko vaarallista kokeilla amfetamiinia. Millaista määrää MAX suosittilisitte eka kertalaiselle ja millaisia vaikutuksia ensinmäisellä kerralla voi tulla?

38

8750

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leske

Ei kai kertakokeilu kovin vaarallista ole jos ei montaa vuotta kokeile.

• lurtssuu

Annosta on hyvin vaikea sanoa jos ei tiedä minkä vahvuista tavara on. En suosittele kokeilemaan ei siitä mitään hyvää seuraa. Mutta jos olet jo päättänyt kokeilla niin aloita HYVIN pienellä annostuksella ja katsot miten vaikuttaa. Aina voi ottaa lisää. Tulee todella energinen, itsevarma, sosiaalinen ja eufoorinen olo eikä ole nälkä. Mutta vaikutusten loputtua tulee laskut mitkä voivat olla hyvinkin epämiellyttävät. Mutta haluan vielä painottaa että en suosittele! Itse en enään kyseiseen aineeseen koske, koska tykkään nukkumisesta ja syömisestä ihan liikaa :) muutaman kerran kokeillu ja todennut että ei oo mun juttu . Kannattaa lueskella jostain esim. Psyvaultista aineesta. Ja kysellä enemmän, ite en osaa sanoa kun noitten muutaan kokeilun perusteella.

• Anonyymi
        lurtssuu kirjoitti:

Annosta on hyvin vaikea sanoa jos ei tiedä minkä vahvuista tavara on. En suosittele kokeilemaan ei siitä mitään hyvää seuraa. Mutta jos olet jo päättänyt kokeilla niin aloita HYVIN pienellä annostuksella ja katsot miten vaikuttaa. Aina voi ottaa lisää. Tulee todella energinen, itsevarma, sosiaalinen ja eufoorinen olo eikä ole nälkä. Mutta vaikutusten loputtua tulee laskut mitkä voivat olla hyvinkin epämiellyttävät. Mutta haluan vielä painottaa että en suosittele! Itse en enään kyseiseen aineeseen koske, koska tykkään nukkumisesta ja syömisestä ihan liikaa :) muutaman kerran kokeillu ja todennut että ei oo mun juttu . Kannattaa lueskella jostain esim. Psyvaultista aineesta. Ja kysellä enemmän, ite en osaa sanoa kun noitten muutaan kokeilun perusteella.

En edes tiedä miksi vastaan tähän vanhaan kommenttiin mutta minulle ei ole koskaan tullut euffoorista oloa amfetamiinista, energinen ehkä ihan skidisti mutta mulla onkin add. Toisaalta en ole sitä koskaan iv:nä koittanut niin vaikutus saattaa olla erilainen. Itse olen taas medikinettejä käyttänyt iv ja niistä taas mulle tulee eufforia ja ehkä hiukan energinen taikka enemmänkin motivoitunut olo.

• Brownies

Jo vain, jätä väliin kuitenkin. Itsellä kaksi kokeilukertaa riitti 10v sitten. jälkkärit oli skarppaamisen jälkeen ihan vitun pitkät ja järjettömät, kikkeli ei toiminut hetkeen.. ja luulen et nykyisin villen laatu on heikentynyt entisestään. 6 .

• Testannut

Kokeilu ei ole vaarallista, yliannostus ja ongelmakäyttö on. Kertakokeilussa 0,2g on riittävä annos, max 0,25g. Älä ota aluksi kerralla enempää, aina voi ottaa tarvittaessa myöhemmin lisää. Mieluummin niin päin. Vaikutus on kuin olisit juonut pannun helvetin vahvaa kahvia, energinen ja touhukas olo, pumppu voi hakata, näläntunne poistuu, isot pupillit ja pieni muna. Yhden yön poreilusta ei nyt mitään ihmeempiä laskuja tule, vähän nuutunut fiilis voi olla. Tiedä silti, se on salakavala ja petollinen aine ja vaarallinen idioottien käsissä. Et kuole, kunhan lupaat olla jatkamatta ränniä. Aikuisten oikeasti.

• Piripääksi meinaat.
      Kenenkähän takapuolesta se kama päätyy sieraimeesi tai suoneesi.
      Jos kuitenkin keittäisit pannullisen kahvia.
      Piripäät ovat alhaisinta luokaa mitä voi olla underworldissä kukaan ei luota heihin ja he ovat juuri niitä kotirosvoja ja vetelevät kadulla turpaan vastaantulijoita ilman mitään syytä.
      Jos olet altis pannareille voi tulla 911-tsydeemi.

Etkä olisi ainoa joka kuolee kun on tottunut 10-20% kamaan ja yhtäkkiä saakin haltuun jotain 80% shittiä.
      Yleensä ne kyllä leikataan mutta vahinkoja sattuu.

• Kkej

Vai amfetamiinia kokeilet :D puhas amfetamiini se vasta huumetta onkin :DDD, ei, vaan juuri ne epäouhtaudet.

• Jouuhi

tottakai kannattaa, koska amfetamiini on yleisin pahoja päihdeongelmia aiheuttava kova huume suomessa alkoholin lisäksi, ja aiheuttaa myös erittäin kovan riippuvuuden aika suureen osaan sen kokeilijoista.

kokeile sitä pienessä kännissä, niin tykästyt aineeseen.

• minnih2

Ehdottomasti kannattaa, mikään ei ole sen parempaa kuin olla kunnon ekstaasissa ;)

Ja tosiaan kannattaa jättää myöskin siihen, tai vähentää KUNHAN EI TULE TAVAKSI! Minä tein sen virheen.

• LongGone

Jos saisin valita niin en olisi ottanu ees ekal kerral. Jonku verra tullu vastaa, ja ollu jatketusta tavarasta hyvään tavaraan. ts. kokemuksia huonosta 15% paskasta ja laadukkaamasta tavarasta.

Jos meinaat ottaa, vedä pienet kännit ja sitten ota 0.2
      Jos sulla sattuis oleen jotai 60% tavaraa niin se voi haista hyvin vahvalle ja polttaa kovasti. Silmät vuotavat ja efiktit alkavat todella nopeasti. Selvenet huomaamattasi. Puhut todella paljon, ja saat semmoisen " energia " potkun. Tämä on haitta kun haluat nukkua, riippuen määrästä mitä otit. Mutta et ainakaan nuku 3 tuntiin tämän jälkeen.

On huono kans ettei tiedä kuinka hyvää tavaraa on, vaikka myyjä sanoo mitä sanoo. Ellet ole kokeillut ole aina varovainen määrillä. Jos otat paljon usein " 2 " kk joka viikonloppu, käytöksesi muuttuu todella vahvasti jos olet nuori (12-17) esim. Jopa näillä seuduilla nuoret ovat yrittäneet. Pilaa elämän järkevimmillä tavoilla....

• Hyvä amftamiini tuntuu hyvältä ja euforiselta stimulantilta kunnes eteen tulee hyvä kokaaini (ja se on harvinaista täälläpäin). Sen jälkeen piri tuntuu likaiselta paskalta.

Metamfetamiini onkin sitten vähän eri juttu koska iskee niin paljon lujempaa kuin tavallinen piri, on uskomattoman paljon euforisempaa ja kesto on sellaiset 7-8 h (tosin laskut sen mukaiset). Crystal ICE:a painii vähän eri luokassa kuin nämä suomen katukaupan 30-40% ylihinnoitettu paska (ja tiedoksi, en osta katupiriä).

• Kyllä piristä ihan jees olo tulee kuhan kunnon tavaraa hommaa eikä mitään katunisti tasoista paskaa!!! joten sellain 0,2mg on ihan hyvä alotus annos....tolet nousee vitun nopeesti jos vetelet pitkiä kuureja...

• Holvi

Ei amfetamiini järkevästi annosteltuna tunnu juuri yhtään miltään, piristää niinkuin kahvi, mutta paremmin. Euforiaa saa sitten sillä holtittomalla käytöllä joten eipä siinä ole oikein järkeä edes kokeilla.

• Holvi
        Holvi kirjoitti:

Ei amfetamiini järkevästi annosteltuna tunnu juuri yhtään miltään, piristää niinkuin kahvi, mutta paremmin. Euforiaa saa sitten sillä holtittomalla käytöllä joten eipä siinä ole oikein järkeä edes kokeilla.

Tee itsellesi palvelus ja juo kahvia, se on douppausta päivästä päivään..

