Olen lihava tyttö

I know I'm fat

Eli mitat on 16 vuotta, 165 senttiä ja 84 kiloa. Kysymys pojille: jos yhteisymmärrys muuten toimii, kelpaisiko teille tämänkokoinen? En pottuile vaan tahtoisin oikeasti tietää.

107

5709

    Vastaukset

    • 18 v, 176 cm, 68 kg

      Mikä ettei. Onhan sitä ihmeellisempiäkin.

    • lyhyt & ytimekäs

      Ei kai sillä paljon väliä ole jos muuten sujuu. Kaverilla on suunnilleen samankokoinen tyttöystävä ja hyvin niillä menee.

      Nimimerkki 9 11 on tolvana.

    • lifemocker

      ei kelpaisi ennenkuin laihdutat

      ihan niinkuin tuskin sinäkään lihavaa poikaa ottaisit...

      • Musuhuuli

        "Aikuinen" mies täällä kertoo mielipiteensä herkässä iässä olevalle tytölle. Way to go! Aloittaja varmasti tietää olevansa ylipainoinen.

        Aloittaja - kumppania ei ole helppo löytää. Ei vaikka olisit fyysisesti täydellinen, suhteen kestävyyteen vaaditaan kuitenkin sitä mukavaa persoonaa. Varmasti sinulla on kivoja piirteitä joita korostaa ja kun jäät mieleen, varmasti löydät itsellesi kundin :)


      • lifemocker
        Musuhuuli kirjoitti:

        "Aikuinen" mies täällä kertoo mielipiteensä herkässä iässä olevalle tytölle. Way to go! Aloittaja varmasti tietää olevansa ylipainoinen.

        Aloittaja - kumppania ei ole helppo löytää. Ei vaikka olisit fyysisesti täydellinen, suhteen kestävyyteen vaaditaan kuitenkin sitä mukavaa persoonaa. Varmasti sinulla on kivoja piirteitä joita korostaa ja kun jäät mieleen, varmasti löydät itsellesi kundin :)

        jos kysyy mielipidettä niin on oltava valmis se sitten kuulemaan

        vaikka olisi miten herkässä iässä niin siitä kropastaan tulisi jokaisen huolehtia!


      • Eräs trotskilainen
        lifemocker kirjoitti:

        jos kysyy mielipidettä niin on oltava valmis se sitten kuulemaan

        vaikka olisi miten herkässä iässä niin siitä kropastaan tulisi jokaisen huolehtia!

        Tämä on nuorten palsta, eli sie olet yli-ikäinen. Mene etsimään ikäistäsi seuraa.


      • Eräs trotskilainen
        lifemocker kirjoitti:

        jos kysyy mielipidettä niin on oltava valmis se sitten kuulemaan

        vaikka olisi miten herkässä iässä niin siitä kropastaan tulisi jokaisen huolehtia!

        Tämä on nuorten palsta.


      • Eräs trotskilainen
        Eräs trotskilainen kirjoitti:

        Tämä on nuorten palsta.

        Sori, netti lataa :/


      • minävain111

        Painuisit muualle täältä nuorten palstalta, aikuinen mies. Nolaat vaan itsesi.


      • puhuvaanomastpuolest

        ooksä ihan tosissa täälä puhumas tommosii?? kato omaa naamaas ennenku tuut mitn sanoon-.- mullany ei ainakaa oo mitn välii onks mun jätkä minkänäkönen kuha vaa tykkään sen luonteest mut onhan se ulkonäkä aina plussaa;))


    • Jyyrgenn

      Ei. Jatka vaan hiilaripaskan ahtamista kahdella kädellä kuin sika, ja itke sitten iltapaskalla miten kukaan ei huoli sua.

      • -.-.-.-.-.-.-

        jos on vähän pyöreempi ihminen nii eihän se tarkota et vetää ihan sikana kaikkee epäterveellist. joillakin se vaa on geeneis. herää ja mieti vähä mitä puhut-.- et jos ei mitn hyvää sanottavaa oo nii pysy sit perkelesoikoo hiljaa


    • 16v 178cm 100kg

      Älä kuuntele noita helvetin tyyppejä jokka haukkuu sua. Niinku näät nimimerkistä, niin en oo itekkää mikään laihimmasta päästä.
      Itse en osaa kuvitella noin pitkällä henkilöllä 84 kiloo ylipainoseksi :) Mutta jos et tykkää painostasi niin ala syömään terveellisesti ja käy vaikka lenkillä muutaman kerran viikossa. Niin mää teen ( salilla käynti) ja jos en olis alottanu seiska luokalla, niin painaisin nyt jopa n.150 kiloo!!
      En tietenkään käske menemään, mutta liikkuminen kyllä tekee ihmeitä :).

