seksiä? öh... nainen röyhtäilee, piereskelee...

elise4u

ja ravaa jatkuvasti vessassa selittäen sitten jotain aineenvaihdunnasta, että pissa tulee aina puoli tuntia sen jälkeen kun on jotain juonut. röyhtäilyt, piereskelyt ja osan vessareissustakin selittää mahavaivoilla ja ruokamyrkytyksillä.

ei nyt ihan kauheasti nappaa alkaa seksiä harrastamaan tällaisen naisen kanssa. tulee hygieeniajutut vain mieleen kun ajattelee hänen nuolemista ja sormetusta. iso harmin paikkahan tämä kun kuitenkin mukava nainen ja muuten ollaan kuin luodut toisillemme. hän on kyllä kovasti tuottanut orkkuja mulle. sanookin, ettei häneen tarvitse edes koskea kun saa enemmän tyydytystä minun tyydyttämisestäni. aivan helvetin hyvä käsistään ja suustaan myös. silloinkin kyllä joskus käy ne hygieniajutut mielessä että missä ne kädet on ollu. en ole mikään saniteettihirmu taikka OCD potilas, en yleensä tämmösiä mieti, mutta kun se oikeasti JATKUVASTI on jotain mahavaivoja valittamassa ja nolostelemassa niitä pieruja ja röyhtäisyjä. tulee itelleki vaikea olo.

23

1322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lykka til

      Kyllä tähän asiaan jotain muutosta voisi yrittää saada aikaan.

    • 12311222

      Hiilarit pois tai ainakin alle 50g päivässä. Tätä jatkaa ainakin 3kk ja muutos on selkee, elimistö rauhoittuu.

    • serlaloitet

      ;D

    • Mietisinäkin

      Seksileluko hän sinulle on? Voisiko hänellä olla suolistosairaus? Voisit nätisti kannustaa menemään lääkäriin. Apteekista saa myös ruoansulatusta auttavaa lääkettä. Kuulostaa että hänkin häpeää tilannetta.

    • Barbara1

      Hanki pumpattava Barbara. Se pamauttaa korkeintaan kerran, mutta se ei haise.

    • laktoositon

      Olisikohan hänellä maitoallergia eli laktoosi intoleranssi?
      Röyhtäily ja piereskely ovat olennainen osa sitä.

    • näin

      Mulla onolut juuri tuollaisia vatsavaivoja aikanaan pitkään ja oli todella kiusallista . Hän varmaan puhuu siitä paljon koska se nolottaa häntä ja atressi taas pahentaa oireilua. Mulla auttoi ruokavalioremppa ja elämäntilanteen rauhoittuminen. Mutta olen aina huolehtinut hygieniastani ja niin varmana hänkin. Onhan olemassa pide-suihku...
      Vatsavaivat ovat todella lamaannuttavia.

      Kannattaa kannustaa häntä etsimään syytä kipuihin.

    • fl0ppis

      OIkean ruoan ja juomisen vetäminen voi vähentää tuollaista.
      Juoko paljon limuja, hiilihappoisia juomia ja entä juurikin toi ettei maha siedä laktoosia?
      Syökö paljonkin lihaa, hiilaripitoista ruokaa, papuja, kaalia jne jne.

      Ilman reseptia saa apteekeista saa jotain mikä rauhoittaa vatsaa tai ostaa kaupasta jotain toimivia tuotteita, mitkä auttaa ruoansulatukseen.
      Jos edes kokeilisi vaihtoehtoja jonkun aikaa ja katsoo sitten.

      Seksi on sinulle tärkeää, ei siinä mitään mutta ajattele nyt vähän toisen kannalta asiaa. Ei varmasti ole yhtään mukavaa eikä taatusti sen tuntuista.
      Jos välität, autat ja otatte yhdessä selvää mikä auttaa.

    • hepskukkuu3333

      Viljatuotteet kokonaan pois niin helpottaa ja ehkä myös maitotuotteet.

      Viljat ovat sen luokan myrkkyjä että niitä sietää varoa.

      Mulla oli vuosikausia pahoja suolisto-ongelmia, ripulia ja ilmavaivoja, mutta ne hävisivät kokonaan kun lopetin leivän syömisen runsas vuosi sitten. Jos syön ruisleivän tai pizzan, niin puolen tunnin kuluttua istun pöntöllä ja ripuli saattaa kestää pari päivää.

      Kannattaa kokeilla, elämän laatu paranee huomattavasti!