• 1?2=578

Miksi tuollaista myrkkyä vetäisit? Kannabis tai sienet on parempi vaihtoehto. (Jos on pakko kokeilla)

• Yhden juon

Sienet, sienet.. Mutta niitä pikku sieniä pitää oikeasti ymmärtää kunnioittaa, niissä on sellaista potentiaalia että huh, huh, ei mitään lasten juttuja, eikä sovi sekopäille. Jollekin tiedemiehelle, psykiatrille ovat varmasti kokeilemisen arvoinen juttu. Kyllähän noita aikoinaan on tutkittu ja nyt tutkitaan taas terapiakäytössä ja itsemurhapäänsäryn hoidossa.

• jjj3

vittu niin tyhmä kysymys et toista ei ole.... sitä PITÄÄ kokeilla

• Lenkki

Saman olon saa lenkkelemällä kun kunto kasvaa..

• kerran koitin
        Lenkki kirjoitti:

Saman olon saa lenkkelemällä kun kunto kasvaa..

No ei missään nimessä kannata. Onneksi itsellä ei ollut 4-5 päivän kokeilun jälkeen mahdollisuutta hommata mistään kun oli eri paikkakunnalla missä kokeilin. Joo useita kertoja päivässä neljän viiden päivän ajan. Oli vaan keskittynyt olo ja mua kyllä silti nukutti.. jotenkin paljon melua tyhjästä ja silti piti saada koko ajan lisää. Sit kun oli ohi niin tuli karmee masennus pariksi viikoksi. En kyllä saanut mitään kovin eufoorista oloa ennenkuin kaveri vaihto vahvempaan laatuun, liekö ollut metamfetamiinia sitten. Se haju on kuvottava. Ei enää ikinä, oli typerin idea multa.

• faktaaporeesta

Suosittelen ettet kokeile. Kokeilu johtaa yleensä toiseenkin kokeiluun ja siitä se kierre lähtee, pore on koukuttavaa ainetta. Perus katupiristä tulee piristynyt olo, hieman puhelias ja valvottaa. On todellakin paljon vahvempaa kuin kahvi, tai sitten olet saanut jotain jatkettua paskaa mikä ei toimi. Metamfetamiini toimii sitten tuplasti paremmin kuin peruspiri, yleensä tulee ns. euforia ja kaikki näyttää ihanalta. Jaksat touhuta metalla pidempään kuin peruspirillä ja puheliaisuuttakin on enemmän. Jos otat poretta pommina tai nokkaan usein, toleranssisi aineeseen ja annokset kasvavat todella nopeasti niin, että lopulta ei ole enää järkeä ottaa suun tai nenän kautta ainetta kun sitä joutuisi ottamaan niin isoja määriä että toimisi enään..tämän huomattuaan useat aloittavatkin sitten iv- käytön eli suonensisäisesti, ainetta ei tarvitse paljoa ja toimii moninkerroin paremmin ja nopeammin, mutta vaikutus ei ole niin pitkä. Piristä seuraa seuraavana päivänä laskut, eli masentunut/maha kipeä/ahdistusta ja väsynyt olotila. Jos on oikein jatkettua ainetta ja valvomista/syömättömyyttä/juomattomuutta useampi yö voi masennus olla erittäin paha. Laskut eivät kestä kuitenkaan kuin yhden päivän, mutta jos olet käyttänyt pitkään ja olet siis fyysisesti koukussa, aineen lopettaminen aiheuttaa yleensä pitkäaikaista masennusta/ahdistusta/väsymystä mikä kestää parista kolmesta viikosta vuoteen. Kun on selvästi koukussa, aineenhimo on valtava, myös kova palelu kielii vieroitusoireista. Kun on fyysisesti koukussa, ei aine enää toimi yhtä hyvin kuin alkuaikoina.. sen sijaan se tekee sinulle normaalin olon, mitä olit ennen pirin käyttöäsi.

• faktaaporeesta

Pitkäaikaiskäyttö aiheuttaa yleensä myös motorista hitautta. Katupiri ei välttämättä toimi jos et ole syönyt/nukkunut kunnolla. Pitää myös muistaa juoda useasti vettä nestehukan vaaran takia. Purkan jauhaminen auttaa hampaiden nirskutteluun. Tossa nyt joitain tietoja kokemuksien pohjalta,ajalta joina käytin piriä. Aineesta oli niin vaikea päästä irti(vieläkin tekee silloin tällöin mieli)..

• faktaaporeesta
        faktaaporeesta kirjoitti:

Pitkäaikaiskäyttö aiheuttaa yleensä myös motorista hitautta. Katupiri ei välttämättä toimi jos et ole syönyt/nukkunut kunnolla. Pitää myös muistaa juoda useasti vettä nestehukan vaaran takia. Purkan jauhaminen auttaa hampaiden nirskutteluun. Tossa nyt joitain tietoja kokemuksien pohjalta,ajalta joina käytin piriä. Aineesta oli niin vaikea päästä irti(vieläkin tekee silloin tällöin mieli)..

Ainiin ja sua voi pissattaa useasti ja hampaat menee huonoon kuntoon käytöstä, sentakia kannattaakin jauhaa purkkaa ettet narskuttele hampaita yhteen ja juoda vettä ettei suu kuivu, syljen eritys vähenny. Toivottavasti ei tule enempää mieleen, en jaksa enää kirjoittaa :D

• pöhisi

Mielestäni piri eli amfetamiini on ihan mukavaa ainetta. Koukuttavaahan se on kuin mikä, joten pidä järki päässä aineen kanssa. Muista että selvinpäinkin elämä on mukavaa eikä päihteet saa olla mikään muu kuin satunnainen piristysruiske arjen keskellä. Tämä sama myös koskee viinaa!
      Lähinnä itselläni alkoholi aiheuttaa itsetuhoisuutta, masentuneisuutta ja muutenkin pilaa illan todella helposti. Olen myös kännissä todella epäsosiaalinen ja ujo. Piri saa olon todella sosiaaliseksi ja muutenkin fiilis on todella virkeä sekä skarppi. Mielummin olen esim: baarissa/yökerhossa pirin vaikutuksen alaisena. Ei tarvitse juoda muuta kuin vettä ja näet ihan selvästi mitä ympärilläsi tapahtuu. Olo on selvä, mutta virkeä ja sosiaalinen.
      Itsellä alkoholin käyttö vähentynyt minimiin siitä kun alkoi svimbaa ottamaan. Ja viinaa tuli juotua useammin

• liianopee

Mä käytin ite amfee ja sen kaltasii aineit ensi vähä ja sit enemmä ja enemmä ja kohta lähes joka päivä... n.6kk ehti näin kulua ku rupes kaikemailman sivuoireet tulee mm.rintakipua, sydämentykytystä, sairasta verenpainetta jne.. nyt on ilmeisesti jonkin asteinen sydämen vajaatoiminta.. mun kehoei kauaa kestäny en suosittele kokeilee siihe lähtee nii helposti liian syvälle älä ota selvää kauan sun kehos kestää...

• pohtii ja puntaroi

mietin tätä aihetta ja itse käytän välillä piriä joo.....mutta ennen vedin nenään ne, ja nyt vuoden päästä aloin kaipaamaan tuota piristävää tunnetta MUTTA ongelma on se että juon juomalla esim.teen seassa kyseistä ainetta mutta en ole varma mikä annostus on oikea??? :O ja järkevä! en tahdo olla ihan sekas ja liiankin ylipirtee kokopäivää aina...no eilen olin illan pirtee ja aamun, mutta jumaliste tuli laskut ja tekis mieli ottaa vähän että laskut lähtee........siis EN OLE JATKUVA KÄYTTÄJÄ vaan otan satunnaisemmin. mutta esim.jos otan piriä miten saisin unta seuraavana yönä? kyllä sain vuosi sitten.toisaalta silloin vdein muutakin kuin pirii kuten alkoholia ja polttelin pilvee jne.nyt en käytä viinaksia paitsi joskus pari saunasiideriä ja pilvee en polttele enkä polttele kyl mitää :D pirii välillä ja bentsoi mitä on......voiko millään EHKÄISTÄ tuota laskua muuten kuin jättää ottamatta? entä miten saa nukuttua yöllä jos ottaa tuota ainetta? :O viimeyö men valvoes vaik olin ihan väsy ku menin petiin.otin ataraxia 3 kpl ennen petiin menoa, melatoninia on mut en ottanut.muita nukuttavia ei ole..diapamit ja rivatrilit ei nukuta, toki diapamia otin illalla koska se rauhoitti sitten sitä kaameen pirteetä oloa.mietin et kärsiikö nyt vaan ja ottaa toisten, mun pitäs tehdä viel pari hommaa ja oon ihan loppu, uskaltaako ottaa piristettä enää kun olen ottanut kahdesti tänään...semmosen teelusikan kärjellisen, alle puoli tl kerrallaan ja joku 4-5 tuntia välissä aina.......vai pitäskö mennä tää ilta väsyneenä vaik on hommia jotka pitäs tehdä :O en voi tehdä väsyneenä......mutten tahdo pilata yöunia.tän aineen paskat puolet! :D yöunien menetys!ja laskutilat.aattelin meneekö LIIKAA jos otan ihan vähän vielä? entä jos otan päälle rivatrilii pari, viekö tehot vai tuleeko kivempi olo? en oo ottanut bentsojen kans.....en tiiä miten taas aloitin mutta vannon etten ala vakkarikäyttäjäks, en ota koskaan nekkuun enkä ränniin etenkä kyseistä ainetta, juomalla vain alas.........

Onko miten suuria vaaroja tän aineen kanssa kun käyttää vain satunnaisesti, ei tosiaan mitään edes etttä pidänpä viiden päivän piriputken.maksimissaa pari pv:nä peräkkäin olen ottanut....

• Omiakikkoja ei yleis

Ensiks kaikki lääkkeet pois roskiin pönttöön minne vaan, jos ymmärsin annoksen oikein eli puol tl tekee 0.5 vähintään ja seon melko iso annos teen sekaan laittamisen jättäsin kans pois. Jos et halua nokittaa tai rännätä mitkä onki hyvä jättää väliin ota vaikka sätkäpaperia nuolaset toisesta päästä liimaa taitat kolmion muotoon jolloin siitä tulee tasku jos omistat vaa'an 0.2 keralla ja taittelet siten kiinni että mahd ehjänä pysyy kun nielasee. Laadusta riippuen noin 3h hyvä väli vaikka ehkä halu ottaa lisää syntyy helposti kannattaa muistaa että pirillä et pääse "sekaisin" aikasi kiskottua illaksi psykoosiin kylläkin. Nukkumiseen neuvosin sellasta ku lähet viihde tarkotuksessa ottamaan unohda kokonaan ensimäisenä yönä nukkuminen heikolla psyykkellä hajottaa vaan pään ja ajatukset miksi otin kannattaa ottamisen jälkeen kitkeä pois. Yön valvottuasi minne ikinä päätynyt lopeta viimeistään 06-09 seuraavana aamuna vetelet päivän läpi katot tv tms mitä normaalisti teet illalla uni tulee 22 jälkeen helposti ja herää kun mitään eiois ottanutkaan. Sama jos illan aikana Juonut ottanut mdma ei itsellä niistäkään oloja

• viikate666

voi voi, pirin tehtävä on nimenomaan VALVOITUTTAA.

• fkwfmlkaregö

Itselläni ADHD niin ei piri vaikuttanut sitten yhtään vaikka ekalla kerralla pommin ja shotin otin, joten tähän en osaa sanoa millaista tulee.
      Ekstaasi sentään vielä vaikuttaa jotenkin, ja melkeen sitä suosittelisin ensimmäiseksi päihdekokeiluksi !

Hauskaa on, en ole vielä tavannut ihmistä joka silti olisi nameihin jäänyt koukkuun, ja näin.. Kuhan muistaa juoda vettä niin kaikki on hyvin, eikä itellä ainakaan laskut kestä kuin sen yhden illan kun alkaa tosiaan laskemaan.

Mutta kun alkaa noita hankkimaan niin kannattaa myös tarkistaa mikä pilleri kyseessä, punaista en menisi ekalla kerralla ottamaan.

• momi

50grammaa aloittelija. Mieluiten ruiskunkautta rektaaliin Toimii ku junan vessa.

• 32r33

Ei ole turvallista kokeilla kun saatat vaikka tykätä siitä (et välttämättä) ja jos tykkäät niin on hyvin mahdollista että ennen pitkää käy huonosti. Käyttö voi muuttua säännölliseksi salakavalasti aivan kuten muidenkin stimulanttien eli tupakan ja kahvin. Saattaa myös tulla helposti kiusaus yliannostella sitä kuten monella käy alkoholinkin kanssa. Elä siis edes kokeile.