      • 16v 178cm 100kg

        Ja tietty kelpaisit mulle :)


      • lifemocker

        ei se ole haukkumista jos sanoo lihavaa lihavaksi. se on tosiasian toteamista.

        se ei ole terveellistä.
        se ei ole hyvännäköistä.
        se vähentää ihmisen haluttavuutta.


      • 9+20
        lifemocker kirjoitti:

        ei se ole haukkumista jos sanoo lihavaa lihavaksi. se on tosiasian toteamista.

        se ei ole terveellistä.
        se ei ole hyvännäköistä.
        se vähentää ihmisen haluttavuutta.

        Terveellistä ei ole myöskään olla kyyninen ja negatiivinen. On tieteellisesti todistettu, että positiiviset ihmiset elävät pitempään kuin nurisijat (hoks, sinä). Onnea kuolemaan 50-vuotiaana sydänkohtaukseen kun stressin aiheuttama adrenaliini on tukkinut aorttasi kalkkikerrostumalla. :)


      • lifemocker
        9+20 kirjoitti:

        Terveellistä ei ole myöskään olla kyyninen ja negatiivinen. On tieteellisesti todistettu, että positiiviset ihmiset elävät pitempään kuin nurisijat (hoks, sinä). Onnea kuolemaan 50-vuotiaana sydänkohtaukseen kun stressin aiheuttama adrenaliini on tukkinut aorttasi kalkkikerrostumalla. :)

        totuus ei ole kyynistä eikä negatiivista. se on vain totuutta


      • Nimenomaan nuorten ei pitäisi jatkuvasti kuulla tätä läskien propagandaa "oot tosi hyvän kokonen vaikka painat 150 kiloa ja verisuonet täynnä LDL kolesterolia". Lihavuuden ihannointi on ihan yhtä sairasta kun anorketikoiden ihannointi. Suosiolla pidätte ittenne hoikkina ja lihotte sitten 70-vuotiaina kun kuolema muutenkin ajankohtasta.

        Ylipainon haittoja ja oireita

        -tuki- ja liikuntaelimistön kuormittuminen
        -aineenvaihdunnan häiriöt
        -sydän- ja verisuonisairaudet
        -kohonnut verenpaine
        -hengityselinten sairaudet
        -lämmönsietokyvyn heikkeneminen (voi johtaa lämpöhalvaukseen)
        -suurentunut riski sairastua syöpiin (naisilla rinta-, kohtu-, ja munasarjasyöpiin, miehillä eturauhassyöpään).
        -heikentynyt hedelmällisyys, naisilla kuukautishäiriöt ja raskauskomplikaatiot
        -itsetunto-ongelmat yms.

        http://www.edu.helsinki.fi/tt/koulutus/liikunta/LO/LIIKUNTA&TERVEYS/Ylipaino.htm

        Tässä vähän havainnoillistavaa kuvaa
        http://www.loseit4ever.com/wp-content/uploads/2011/09/T7G2p.jpg


    • 172/68

      Heiii älä huoli:) Kun pidät itsestäs huolta ja korostat kauneimpia puoliasi niin hyvin menee! Sun paino ei tee susta yhtään huonompaa, ja jos sä tunnet olosi kauniiksi ja oot rohkeasti oma ittes nii kyllä sä löydät sen sun oikean:) Miks kysyt valtavirran mielipidettä, kun sä tarviit vaan sen yhen oikeen joka pitää sua kauniina sellaisena kuin oot! tsemppiä:)

    • I know I'm fat

      No niin, henkisesti keskenkasvuiset, nyt voin kertoa että itse asiassa minulla on ollut poikaystävä jo toista vuotta - tällä hetkellä 17 vuotta, 178 senttiä, 74 kiloa. Olen pikkuhiljaa laihduttamassa, pitkällä tähtäimellä tavoitteena on 65 kiloa, mutta se on vaikeaa jos on saanut lihavuusgeenin. Mutsi ihmettelee jatkuvasti, miksei hän laihdu vaikka ei syö paljon mitään.

      Minun itsetuntoni on erittäin realistinen ja kestää hyvin nuo teidän negatiivisuudet.

      • lifemocker

        tavoitteesi on ok, mutta nuo lihavuusgeeni-paskanjauhannat ovat vain tekosyy ihmisten omalle laiskuudelle - jokainen pääsee hyvään kuntoon kun katsoo mitä syö ja kuntoilee!


      • Vaikka sen lihavuugseenin nyt olisikin jostain itselleen saanut, ei se tarkota sitä etteikö olisi mahdollista pysyä hoikkana. Pitää vaan ottaa yksi asia enemmän huomioon kun puhutaan ravinnosaannista.


      • jepjep........
        lifemocker kirjoitti:

        tavoitteesi on ok, mutta nuo lihavuusgeeni-paskanjauhannat ovat vain tekosyy ihmisten omalle laiskuudelle - jokainen pääsee hyvään kuntoon kun katsoo mitä syö ja kuntoilee!

        No varmasti pääsee hyvään kuntoon jos katsoo mitä syö jne. Mutta ei ole kaikilla ihmisillä niin vitun helppoa kun sanot... Jos sulla on ollut koko elämäsi tietynlainen tapa syödä ja olla liikkumatta, ni siinä menee aikaa, että oppii uuden elämäntavan saatana.. Ja kyllähän se riippuu ihmisestä. Jos on laiska niin on laiska, siinäkin kestää sitte enemmä aikaa, että oppii kitkemään laiskuuden pois.


      • Mutsisontyhmä

        Se ei laihdu kosla jos ei syö paino lähtee lihaksesta ei läskistä


      • 17561kgsixpack
        lifemocker kirjoitti:

        tavoitteesi on ok, mutta nuo lihavuusgeeni-paskanjauhannat ovat vain tekosyy ihmisten omalle laiskuudelle - jokainen pääsee hyvään kuntoon kun katsoo mitä syö ja kuntoilee!

        Sä oot kyllä ite vähän ...***?


      • Anonyymi
        lifemocker kirjoitti:

        tavoitteesi on ok, mutta nuo lihavuusgeeni-paskanjauhannat ovat vain tekosyy ihmisten omalle laiskuudelle - jokainen pääsee hyvään kuntoon kun katsoo mitä syö ja kuntoilee!

        Niinpä!


    • Not for me

      No totuushan on se että olet läski. Mulle et varmaan kelpais, mutta varmasti jollekkin muulle.

      • ecc__

        Ei ole mitään lihavuusgeeniä. Paskat elämäntavat ja ruokavalio sekä laiskuus ei ole geneettinen ominaisuus :D


    • 14v 164cm 60kg

      ihmiset on ihmisii,jos ne o luonteelt ihanii nii ei sil ulkonäöl kauheesti välii ole,en oo itekkää mikää malli mut kyl joku viel pitää must tälläsen.

    • 37823729

      Hassua kun luin palstoilta näitä JOIDENKIN poikien kommentteja että "tyttö ei saa olla läski" ja seuraavalla kauppareissulla näin huomattavasti ylipainoisen tytön (joka on selvästi sinut vartalonsa kanssa) kävelevän normaalipainoisen poikaystävänsä kanssa käsi kädessä. Se miten se nuori mies tyttöystäväänsä katsoi, kertoi että hän rakastaa tätä eikä piittaa p*skaakaan tytön painosta.

    • Voi herran jestas taas ihmiset. -_-

      Aloittaja: sinulla on ylipainoa. Se on totta, mutta ei se tarkoita että se olisi pysyvää. Pelkkä aloitus tekstisi huokui epävarmuutta itsestäsi. Vaikka ylipaino ei ole terveydelle hyväksi, sinulla on kaksi vaihtoehtoa:

      - aloita terveellinen elämäntapa (ei tarkoita sitä että elät kahdella omenalla päivässä vaan oikeasti syöt hyvin: herkut pois ja kasviksia ja hedelmiä tilalle, siitä se lähtee ja vähän liikuntaa, ei se vaadi radikaaleja muutoksia.).

      - hyväksyt itsesi sellaisena kun olet. itse olen sinua huomattavasti painavampi ja on minulla ollut parisuhteita. ulkonäkö ei aina ratkaise.

      suosittelen silti ensimmäistä vaihtoehtoa. mutta muista aina: vaikka mitä nämä suomi24n pervot ukot sulle ikinä sanokaa, et ole yhtään sen huonompi kun normaalipainoiset, olet ihminen siinä missä muutkin. paino ei tee sinusta vähempiarvoisempaa. :)

      • Jaah. Sitä ollaan huomattavasti painavampia kuin 84 kiloa? Täällä kutsumassa muita pervoiksi ukoiksi? Taitaa pervot ukot tietää enemmän ravitsemuksesta kuin sinä ja ylimääräiset kilosi. KUKAAN itseään tai muita kunnioittava ihminen ei syö kuin virtahepo ja paisuta itseänsä käveleväksi rasvakasaksi. Jos tämän jälkeen kehtaa vielä tulla puhumaan skeidaa nuorten keskuuteen niin on kyllä säälittävää.

        Tosiaakin vaihtoehtoja on monia, osa järkeviä osa ei. Itsensä hyväksymisestä voi ja ehkä kannattaakin aloittaa, mutta hommaa ei kannata jättää siihen(kuten palloriinan tapauksessa), vaan tämän jälkeen olisi ihan hyvä tehdä sille ylipainolle jotain.

        Ja kaloriina pysyköön vaan siellä ruokaosastolla. :)


      • jyyrgen kirjoitti:

        Jaah. Sitä ollaan huomattavasti painavampia kuin 84 kiloa? Täällä kutsumassa muita pervoiksi ukoiksi? Taitaa pervot ukot tietää enemmän ravitsemuksesta kuin sinä ja ylimääräiset kilosi. KUKAAN itseään tai muita kunnioittava ihminen ei syö kuin virtahepo ja paisuta itseänsä käveleväksi rasvakasaksi. Jos tämän jälkeen kehtaa vielä tulla puhumaan skeidaa nuorten keskuuteen niin on kyllä säälittävää.

        Tosiaakin vaihtoehtoja on monia, osa järkeviä osa ei. Itsensä hyväksymisestä voi ja ehkä kannattaakin aloittaa, mutta hommaa ei kannata jättää siihen(kuten palloriinan tapauksessa), vaan tämän jälkeen olisi ihan hyvä tehdä sille ylipainolle jotain.

        Ja kaloriina pysyköön vaan siellä ruokaosastolla. :)

        Skeidaa on tulla haukkumaan lapsia täällä läskeiksi, laukaisette vaan toisille pahanolon. ja se että te olette laihoja ei tee teitä ravitsemustietäjiä, kyllähän sitä on nähty kun laihatkin syö vaa paskaa.. ;)

        opettele olemaan asiallinen, tuollainen käytös on vain säälittävää ja epäkypsää. :D


      • palloriinah kirjoitti:

        Skeidaa on tulla haukkumaan lapsia täällä läskeiksi, laukaisette vaan toisille pahanolon. ja se että te olette laihoja ei tee teitä ravitsemustietäjiä, kyllähän sitä on nähty kun laihatkin syö vaa paskaa.. ;)

        opettele olemaan asiallinen, tuollainen käytös on vain säälittävää ja epäkypsää. :D

        On kaksi eri asiaa haukkua toista ja olla realistinen. Se että kaunistelee kaikkia asioita on tyhmää toimintaa. Totuuden kertominen ei ole haukkumista. Esimerkiksi sinä.. olet läski. Tuo ei ollut haukkumista vaan faktaa.

        Kypsää on tiedostaa faktat ja elää todellisuudessa. Sinäkin voisit sen tehdä ja laihduttaa muutaman kilon. Ei ole reilua että veronmaksajat joutuvat vastuuseen hoitokuluistasi, kun sitten jossain vaiheessa siirryt sairaseläkkeelle ylipainon takia.


      • jyyrgen kirjoitti:

        On kaksi eri asiaa haukkua toista ja olla realistinen. Se että kaunistelee kaikkia asioita on tyhmää toimintaa. Totuuden kertominen ei ole haukkumista. Esimerkiksi sinä.. olet läski. Tuo ei ollut haukkumista vaan faktaa.

        Kypsää on tiedostaa faktat ja elää todellisuudessa. Sinäkin voisit sen tehdä ja laihduttaa muutaman kilon. Ei ole reilua että veronmaksajat joutuvat vastuuseen hoitokuluistasi, kun sitten jossain vaiheessa siirryt sairaseläkkeelle ylipainon takia.

        Tai päädyn ennen aikaiseen hautaan nauraessani sun jutuille :D huhhuh, lifemocker kakkonen. :D Mene siitä vinkumaan kaikille tupakoijille kuinka heidän takiaan maksetaan niin saatanasti veronmaksajien rahoista kun heillä iskee keuhkosyövät ja kaikki muut. Tai kun teiniäidit kun saa kaiken mahollisen valtion tuen. tai kun työttömät vie kaikki sosiaaliturva rahat kun nekin voitaisi käyttää parempaan.

        Mene vinkumaan oikeista asioista muualle, läskit on pienin maailman murhe.


      • Metalismygod
        palloriinah kirjoitti:

        Tai päädyn ennen aikaiseen hautaan nauraessani sun jutuille :D huhhuh, lifemocker kakkonen. :D Mene siitä vinkumaan kaikille tupakoijille kuinka heidän takiaan maksetaan niin saatanasti veronmaksajien rahoista kun heillä iskee keuhkosyövät ja kaikki muut. Tai kun teiniäidit kun saa kaiken mahollisen valtion tuen. tai kun työttömät vie kaikki sosiaaliturva rahat kun nekin voitaisi käyttää parempaan.

        Mene vinkumaan oikeista asioista muualle, läskit on pienin maailman murhe.

        Se on totta, että todellisuudessa pitää elää. Olet lihava niinkuin aloittajakin.


      • palloriinah kirjoitti:

        Tai päädyn ennen aikaiseen hautaan nauraessani sun jutuille :D huhhuh, lifemocker kakkonen. :D Mene siitä vinkumaan kaikille tupakoijille kuinka heidän takiaan maksetaan niin saatanasti veronmaksajien rahoista kun heillä iskee keuhkosyövät ja kaikki muut. Tai kun teiniäidit kun saa kaiken mahollisen valtion tuen. tai kun työttömät vie kaikki sosiaaliturva rahat kun nekin voitaisi käyttää parempaan.

        Mene vinkumaan oikeista asioista muualle, läskit on pienin maailman murhe.

        Hienoa että on hauskaa. Oletkos sattumoisin koskaan kuullut tupakkaverosta? Valtio saa kyllä aika rutkasti enemmän rahaa tupakoitsijalta, kun mitä lopulta niihin mahdollisiin hoitoihin menee. Keuhkosyöpien hoitoon kuluu kaiken lisäksi vähemmän rahaa kuin ylipainoisten hoitoon. Ja teiniäitien tuet on kyllä ihan oikeutettuja.

        Ylipaino ei todellakaan ole pieni murhe. Taas tätä tyypillistä lihavan ihmisen epätietoisuutta. Lihavuus on kasvava maailmanlaajuinen ongelma. Ylipainoisia teinejä on nykyään 3 kertaa enemmän kun oli 70-luvulla. Suurin osa näistä myös pysyy sellaisina koko ikänsä. Sinäkin oletettavasti kuolet ennenaikaisesti ylipainosi johdosta. Ikävää mutta totta. Ymmärrän toki että tää on johtanut pahaan oloon, mutta ei sitä tänne tarvitse tulla levittelemään.

        Maailmassa on muutenkin nälänhätä, enkä ymmärrä miten kehtaat syödä kahden ihmisen edestä.


      • ps.-
        palloriinah kirjoitti:

        Tai päädyn ennen aikaiseen hautaan nauraessani sun jutuille :D huhhuh, lifemocker kakkonen. :D Mene siitä vinkumaan kaikille tupakoijille kuinka heidän takiaan maksetaan niin saatanasti veronmaksajien rahoista kun heillä iskee keuhkosyövät ja kaikki muut. Tai kun teiniäidit kun saa kaiken mahollisen valtion tuen. tai kun työttömät vie kaikki sosiaaliturva rahat kun nekin voitaisi käyttää parempaan.

        Mene vinkumaan oikeista asioista muualle, läskit on pienin maailman murhe.

        Läskitkö pienen maailman murhe? Erittäin harkitsematon ja naurettava väite. Kuvottavan iso osa maailman väestöstä on ylipainoisia, ja se on aivan naurettavaa. Ylipainosta voi seurata sairauksia, kuten diapetes, eikä sairauksia ikinä pidä vähätellä! Laihduttaminen on mahdollista, jos siihen vain löytyy sisua. Suurimmalta osalta ei löydy itsekuria.


      • Painukaahelvettiinääliöt
        jyyrgen kirjoitti:

        Hienoa että on hauskaa. Oletkos sattumoisin koskaan kuullut tupakkaverosta? Valtio saa kyllä aika rutkasti enemmän rahaa tupakoitsijalta, kun mitä lopulta niihin mahdollisiin hoitoihin menee. Keuhkosyöpien hoitoon kuluu kaiken lisäksi vähemmän rahaa kuin ylipainoisten hoitoon. Ja teiniäitien tuet on kyllä ihan oikeutettuja.

        Ylipaino ei todellakaan ole pieni murhe. Taas tätä tyypillistä lihavan ihmisen epätietoisuutta. Lihavuus on kasvava maailmanlaajuinen ongelma. Ylipainoisia teinejä on nykyään 3 kertaa enemmän kun oli 70-luvulla. Suurin osa näistä myös pysyy sellaisina koko ikänsä. Sinäkin oletettavasti kuolet ennenaikaisesti ylipainosi johdosta. Ikävää mutta totta. Ymmärrän toki että tää on johtanut pahaan oloon, mutta ei sitä tänne tarvitse tulla levittelemään.