      • Hoitajatätitäti

        Höpö höpö, viljojen omatoiminen välttäminen pahentaa asiaa. Ensin on tutkittava lääkärissä ja tarvittavin kokein, onko tarvetta välttää viljoja, ja mitä viljoja. Viljaa on yllättävissäkin tuotteissa, ja jos omatoimisesti jätät ne pois, et kuitenkaan tajua jättää kaikkea, ja esim. keliakia-tapauksessa tuloksena voi olla pitkällä tähtäimellä suolistosyöpä.
        Kaikenlaiset nettineuvojat voi jättää ihan omaan arvoonsa, aina lääkäriin pidempään jatkuneiden vaivojen kanssa.


      • hepskukkuu3333
        Hoitajatätitäti kirjoitti:

        Höpö höpö, viljojen omatoiminen välttäminen pahentaa asiaa. Ensin on tutkittava lääkärissä ja tarvittavin kokein, onko tarvetta välttää viljoja, ja mitä viljoja. Viljaa on yllättävissäkin tuotteissa, ja jos omatoimisesti jätät ne pois, et kuitenkaan tajua jättää kaikkea, ja esim. keliakia-tapauksessa tuloksena voi olla pitkällä tähtäimellä suolistosyöpä.
        Kaikenlaiset nettineuvojat voi jättää ihan omaan arvoonsa, aina lääkäriin pidempään jatkuneiden vaivojen kanssa.

        Kuinkas se nyt pahentaa kun viljat ovat tuotteita joita ihmiselimistö ei tarvitse.

        Tutkimustuloksia vaan kehiin, tosin niihin vaikea viitata kun niitä ei ole.

        Yleensä turhaa lääkärissä käyntiä tulee v'älttää ja turhia tutkimuksia.
        Mistäköhän johtuu mun lääketieteen vastaisuus; ehkä siitä että olen entinen hoitaja itsekin.
        Tosin Orionin osakkeita omistan, ja siinä mielessä on hyvä että ihmiset käyttävät kaikkia turhia lääkkeitä. Mutta muuten, viljat ovat turhia.


    • provoa pukkaa

      Aloittajalla ei ilmeisesti itsellään ole koskaan pissahätä eikä ilmavaivoja? Taitaa olla vain tekosyy jollekin, kun oikeasti ei enää seksi nappaa ollenkaan.. Sitä kummasti ilmestyy vaikka minkälaisia päänsärkyjä sun muita, ettei tarvitsisi seksiä harrastaa...

      • OK AIMHOMO

        Juuri näin.

        Koskaan en pasko. ite.
        Koskaan en röyhtäile. ite
        Koskaan en ite piere. ite
        Pissaaminen ja paskallakäyminen on vaan rinsessoille. Hik

        Aim a kruunun perillinen vähintään!

        Ai lesbo? Hmoo?


    • nyfiken

      Tekeekö hän noita asioita sinun seurassasi? Jos tekee, on tyhmä.
      Intiimit asiat hoidetaan Wc:ssa yksin, eikä niistä edes kerrota jälkikäteen edes sille läheisimmälle. Kuuluu normaaleihin käytöstapoihin pitää omat ruumiintoiminnot yksityisinä.

      • oikeesti?

        et voi olla tosissasi, tämän täytyy olla läppä.


    • näin se vaan on

      Kuka pieremättä kusee se naimatta kuolee.

    • oikeestiko näin

      Tuleepa mieleen että jos hän on kasvanut sisarusparvessa ainoana tyttönä ja hän on veljiltään oppinut tälläisiä käytöstapoja.
      Tai oletko varma ettei hän ole sittenkään mies, onnistunut jotenkin harhauttamaan sinua.

      • Outo olet

        Voihan nyt vittu.

        Ihan veljiltään oppinut...


    • ei piereskelyä enää

      Maitohappobakteerit kehiin ja vehnä sekä sokerit pois. Tulos alkaa näkyä jo parissa päivässä.

    • Yöööh

      Tuttu tunne, ex piereskeli jatkuvasti ja estottomasti, jopa kaduilla. Pari kertaa pierun yhteydessä tuli housuunkin sitä itseään. Oli hänen mielestään hauska juttu. Pieruja piti päästää ruokaillessakin, ei kuulemma ollut terveellistä pidätellä hetkeäkään. Röyhtäily oli ihan oma lukunsa..

      • hävettää jo

        Ok, eihän tuo kivaa ole, mutta vielä epämiellyttävämpää on, että kirjoitat siitä täällä...


    • eiihanoikeasti

      Joskus mulla hävettää olla lesbo...Kattokaa nyt minkälaisia olette. Nirppanokkia ja niiin täydellisiä, että..Voi yäk teidän jauhamistanne. Oisko teillä aika hankkia vihdoinkin se oikea elämä.

      • Anonyymi

        Nuoleta vittus asiantuntijalla, saat piiiiiitkän orkun!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      105
      7371
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2802
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2382
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2093
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1789
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1359
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe