Onko mahdollista 16-vuotiaan saada aivoverenkiertohäiriö??
Koska minulla on ollut jo 3 vuoden ajan aina vähän väliä kaikkia outoja oireita.
mm. tuntuu siltä kuin ajatus ei kulkisi ollenkaan, huimaus, lukemisen vaikeus, vaikea löytää sanoja puhuessa ja joskus tuntuu siltä kuin kädet olisivat ihan voimattomat jne.
Onko syytä huoleen? Olen lukenut AVH-vaikka ja mitä täältä netistä ja mua on alkanut pelottamaan että eikai tässä nyt hengenlähtö ole lähellä!? :O
Lisään viellä sen että nuo oireet voivat yleensä olla mulla vaikka kuukaudenkin ja sitten kuin salaman iskusta esim: lenkillä ollessa niin nuo kaikki oireet lähtee ja olo on täysin normaali....joten ei tämä nyt ihan aivoverenkiertohäiriöltäkään vaikuta....
Mikä minua vaivaa?
Aivoverenkiertohäiriö?
1
107
Vastaukset
- ei ollenkaan
Sisäilmasairaus.
Kotisi / koulusi on kosteusvaurioitunut, niinkuin valtaosa rakennuksista.
Lisäksi ihmiset kuljettavat vaatteissaan, ihollaan, hiuksissaan homeitiöitä ja toksiineja paikasta toiseen ja altistavat nekin,jotka muuten olisivat puhtaassa ilmassa. Ennemmin tai myöhemmin hengitysilman toksiinikuorma ylittää esim. sinulle myrkyllisen rajan ja oireet alkavat. Nuo kuvailemasi oireet ovat juuri niitä tyypillisimpiä. Ja kun solut ovat altistuneet homemyrkyille, myös erilaiset kemikaalit alkavat ärsyttää entistä helpommin, sairastut myös pyykinpesuaineista, käsivoiteista.. jne.
Lääkäristä ja kouluterveydenhoitajista yms. et tule saamaan apua.Heidän ainoa diagnoosinsa on: masentunut, nukkuu liian vähän, ei syö kunnolla, murrosiän aiheuttamaa luulotautisuutta....
Puhtaamman hengitysilman puolesta pystyt kamppailemaan vain sinä itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1101651- 1711598
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1681506Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise231308Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys901184Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su146963Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c70961- 92851
Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin
Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr185805Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud207769