        Maailmassa on muutenkin nälänhätä, enkä ymmärrä miten kehtaat syödä kahden ihmisen edestä.

        Joka kolmas amerikkalainen lapsi on ylipauinonen, joka neljäs suomalainen lapsi on ylipainonen miten nii joku pieni ongelma??? Painu helvettiin ääliö


    • banaanikeitto

      Kuten sanottu, sulla on ylipainoo ja tiedostat sen mikä on hyvä juttu. Ite oon saman ikänen, 163/80. Painavimmillani olin 97kg ;_; Muttaniin, kun ite kattelen naisii (lesbo huii) niin ofc katon ekana vartaloo. Jos sulla on läskit kerääntyny masun kohalle, ei oo hyvän näköstä. Itellä ne kerääntyy vähän joka puolelle :D, rinnanympärys 112cm, vyötärö 80cm ja lantio 110cm. Kannattaa alkaa pudottaa painoo. Ekaks vaihtamalla ruokavalioo ja sitten kun se on kunnosta niin ala urheilemaan. Alottele eka vaikka sillä, että meet lyhyet (alle 10km) matkat kävellen/pyöräillen. Sitten lisäät sitä liikuntaa aina vaan lisää.

      Tsemppii sulle!

      • lifesucker

        Arvostan! Vastavirtaan on mukava uida.


    • I know I'm fat

      Johan minä yhdessä kommentissa sanoin että minulla on poikaystävä ja olen laihduttamassa, mutta kukas sitä nyt muita kuin omia viestejään lukisi, vai kuinka...?

      Pari naurua noista teidän kommenteista sain, sellainen läskinpelko sieltä välillä paistaa läpi.

    • mmmh!

      Oon sua melkee 30senttii pidempi ja sä mua melkee 20kg painavampi. Oltas aika huvittava pari.
      Täytyy sanoo ett et kelpaa, koska itse kamppailen "läski" geeniäni vastaan ja olisi todella vituttavaa ku ite syön pahaa ruokaa ja kuntoilen paljon kun neiti taas vetää pullaa naamaansa ja löhöilee.

    • Höpöhöpö.. Voin sanoa ettei sun painos estä kumppanin löytämistä ! =) Itse oon 157,5 ja 77kg, seurustelen tällä hetkellä onnellisesti ihanan miehen kanssa, ja hän ei tykkäis jos laihduttaisin. Jokainen on ainutlaatuinen omana itsenään ja pitäis olla ylpeä ettei oo semmonen langanlaiha massateini.. :)

      • olen läski

        Siis mitä tuo nyt haittaa! On vain hyvä että et ole sellainen massateini, itse oon 10.v, 153cm ja 69kg! Korostan vain parhaita puoliani, kokeile sinäkin!


      • olen läski kirjoitti:

        Siis mitä tuo nyt haittaa! On vain hyvä että et ole sellainen massateini, itse oon 10.v, 153cm ja 69kg! Korostan vain parhaita puoliani, kokeile sinäkin!

        Nykypäivän "massateinit" on kylläkin lähempänä ylipainoisia. Jos ei vielä niin ainakin muutaman vuoden kuluttua teidän jutuista päätellen.


    • juujy+0

      ei haittaa 15v poika

    • ps.-

      Jos katsotaan asiaa toisella tavalla, niin mistäköhän se lihavuutesi johtuu? Epäterveellisestä ruokavaliosta, tai liikunnan laiminlyömisestä. Joissain tapauksissa myös jokin sairaus voi aiheuttaa lihomista. En usko, että kukaan poika ainakaan tyttöjen paskansyönnistä.

    • ssdfsdf

      Itse asiassa "lihavuusgeenit" ovat kyllä olemassa, nimittäin ne, jotka määräävät aineenvaihdunnan nopeuden/tehokkuuden ja muun vastaavan. Toiset ei vain lihoa yhtä helposti kuin toiset, se on fakta.

