suosimaan ostoskeskukseen Nairobissa. Ylen uutisissa juuri kerrottiin.
Vastaukset 4
- safarimatkailija
Olen varannut matkan Mombasaan tammikuussa 2014. Uskaltaakohan tuohon maahan matkustaa? Haaveena olis käydä myös pienellä safarilla.
Täytyy seurailla tilannetta. Voihan sen matkan vielä muuttaa tai peruuttaa, koska vain ennakkomaksu on maksettu.- Helsinki vaarallinen
No itse olen ollut Turkissa viime kesänä kun Ankarassa ja Istanbulissa oli mielenosoituksia. EI näkynyt Alanyassa millään tavalla. Olin Egyptissä Sharmissa kun Kairossa mellakoitiin, ei näkynyt mitenkään.
Eli yksittäinen isku Nairobiin ei saisi minua perumaan matkaa Mombasaan, mutta jokainen kai tyylillään. - peruutus
Helsinki vaarallinen kirjoitti:
No itse olen ollut Turkissa viime kesänä kun Ankarassa ja Istanbulissa oli mielenosoituksia. EI näkynyt Alanyassa millään tavalla. Olin Egyptissä Sharmissa kun Kairossa mellakoitiin, ei näkynyt mitenkään.
Eli yksittäinen isku Nairobiin ei saisi minua perumaan matkaa Mombasaan, mutta jokainen kai tyylillään.Itselläni olisi ensi keskiviikkona ollut lähtö Nairobiin, mutta jätänpä väliin tällä kertaa.
- Helsinki vaarallinen
peruutus kirjoitti:
Itselläni olisi ensi keskiviikkona ollut lähtö Nairobiin, mutta jätänpä väliin tällä kertaa.
No en minäkään Nairobiin lähtisi, sen sijaan Mombasaan lähtisin vaikka heti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1082227- 103896
- 66843
- 47808
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21776Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha518725Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64625
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561