suosimaan ostoskeskukseen Nairobissa. Ylen uutisissa juuri kerrottiin.
Asemiehet hyökkäsivät ulkomaalaisten
4
396
Vastaukset
- safarimatkailija
Olen varannut matkan Mombasaan tammikuussa 2014. Uskaltaakohan tuohon maahan matkustaa? Haaveena olis käydä myös pienellä safarilla.
Täytyy seurailla tilannetta. Voihan sen matkan vielä muuttaa tai peruuttaa, koska vain ennakkomaksu on maksettu.- Helsinki vaarallinen
No itse olen ollut Turkissa viime kesänä kun Ankarassa ja Istanbulissa oli mielenosoituksia. EI näkynyt Alanyassa millään tavalla. Olin Egyptissä Sharmissa kun Kairossa mellakoitiin, ei näkynyt mitenkään.
Eli yksittäinen isku Nairobiin ei saisi minua perumaan matkaa Mombasaan, mutta jokainen kai tyylillään. - peruutus
Helsinki vaarallinen kirjoitti:
No itse olen ollut Turkissa viime kesänä kun Ankarassa ja Istanbulissa oli mielenosoituksia. EI näkynyt Alanyassa millään tavalla. Olin Egyptissä Sharmissa kun Kairossa mellakoitiin, ei näkynyt mitenkään.
Eli yksittäinen isku Nairobiin ei saisi minua perumaan matkaa Mombasaan, mutta jokainen kai tyylillään.Itselläni olisi ensi keskiviikkona ollut lähtö Nairobiin, mutta jätänpä väliin tällä kertaa.
- Helsinki vaarallinen
peruutus kirjoitti:
Itselläni olisi ensi keskiviikkona ollut lähtö Nairobiin, mutta jätänpä väliin tällä kertaa.
No en minäkään Nairobiin lähtisi, sen sijaan Mombasaan lähtisin vaikka heti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit856020KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3195117Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei482599Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831832Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1091497
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191402Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393