    • pölöttäjä

      Jotkut ei taida ymmärtää miten paljon tuollaiset jutut vaikuttaa aloittajan sekä myös joidenkin tämän palstan lukioihin. He voivat olla ylipainoisia tai vaikka ihan normaalipainoisia, mutta näitä tekstejä lukiessaan tuntevat itsensä huonoksi/ällöttäväksi/läskiksi joista kukaan ei välitä ja joita kukaan ei halua. Monilla nuorilla (varsinkin tytöillä) tämä voi laukaista esim. masennuksen tai syömishäiriön. Vaikka jotkut kuvittelevat ettei kukaan voi netissä loukkaantua niin pakko sanoa: kyllä voi!
      Esim. täällä väitetään, että lihavuus on jokaisen oma vika ja taakka joka pitää kantaa ja totuus mikä pitää kohdata. Väärin! Nuorten lihavuutta on paljon, mutta ei nuori ole yksinään siihen syypää, vaan osasyy siihen ovat vanhemmat ja heidän ruokatottumukset tai vaikka kaverit, jotka hylkää ja se antaa aihetta syödä enemmän jotta paha olo helpottaisi.
      Kaikki ei ole aina niin mustavalkoista kuin mitä kuvitellaan...
      Mutta pitää kuitenkin muistaa, että eihän kukaan ole täydellinen! Jotkut ovat lihavia, mutta silti voivat olla aivan mahtavia persoonia, kun taas jotkut ''normaalit'' voivat olla kauhean ilkeitä ja suoraansanottuna paskaa seuraa.
      Mutta jos tässä pitää latoa faktoja pöytään niin tosijuttuhan on se, että me nykyajan nuoret ollaan tällaisia säälittäviä punaniskoja jotka eivät hyväksy erilaisuutta vaikka se juuri on ihmiskunnan rikkautta.
      Tuli paljon selostusta, mutta tässä on oma mielipiteeni.
      N.S nimimerkillä: kokemusta on!:)

    • kakakaa

      Kirjoittaja varmaan tarkoittaa sillä että ihmisillä on oikeus olla erilainen eikä tainnut puhua pelkästään ylipainoisia ihmisiä... Kaikki teinithän ovat nykyään pelkkiä ''massateinejä'' Rasittavia tuollaiset turhat pilkunviilaajat! -_-

    • OotteHauskoi

      XD tää on kyllä iha mainiota nettimeuhkaamista :'D paras on ehkä se ku jyyrgen joka on selvästi ainoa joka on asiaan hyvin perehtynyt laittaa kylmät faktat pöytää ja linkitkin vielä perää niin te väitätte että se on sen MIELPIDE XD mikä helevetin mielipide on fakta tieto??? :D ja sitte sanotte sille että painu vittuu, oot väärässä, pidä mielipiteesi itelläs vaa :D ei jumalauta tätä nykynuorisoa. Sorretaan ja vähätellään sitä joka oikeasti tietää ja ylistetään sitä joka sinisilmillään tietämättömyyttään sanoo että hyvä tää on XD ajatelkaa nyt ite. Tästäki mun kommentista nousee varmaa paskamyrsky koska olen jyyrgenin puolella se puhuu faktaa ja te muut kaunistelette asiaa valehtelemalla hirveetä paskaa

      • truthhurts

        Minäkin olen kyllä jyrgenin puolella.Se on hyvä, että alottaja kertoo aikovansa laihduttaa. Hieno homma, respektit sulle! Se vaa kyrsii ku luultavasti ylipainoiset tulee puolustaa ylipainoutta. Se on erittäin epäterveellistä ja muun väittäminen on tyhmää. Pitää vaan kattoo mitä suuhun pistää eikä vaan pistää koko ajan geeniensyyksi mitä moni tekee vaikka syö epäterveellisesti.


      • PvMiäs
        truthhurts kirjoitti:

        Minäkin olen kyllä jyrgenin puolella.Se on hyvä, että alottaja kertoo aikovansa laihduttaa. Hieno homma, respektit sulle! Se vaa kyrsii ku luultavasti ylipainoiset tulee puolustaa ylipainoutta. Se on erittäin epäterveellistä ja muun väittäminen on tyhmää. Pitää vaan kattoo mitä suuhun pistää eikä vaan pistää koko ajan geeniensyyksi mitä moni tekee vaikka syö epäterveellisesti.

        Näinhän se on mutta eipä nykynuoriso sitä juurikaan ajattele. Geenit ne vaa on ni syö perkele huoletta tän jokapäiväisen kermakakkuni ku en laihu muutenkaa. Kyllä sitä perkele laihtuu jos haluaa ja kohta aloittajakin voi kertoa tämän asian jos onnistuu karsimaan liikakilonsa. Ylipainoisia puolustellaan iha väärin. Rakentavaa kritiikkiä pitää antaa epäterveellisesti eläville ihmisille. Kyllähän se on totta että kotiruoastakin lihoo mutta vain jos sitä perkele syö kolmella kädellä ahmien. Vittu yhtä hyvin voisi sanoa jollekkin joka viiltelee että jatka vain kyllä sä jonkuu löydät. Ei perkele uppoo mun kaalii läskien turha puolustelu. Jyyrgeni kertoo totuudet ja se on fakta vittu ja jos ette usko ni kattokaa sen linkit perkele ja hypätkää helvetti tuupolan hyppyrimäestä niskoiltee


    • Ruipelo1

      Hei nimimerkillä: I know I'm fat.
      Pystyt kö sä 16 vuotias, 165cm ja 84kg.
      Sitomaan kenkän nauhoja itse vai tarvitset ko apua siihen??? Ja onko vatsasi tiellä?

