Tarja näyttää yllättävän pöhöttyneeltä ikäisekseen, on näköjään ollut kotona aina ruoka aikaan sekä välttänyt liikuntaa viimeiseen asti.
Tarja Smura naimisiin
7
595
Vastaukset
- OMG 100 kertaa
No voidaakin sanoa että tämä uusi (tulevaX:sä) taisi saada "sylin täydeltä onnea"
ja jatkossa varmaan senkuin suurenee - Errum
Voi, voi - turhisjulkku taas "kerjää" rahaa ja häätkin lienee taas maksatettu keltaisella lehdellä.... Seuraavana tulee häämatka, sitten perheonnea , sitten eroaikeita ja sitten ero jne.... Niin sitä voi pysyä kotiäitinä.
Smura pysyi vuosia poissa lehtien palstoilta kun oli mies elättäjänä. Pulpahti taas roskalehtiin kun tarvis rahaa... - ei kummaa..
Tarja Smura on juuri niin pöhöttynyt kuin suurin osa naisista Suomessa on jo alle 3-kymppisinä. Karmeat läskit ja pömppövatsa jo 2-kymppisillä'kin. 4-50 vuotiaatkin hoikempia.
- OMG 1000 kertaa
Hääviikonlopun iltasanomissa matkakohde oli salaisuus. Eiköhän joku lehti sen meille paljasta, ja maksa loman.
- Luonnon laki
Onpa ilkeämielinen aloitus ja pinnallinen lähestyminen ihmiseen.
Tarja näyttää oikeen kauniilta keski-ikäiseltä perheen äidiltä. - Onnea hääparille
Kaunis ja onnellisen näköinen nainen. Kylläpä aloittaja oli ilkeämielisellä viestillä liikkeellä.
Onnea Tarja! - oiwund,
Kun ihmisellä on vaikeaa, ei jaksa pitää itsestään huolta. Ymmärrystä????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824757- 1842063
- 1321762
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161261- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj161027- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh299962