• Jotain vinkkejä

Ehdottomasti kannattaa suosittelen myös totaalikieltäjille jotta edes tietää mitä on lynkkaamassa. Jos itsekuria vähääkään ei nokitettuna aiheuta mitään ongelmaa jättää siihen ei myöskään fyysistä riippuvuutta. Laatu kadulla todella vaihtelevaa yleensä on huonoa ja joskus naurettavanhuonoa kannattaa jos on kokeneen kaverin puoleen kääntyä. Sopivaa annosta vaikea arvioida ja ei tässä oikein pysty kunnolla opettaa ehkä helpoin on ottaa nenä pois sieltä pussista ja työntää sormisinne sormenpäähän hieman ja kielelle. Makua vaikee kuvailla mut jos voimakas kemikaalimixaus että hirvittää niin todennäkösesti ihan toimivaa jos taas mieto tai
      Vähän vain paha niin jättäisin väliin. 0.2g käsiisi löytävää on todennäköisesti sopiva ilman vakaa about tupakan ruskean filtteri osan mittainen/paksuinen. Vaikutus voi hieman yllättää koska sitä ei välttämättä huomaa jos odottaa liikoja mutta jossain vaiheesa huomaat kuitenkin pirteän sosiaalisen iloisen lievästi euforisoivan olon. Tässä kohtaa hyvä muistuttaa että tämä on edelleenkin laiton vaikka hieman järkkyy käsitys että miksi. Massan käsitys piristä kuvastaa enemmänkin pevekkiä sillä pääset vaikka kuuhun, pirillä voit elää päivän suuremalla panoksella eikä kukaan sitä tule huomaamaan.Älä ikinä pistä suoneen!

• entinenpiristi

LUKEKAA! Itsekin joskus kirjoitin tänne että kannattaa kokeilla amfetamiinia, ei siitä saa muuta kuin hyvän olon jne. Mutta kun käyttö eteni pidemmälle, tajusin että se oli paskin idea alkaa sitä paskaa koskaan vetämään. Käytin piriä vain satunnaisesti, mutta kun olin muutaman vuoden ajan käyttänyt satunnaisesti, tuli pahoja erilaisia oireita. Pään/raajojen nykimistä, motorista hitautta, keskittymisvaikeuksia,muistinpätkimistä,ahdistusta,masennusta,ajatuksen kulun hitautta.. muistakaa että nykypäivänä amfetamiinia jatketaan reippaasti erilaisilla myrkyllisillä aineilla. Porukka ei enää välitä millä ainetta jatketaan. Nyt 5kk olen ollut ilman ja vieläkin noita oireita, onneksi lievemmät mutta silti, älkää koskeko tohon paskaan! Ja jos ootte jo koskeny, niin lopettakaa ajoissa ellette haluu tuhota aivosolujanne lopullisesti..

• jatkeaineetjuu

Ei sitä jatketa, vaan nistit tekee väärin sitä ja tulee myrkyllistä kamaa...rotanmyrkkyä.

• 234234

Ei kannata kokeilla. Voin kertoa mitä tapahtuu:

1. Kokeilet amfetamiinia.
      2. Toteat että eihän tämä edes ole mitään huumetta. Tästä selkenee pää.
      3. Kuluu aikaa.
      4. Kokeilet uudelleen. Et ole vieläkään vakuuttunut.
      5. Kuluu aikaa.
      6. Kokeilet uudelleen.
      7. Alat valvoa.
      8.Valvominen alkaa aiheuttaa harhoja.
      9. Saat aineesta outoa mielihyvää.
      10. Olet koukussa.
      11. Joko lopetat, tai edessä on vararikko, psykoosi, tai kuolema, tai siirtyminen vielä kovempiin aineisiin.

• eihuumeille
    • Anonyymi

Jokainen narkomaani on entinen kokeilija.

• Anonyymi

Tyhmä, jos miettii, kannattako. Ei, ellet halua tuhoutua

• Anonyymi

Aloittaja tarvittaisiin tänne kirjailemaan, jos päätti kokeilla. Ja miten kävi. 12vuotta mennyt. Aine on tehnyt siinä ajassa varmasti tehtävänsä. Älkäämme olko yhtä typeriä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5220
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2315
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      104
      1508
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1457
    5. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      208
      1431
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1396
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1145
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      8
      1100
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      267
      1035
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1027
    Aihe