    • 1+18

      Omg.. Olen aloittajan pituinen, ja vain puolitoista vuotta nuorempi, mutta painan 30kg vähemmän, ja en ole edes laiha! Anteeks, mutta karu totuus on, ettän sinulta löytyy hiukan ylimääräistä.

    • voi vittumoi

      Voi perse mikä läski.

    • ei viddu miden noloo

      no hyi vittu xd :-DDDDDDDD

      • LÄSKITYTTÖ

        Tiedän että olen läski.. Siksi kysyinkin hyviä laihdutus ideoita :)..


    • Eminem

      Et todellakaan oo liian lihava mulle ainaki kävis ;) on sitä iso kokosempiakin olemassa..

    • kylläpä kyllä

      kyl kelpais, ei se rakkaus kokoa katso

    • toivoton4

      moi olen 12 vuotias tyttö 145cm eli hyvin lyhyt mutta painan jo 46.7 kg normaalisti tämän ikäiset painavat vain tyyliin 40 kg. vastapäätämme on hese johon äiti aina lähettää hakemaan ruokaa ja olen hyvin nirso...

      • läski(kö)?

        No entäs mä: 15 v , 155 cm ja painan 60 kg


    • peruna22

      oot lihave

    • yks99

      Kyllä mulle kelpais... Itse asiassa mun makuun kuulostat just täydelliseltä. Eikä sillä koolla niin suurta merkitystä ole, kun ihmisestä itsestään pitää.

    • pinskorttionturha

      Ehkä, mutta raahaisin sut salille

    • Nosta-painoa

      Yritä olla mahdollisimman iso lihava kokoelämän lihoa 0-100 vuoteen 18 vuotias painaa yli sata kiloa! Isokokonen tyttö :)

    • Hyiiii

      Hyi tämä on tosi kamalaa

    • Miksilihava

      Pitkäsaaollalihava

    • Aww~ kuulostat hirmu suloisen kokoiselta. Itse tykkään vähän pulleammista tytöistä kunhan se ei ole vaaraksi heidän terveydelle ; )
      Niin monet pulleat ihmiset on tosi kauniita/komeita ja terveitä! ⊙▽⊙
      Älä välitä kusipäistä jotka haukkuu koska ne on niitä jotka luulee että laihuus on maailman keskipiste.

      • usko_vain_en

        Ja miten se EI olisi vaaraksi terveydelle?


    • kyl sä kelpaisit mullekkin. mä muutes oon 145-146cm pitkä ja painan 35 kg

    • Kauha-Guru

      Läski on selittelyt eivät auta.Puolustelija taitavat olla kanssa läskejä myös.

    • Nam.. kelpaisit!

    • Vähä oot läski! Ite oon 163cm/64kg. oon tyttö 14v.

      • hihhh

        Sääkin oot läski


      • lifesucker

        Vähän oot pätkä!


      • Haittaaks se teitä? Taitaa olla mun asia.


    • Einstein4

      EI HERRANJUMALA

    • IKnowIWasFat

      No niin, rauhoittukaahan nyt, lapset. Tämän hetken lukemat ovat 19 vuotta, 166 senttiä ja 70 kiloa. Tulen toimeen sekä itseni että poikaystäväni kanssa.

      • rasvaanapaan

        Hyvä että tulet toimeen mutta olet silti läski.


    • kalustekalle

      ei se mitään. ethän sä edes paina yhtä paljon kun mun kaluste

    • Liina.kyökkiranta

      Hei nyt vähän homaavaisuutta kun puhutaan näinkin vakavasta aiheesta, kalustekalle! Anna tytön masentua rauhassa, onhan hän sentään ylipainoinen.

    • Olet jo sen verran läski ettei sua ihan taloudellisista syistä huoli kukaan.

    • Antturi

      Et ole lihava.minä itse pidän naisista kellä onolisi muotoja.olet vielä vain nuori niin en viitsi nyt pyytää kuvaa itsestäsi.

    • Anonyymi

      Ei todellakaan kelpaa!

    • Anonyymi

      Kyl

    • Anonyymi

      paljo painat? olen kiinnostunut sinusta.

    Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1619
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe