Näin väitän että Kaarinassa on. Paitsi K-Kaupan pihalla. Mutta muuten, suojatielle uskaltaa astua ja joskus jopa noudatetaan väistämisvelvollisuutta. Ei näy kaahaajia ja invapaikkoja käyttää siihen oikeutetut. Vähän on kuin Truman Show:ssa.
Liikennekäyttäytyminen ok
Sienestäjäpro
3
101
Vastaukset
- Oikea ja oikea
Supermarketin piha on tod.näk. ikuisesti joillekin liikaa. Mielikuvien mukaan ajetaan, ei liikennesääntöjen.
- sfsfsssdgsdgsdgsdgsd
Supermarketissa käy nousukkaat pikkurikkaat, joilla on varaa maksaa elintarvikkeista 1,5-2 kertaisia hintoja
- Sienestäjä...
Niin tai se tavallinen tallaaja, joka on rupeamassa leipomaan, eikä muistanut ostaa hiivaa Itäharjun Prismasta. Olen muuten kanssasi samaa mieltä. Tien toisella puolella on kaikki paljon halvempaa kuin supermarketissa, mutta silti vaan halutaan tukea Keskoa eikä omaa taloutta. Ei aukene mulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t503287- 151700
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171631- 341588
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251382Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401302- 611239
Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901085Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221013- 127952