Kyllähän se minunkin mielestä oli täyttä höpö höpö juttua tää päältä sytyttäminen ku ne tästä rupes puhumaan ja lehdissä kirjotteleen,Ja heti ensimmäiseksi tuli mieleen niin ku monella muullakin että miten se muka voi syttyä.
Mutta viimevuoden lopulla tuli semmonen päähänpisto että kokeillaan ny sitte ja en ole sen jälkeen alta sytyttäny takkaan tulia ku on muuten huomattavan suurempi hyötysuhde verrattuna alta sytyttämiseen.
Itse lavon puut vaakaan kaikki samoinpäin enkä mitenkään ristikkäin ja klapien päälle sytykkeet ja sytykkeiden päälle pari kerrosta ohuita tikkuja ja ne lavon ristikkäin,Ja aina on syttynyt,Ja savua tulee piipusta yli puolet vähemmän.
Päältä sytytys.
5
243
Vastaukset
- se syttyy kyllä
" Itse lavon puut vaakaan kaikki samoinpäin enkä mitenkään ristikkäin ja klapien päälle sytykkeet ja sytykkeiden päälle pari kerrosta ohuita tikkuja "
Altahan sinä sytytät, aidossa päältäsytyksessä ei sytykkeiden yläpuolella saa olla mitään tikkuja eikä risuja.
Laita ohuet tikut klapien päälle, ja sytykkeet niiden päälle, näin toteutuu oikea päältäsytytys. - Kyllä sen oppii
No ihan sama mistä ne syttöpuut syttyy kunhan klapit syttyy päältä,En ny kuitenkaan niin pilkuntarkkaa päältäsytytystä rupee suorittaa mitä ohjeissa kerrotaan ku minunkin tavalla saa takan lämpimäksi pienemmällä määrällä puita mitä vanhalla altasytytys tavalla.
- se syttyy kyllä
Itse laitan kaksi puuta vierekkäin, 5-8 sentin välillä, sitten tuohi väliin, ja pieniä klapeja päälle ja tuoheen tuli. Tätä en tule muuttamaan.
Minä laitan puut pystyyn. Sytytän alhaalta. Hyvin toimii. Eikä pahemmin savuta.
- Optimaali
Mä sytytän yhtä-aikaa alta.päältä.sivuilta.eestä ja takaa,Ja puut palaa nii nopee että ei savua kerkiä nousta hormista yhtää.
En ny keksiny parempaa vitsiä.heh heh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 377192
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu353731Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka533642Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu463514- 603181
Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1293096Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod342779- 372730
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/482476Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint272445