mitkä ovat ne herkimmät alueet,kohdat poissuljettu haarat,rinnat"jätkät eivät tartte aukoo päätään"
naisen kiihottaminen
16
2269
Vastaukset
- arik, m
Naiset ovat täysin erilaisia. Jos joku kiihottuu jostakin, sama voi toisesta tuntua suorastaan vastenmeliseltä. Ainoa mahdollisuus on seurata tytön reaktioita tai kysyä. Yleispäteviä ohjeita ei voi antaa edes rintojen tai klitoriksen hyväilystä, saati sitten muusta. On hyvä myös tietää, että naiset luulevat edustavansa yleensä naista. Näinhän ei ole. He ovat paljon erilaisempia kuin luulevat.
Itse tein aikoinaan sen virheen, että yritin hyväilyssä noudattaa seksioppaan yleispätevää neuvoa. Tyttö piti sitä aivan turhana. - candy3
arik, m, sanoi jo kaiken tietämisen arvoisen; naiset ovat täysin erilaisia ja yleispäteviä ohjeita ei voi antaa.
Jos erogeenisiä alueita ei lasketa, niin muita herkkiä paikkoja on itselläni kaula, niska, selän yläosa, sisäreidet ja huulet.- kai olet
NAINEN
- siis cindy 3
kai olet kirjoitti:
NAINEN
kai olet NAINEN
- Candy3
kai olet kirjoitti:
NAINEN
Olen nainen. Huomasin vasta postauksen jälkeen, että kysyttiin varmaan vain miehiltä, mutta haitanneeno tuo, jos naiset itse kertoo.
- nyt jo
tietää paremmin mistä nainen kiihottuu parhaiten hyväilin em. alueita lisäten vielä klitan,rinnat,varpaat sain itselleni niin kiimasennaisen ettei hän meinannu saada mitenkään kyllikseen aina vaan asentoa vaihtamalla homma jatkui jatkui väsymykseen saakka IHANAT KIIMASET NAISET!!
- tarkoitinkin
Candy3 kirjoitti:
Olen nainen. Huomasin vasta postauksen jälkeen, että kysyttiin varmaan vain miehiltä, mutta haitanneeno tuo, jos naiset itse kertoo.
esittää juuri kysymykseni naisille lukeehan siel lisäkommenttina"jätkät eivät tartte aukoa päätään"
- cindy 3
kiitokset tuli aika paljon selventäviä paikkoja pusuja,suukkoja sulle kaulalle,niskalle,selän yläosallenreisien sisäpinnoille ja AAAH' kiitokset "pääsisimpä sua kiihottamaan noista paikoista"
- toimi 100%
tosin lisäsin em klitan,rinnat,varpaat sain aikaiseksi niin kiimasen naisen jollaista en ole koskaan tavannut ihanaa oli päästää jorma duuniin"melko äänekästä touhua kun molemmat halluu niin älyttömästi"
- herra68
leuan alta
- Pimpero
Mua ei ainakaan tarvi kuin panna vaan, eli en tarvi mitään erityistä kiihotusta, koska olen koko ajan tällingissä. Vaiva sekin toisaalta.
- viisvee
kymmeniä naisia koko vartalo hieroneena aloitan jalan pohjat ja varpaat niin ei tarvita liukkadeita ,
- Chhjji
Ja lopuksi työnnät löylykauhan perseesees peräkamari nysvä
- Niintosi
Niskan, hartioiden, selän hieronta ylhäältä hitaasti edeten pakaroille reisille. Siit kaikkine naiset pitävät, lämpenevät hitaasti mutta varmasti. Lopputulos nautinnollinen molemmille.
- kiihdytin
Mä avaan ekana konepellin, ruiskautan eetteriä kaasariin ja startatessa kunnolla kaasua. Jos ei mummo herää, monoselle, tai romikseen!
- nainen7777
Lantion alue, reisien ulkosyrjä, peba.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2256997Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421269Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271082- 75901
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal49865Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a62857Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.94819Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43743