minulla on herpes alapäässäni. on ollut jo monta vuotta raiskauksen tuloksena. ensin lääkärit tulkitsi sen väärin kondyloomaksi, koska rakkuloita ei koskaan ollut juuri sillä hetkellä kun sain lääkäriajan ja kerroin missä niitä oli ollut ja millaisia. vasta vuosi sitten sain kuulla sen olevankin herpes ja siitä saatiin näytekin. nyt se on sitten virallista. on likainen olo.
nyt minulla on kaksi kuukautta ollut poskissa ja kaulalla ihottumaa, joka näyttää kuin olisi paljon finnejä, mutta ne eivät ole finnejä. ne ovat pieniä ja kovia. valkoisia, mutta punoittavat kun hieron niitä ajatuksissani. joskus vahingossa raavin niitä ja ne aikalailla irtoavat. sisältä tulee vain verta. aluksi niitä oli vain korvan vieressä, mutta levisivät. minulla on ollu stressiä, joten se on varmasti laukaissut ja pahentanut. minulla oli näitä kerran kokonaisen vuoden ajan pari vuotta sitte, koska olin jatkuvasti stressaantunut. olenkin sanonut stressi-ihottumaksi.
nyt minulla on uusi poikaystävä, jonka kanssa ollaan vähän kaulailtu, muttei sen kummempaa. nyt hänelle on tullut yksi samanlainen näppylä. se on siis tarttuvaa??!! voi helvetti. aloin miettiä liittyyköhän tämä ihottuma herpekseeni. googlesta ei ollut paljon apua. vain wikissä oli jotain mainintoja herpeksen sivutaudeista.
ahdistaa. en ole saanut herpekseeni estolääkkeitä, kun terveyskeskuslääkärit vain selittelee, ettei sitä noin vain anneta vaan ensin pitää ottaa niitä kuureja joista ei ole mitään hyötyä minulle. ahdistaa. vituttaa. en uskalla kenenkään kanssa edes halata siinä pelossa, että tartutan jotain. tämä vaikuttaa elämänlaatuuni erittäin negatiivisesti. muuten elämäni on nyt parhaassa kunnossa ikinä, mutta tämä yksi asia tuhoaa kaiken, koska tuhoaa itsetuntoni. mitä tässä nyt tekisi???
kummaa ihottumaa. johtuu herpeksestä?
lavidaloca
1
108
Vastaukset
- efhhgs
Pieniä, valkoisia kovia näppylöitä, jotka hieroessa muuttuvat punaisiksi? En usko, että on herpeksen kanssa mitään tekemistä. On olemassa myös muita näppylöitä aiheuttavia vitsuksia. Etkö ole netistäkään löytänyt mitään kuvaa jossa olisi samanlaisia näppyjä tai oireisiisi sopivia kuvauksia kun kirjoitat googlessa hakusanaksi pieno valkoinen näppylä.... Mene ihotautilääkärille.
Estolääkityksen kyllä saa kun vaan pyytää. Niihiin kuureihin käytetään ihan samoja lääkkeitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763531
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t282237Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä832005Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191550- 281421
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271393Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71354Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671307Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101227Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531065