mistä löytää mies

singles4

50 mies, joka elää nykyajassa. Mies joka urheilee, ei polta, ei juo, viikonloppuisin lenkkeilee, eikä makaa krapulassa sohvalla. Mies joka kuuntelee nykymusiikkia, eikä ole jämähtänyt 80-luvulle, jolloin oli parikymppinen. Meitä on monta sinkkunaista, jotka asumme omassa asunnossa, meillä on hyvä työpaikka, puhumme useita kieliä, koska olemme asuneet vuosia ulkomailla, on ystäviä ja illan istujaisia, mutta sitä kunnollista, rehellistä miestä ei vaan löydy, tai kaikki hyvät ovat varattuja.

109

1976

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alter egoni

Kyllä heitä on. Mitkä valmiudet itselläsi on ennakkoluulottomasti katsella koko Suomen alueelta eikä vain esim. 100km säteellä, mieti sitä. Esim. maaseudulla on paljon yksinäisiä miehiä joilla on omat velvoitteensa siellä, eivät he jouda kaupunkeihin joka vkl naisenhakuun.
      Tässä iässä kaukosuhteetkin onnistuvat kun ei ole pieniä lapsia estämässä matkustamista toista lähemmäksi tapaamisiin.
      Itse aloitin kaukosuhteella (välimatka 298km) ja nyt olemme olleet aviossa 3v. Seurusteluaika oli 2v. Netistä löysin, tuolta 40v palstalta.

• un raggio di sole

Puhun ainoastaan omasta puolestani, itse en ole valmis etäsuhteeseen, koska olen kokenut useamman sellaisen. Minulla on ollut miesystäviä, jotka ovat asuneet toisessa maassa. Sellainen tulee myös kalliiksi, onneksi nykyään on olemassa Skype. En ole valmis tuhlaamaan viikonloppuisin tunteja toisen luokse matkustamiseen. Minä ja ystäväni asumme Helsingissä, ja kyllä se unelmien mies on löydyttävä pääkaupunkiseudulta, tai max. Lahti-Riihimäki sektorilta. Myöskään muualle päin Suomea muutto ei tule kysymykseen töidemme takia.

• Late K.

Ehkä et ansaitse sellaista miestä. Asenteesi on lähtökohtaisesti vastenmielinen. Selaile vaikka koirakirjoja ja etsi sieltä sopiva kumppani.

• ;))

Näitä kyydistä pudonneita rupsahtaneita viiskymppisiä riittää. Listalla voisi olla vielä tohtorintutkinto ja että poikuus pitää olla tallella ;)

• no halloo

Mitä Late K. tarkoittaa et ansaitse? Omituista, jos itse olen urheilullinen, itsestäni huoltapitävä, niin miksi en ansaitse samankaltaista miestä. Olen rehellinen, työssäkäyvä, raitis, niin pitäisikö ottaa joku pummi kumppaniksi. En etsi elättäjää, sillä oma talous on kunnossa, vaan tasavertaista kumppania, ja koirat tai muut eläimet eivät kiinnosta.

• Late....
        no halloo kirjoitti:

Mitä Late K. tarkoittaa et ansaitse? Omituista, jos itse olen urheilullinen, itsestäni huoltapitävä, niin miksi en ansaitse samankaltaista miestä. Olen rehellinen, työssäkäyvä, raitis, niin pitäisikö ottaa joku pummi kumppaniksi. En etsi elättäjää, sillä oma talous on kunnossa, vaan tasavertaista kumppania, ja koirat tai muut eläimet eivät kiinnosta.

Et vaan näköjään kelpaa kellekään kun itket moista palstoilla. Sulta on parasta ennen pvm. ohi, eli totuttele yksin oleiluun. Parempi niin kaikille.

• ya yak
        Late.... kirjoitti:

Et vaan näköjään kelpaa kellekään kun itket moista palstoilla. Sulta on parasta ennen pvm. ohi, eli totuttele yksin oleiluun. Parempi niin kaikille.

Tyypillinen suomalainen mies. Yrittää loukata naista, et kelpaa kenellekkään. Vaihda levyä! Kelpaan monellekkin, mutta kun kemiat eivät kolahda, niin eivät kolahda. Mitä jos asia onkin toisin päin, en huoli suomalaista kaljamahaista, kouluja käymätöntä metsäläistä, jo nimimerkkisi kertoo työläistaustastasi Late Kurvin baarien kunigas!

• be in fit
        Late.... kirjoitti:

Moikka Late. Lähdenkin tästä salille, jotta kroppani pysyy kiinteänä, avaa sinä se kaljatölkki ja vaihda kaukosäätimellä kanavaa....

• Late..
        ya yak kirjoitti:

Tyypillinen suomalainen mies. Yrittää loukata naista, et kelpaa kenellekkään. Vaihda levyä! Kelpaan monellekkin, mutta kun kemiat eivät kolahda, niin eivät kolahda. Mitä jos asia onkin toisin päin, en huoli suomalaista kaljamahaista, kouluja käymätöntä metsäläistä, jo nimimerkkisi kertoo työläistaustastasi Late Kurvin baarien kunigas!

Näyttää totuus satuttavan enkä minä. 50 vuosilla on tilanteet ohi vaikka kuinka on palstakiinteä ja palstanuorekas. Totuus kun löytyy kuitenkin sieltä henkkareista ja peilistä, sorry.

• Late..
        be in fit kirjoitti:

Moikka Late. Lähdenkin tästä salille, jotta kroppani pysyy kiinteänä, avaa sinä se kaljatölkki ja vaihda kaukosäätimellä kanavaa....

Hyviä treenejä vaan. Lähden rakkaan vaimoni kanssa elokuviin, joten kaljat sitten toisella kertaa.

• Parasonjuurinyt
        Late.... kirjoitti:

En oikein ymmärrä tuollaista ajattelutapaa, että yli viisikymppisellä olisi parasta ennen -päivä jo ohitse. Katsotaanpa:

Kaksikymppisenä olin pulleahko, näppylänaamainen, peruskoulun käynyt, ihmisiä aristeleva, niin elämää- kuin seksuaalisestikin varsin kokematon lapseton nuori nainen.

Nyt, puolessavälissä kuuttakymppiä olen normaalipainoinen, hyväihoinen, säännöllisesti liikuntaa harrastava, akateemisesti koulutettu ja kohtuullisen hyvin muiden ihmisten kanssa toimeen tuleva, seksistä nauttiva ja myös osaava sitä nautintoa toiselle antamaan, kolmen aikuisen lapsen äiti, elämän iloja ja suruja runsaasti nähnyt ja toivottavasti niistä jotain oppinutkin.

Mielestäni vaaka kyllä kallistuu jälkimmäiseen suuntaan...

• ks 50 v vaan
        Late.. kirjoitti:

Hyviä treenejä vaan. Lähden rakkaan vaimoni kanssa elokuviin, joten kaljat sitten toisella kertaa.

sul mitän vaimoo oo, jollei kaljapullo oo muuttunut siksi

• tosiasat henkkareis
        Late.. kirjoitti:

Näyttää totuus satuttavan enkä minä. 50 vuosilla on tilanteet ohi vaikka kuinka on palstakiinteä ja palstanuorekas. Totuus kun löytyy kuitenkin sieltä henkkareista ja peilistä, sorry.

Late on nyt oikeassa. Naisena olen huomannut sen tylyn tosiasian, että henkkarit ja peili ovat lahjomattomat ja peli miesmarkkinoilla siis pelattu. Naisilla on niin vääristynyt käsitys omasta ns. nuorekkuudestaan. Kyllä se ikä sieltä pakkelin alta läpi näkyy; ei voi vuosiaan peittää. Täti-ikäisten kannattaakin keskittyä seuraavan sukupolven hoivaamiseen ja jättää miehet suosiolla nuoremmille naisille kuten arvon pressan rouva.

• tosiasat henkkareis kirjoitti:

Late on nyt oikeassa. Naisena olen huomannut sen tylyn tosiasian, että henkkarit ja peili ovat lahjomattomat ja peli miesmarkkinoilla siis pelattu. Naisilla on niin vääristynyt käsitys omasta ns. nuorekkuudestaan. Kyllä se ikä sieltä pakkelin alta läpi näkyy; ei voi vuosiaan peittää. Täti-ikäisten kannattaakin keskittyä seuraavan sukupolven hoivaamiseen ja jättää miehet suosiolla nuoremmille naisille kuten arvon pressan rouva.

Jokaiselle on tarjolla jotain jos on kiinnostunut vertaisistaan. Vanhenevat ne miehetkin.

• jotkut ovat mukavia
        tosiasat henkkareis kirjoitti:

Höpön höpön. Vain suuri osa meidän ikäisistä miehistä ei ole kiinnostunut ikäisistään tai edes vain vähän nuoremmista naisista. En tiedä mitä he tavoittelevat, mutta eivät ainakaan tasa-arvoista pari suhdetta. Saman ikäiset miehet kehuvat olevansa nuorekkaita ja halveksuvat meitä naisia, joilla on kuulemma jo viimeinen käyttöpäivä mennyt ohi.

Nyt nuoremmat miehet ovat keksineet alkaa tavoitella itseään paljonkin vanhempia naisia. Niitä on melkein joka paikassa tyrkyllä. Elleivät halua perustaa perhettä ja/tai hankkia lapsia, viihtyvät kuulemma paremmin itseään vanhempien naisten kanssa.

• satuolento?

Etsit keräilyharvinaisuutta.
      Viina ja laiskuus on pilannut miehet jotka ovat vapaina jo paljon ennen ennen kun ovat ehtineett 50 ikään, myöhemmin vapautuneiden miesten rasitteena samat viat ja sen lisäksi uskottomuus

• vapaana oleva

Tokkopa löydät, vapaina normaalia olevia on olemassa, se vaan mitä ja ketä varten, minäkin esim.sen verran kokemusta ettei helpolla haksahda, mielummin katselisn ihan tavallista ja luotettavaa, kuin hienostelevaa ja elintasoa hakevaa, ei sopisi alkuunkaan, tykkään ihan tavallisesta elämästä, jossa ei ole paineita.

• black butterfly
        vapaana oleva kirjoitti:

Tokkopa löydät, vapaina normaalia olevia on olemassa, se vaan mitä ja ketä varten, minäkin esim.sen verran kokemusta ettei helpolla haksahda, mielummin katselisn ihan tavallista ja luotettavaa, kuin hienostelevaa ja elintasoa hakevaa, ei sopisi alkuunkaan, tykkään ihan tavallisesta elämästä, jossa ei ole paineita.

Kun kesällä katseli tuota Helsingin miestarjontaa, niin oksennus meinasi tulla. Miehet ympäripäissään yrittivät iskeä naisia, miehet olivat yksin kaupungissa, vaimon ja lasten lomaillessa mökillä tai mummolassa. Kyllä noita naimisissa olevia seksin vonkaajia riitti. Sitten nämä "älyn jättiläiset" kertoivat vielä nimensä, ja muutamalla internet haulla selvisi miesten työpaikka ja muita tietoja. Hohhoijaa.

• merimakkara

vanhat sinkut ovat kuin ruostuneita aavelaivoja jotka kolhivat toisiaan täällä elämän myrskyissä
        ja natisevat liitoksissaan kunnes lopullisesti karahtavat karille

• I feel sorry...

Jos Late olet naimisissa, niin mitä teet tässä ketjussa, täällä etsitään itsestään huoltapitäviä, vapaita miehiä. Ei sinua ylipainoista naimisissa olevaa miestä.
      Luulisi että keksisit vaimosi kanssa näin sunnuntai iltapäivänä tekemistä, sen sijaan että roikut Suomi24:ssä. Taidat olla vain haaveissasi naimisissa. Täällä kaivataan sinkkumiesten kommentteja, ei varattujen, jotka eivät ymmärrä vapaasta elämästä mitään. Monen sinkkunaisen elämään kuuluvat erilaiset kulttuuririennot, ravintolaillalliset, erilaiset liikuntalajit, matkat ja ystävät. Kommenteistasi paistaa negatiivisuus, et taida sittenkään olla onnellinen avioliitossasi. SORRY otan osaa.

• sitroen.

Miksi et sitten löydä sitä puoliskoasi noista piireistä, mitä yllä luettelit? Siellähän ne juuri viihtyvät kaltaistensa kanssa! Siis "erilaiset kulttuuririennot, ravintolaillalliset, erilaiset liikuntalajit, matkat ja ystävät". Kuitenkin haet samoihin piireihin kuuluvaa tältä palstalta!

Minä ainakaan en hae ketään tuollaista. Enkä huolisi jos tyrkylle tulisi.
        Enkä kyllä hae enää muitakaan, on nuo tullut nähtyä ja köykäisiksi punnittua. Ne hyvät ovat jo hakijansa löytäneet, tähteet vain on jäljellä.
        Minä mukaanluettuna.

• katsellaan ?

Löytyy,kelle löytyy,ihan oikeasti vapaa,oletko varma että huolisin sinut,mullakin on kovat vaatimukset,itserakkaita ja itseään kehujia inhoan,muuten normaalim oloinen ja iloisen tuntuinen,siinä aluksi

• Minulla puolestaan on ollut taktiikkana etsimisen sijaan odotella kotona, että joku löytäisi minut. Kyllä se kuvailemasi kaltainen voi näinkin löytyä...

• katsellaan?

Miten niin näin,sinä odottelet kotonasi ja minä täällä.

• katsellaan? kirjoitti:

Miten niin näin,sinä odottelet kotonasi ja minä täällä.

Ehkä jotain taustatyötä kannattaa tehdä sen eteen, että joku osaa tulla kotoa hakemaan.

• katsellaan?
        PupuPuskasta kirjoitti:

Ehkä jotain taustatyötä kannattaa tehdä sen eteen, että joku osaa tulla kotoa hakemaan.

PupuPuskasta
        Näillä taustoilla ei kyllä ketään kotoa haeta, jos kiinnostusta ilmaista itseään täällä, saattapi olla jotain mielessä?

• katsellaan? kirjoitti:

PupuPuskasta
        Näillä taustoilla ei kyllä ketään kotoa haeta, jos kiinnostusta ilmaista itseään täällä, saattapi olla jotain mielessä?

Paitsi minut? Jos joku nyt ajatteli tulla hakemaan, niin myöhässä on.

• Hertta sarjasta !

Etsit kyllä niin täydellistä miestä että ei ikäisellesi semmoista löydy ! Hyvät miehet ottavat nuoremman naisen joka on miehelle helpompi. Sinun ikäisilläsi naisilla on jo omat kiukuttelevat tavat ja teko "vahvuus" jota kunnon mies ei siedä, vihtorit kylläkin.
      Katso nyt vaikka Putinia... täydellisesti kuvailemasi mies, mutta sinulla ei ole mitään mahdollisuuksia. Hänelläkin on nuorempi jos olet lukenut.;)
      Kyllä sinun kannattaa nauttia vain "siskojen" reippaudesta, ymmärrätte toisianne tavalla jota kunnon mies ei voi ymmärtää. ;))) Muista elää.....

• Rattus sp.

Sait kyllä vastaukseksi aika kyynisiä kommentteja. Väittäisin, ettei ole mahdotonta löytää sopivaa miestä. Luultavasti liikut vain väärissä paikoissa tai et pidä silmiäsi auki oikeissa paikoissa.

Yksi keino voisi olla tapauksessasi treffipalsta ja miettiä tarkkaan, minkälaisen kuvan antaa itsestään ja kuvata selkeästi, mitä hakee. Yksi ystävistäni löysi tätä kautta mukavan miehen. Useampi vuosi sitten olin myös treffipalstoilla ja tapasin kyllä ihan mukavia miehiä. Oma tilanteeni oli työn kannalta sen verran epävarma, etten halunnut sitoutua mihinkään paikkakuntaan. Tämä olisi vaikeuttanut suhteen muodostamista.

Senkään tähden en ole kyyninen, että elämä on tuonut tällä uudellakin paikkakunnalla mahdollisuuksia. En ole ollut vain valmis tarttumaan niihin. Muut asiat painavat ellämässäni enemmän. Saa nähdä, muuttuuko asenne, kun näytän jäävän tälle paikkakunnalle pysyvästi.

Tuo väite, että kaikki hyvät olisivat varattuja, ei kuullosta uskottavalta. Pidän sitä jonkinlaisena myyttinä, jolla pönkitetään parisuhteita :).

Sitkeyttä ja iloista mieltä etsintään!

• En tunnusta olleeni kyyninen vastatessani. Päinvastoin. Kyllä joku voi tulla kotoa hakemaan.

• Rattus sp.
        PupuPuskasta kirjoitti:

En tunnusta olleeni kyyninen vastatessani. Päinvastoin. Kyllä joku voi tulla kotoa hakemaan.

En minä sinua tarkoittanut. Lähes vastasin sinulle, että minä taas vietän kaiken aikani työpaikalla :). Sitä paitsi kyllä sinäkin sen oman kullan löydät, jos sellaisen haluat.

Lähinnä kommentoin siihen kyynisyyteen, jossa pidettiin aloittajaa liian vanhana tai liikoja itsestään luulevana. Terve itsetunto, kun näyttää olevan myrkkyä osalle porukoista.

• Rattus sp. kirjoitti:

En minä sinua tarkoittanut. Lähes vastasin sinulle, että minä taas vietän kaiken aikani työpaikalla :). Sitä paitsi kyllä sinäkin sen oman kullan löydät, jos sellaisen haluat.

Lähinnä kommentoin siihen kyynisyyteen, jossa pidettiin aloittajaa liian vanhana tai liikoja itsestään luulevana. Terve itsetunto, kun näyttää olevan myrkkyä osalle porukoista.

Minäkö? Minut on jo löydetty :)

• Rattus sp.
        PupuPuskasta kirjoitti:

Minäkö? Minut on jo löydetty :)

Onneksi olkoon! Minulle on parina viime vuotena käynyt samoin työpaikkojen suhteen eli kotoa haettu/tarjottu :). Väittävät vielä, että ikä vaikuttaa työnsaantiin. Omat mahdollisuuteni ovat parantuneet ja työt muuttuneet mielenkiintoisemmiksi. Nykyisessä työssä aion pysyä, sillä olen saanut vaikuttaa asioden eteenpäin viemiseen ja muokata työtä omannäköisekseni.

Nyt nukkumaan, sillä aamulla on aikainen herätys.

• Rattus sp. kirjoitti:

Onneksi olkoon! Minulle on parina viime vuotena käynyt samoin työpaikkojen suhteen eli kotoa haettu/tarjottu :). Väittävät vielä, että ikä vaikuttaa työnsaantiin. Omat mahdollisuuteni ovat parantuneet ja työt muuttuneet mielenkiintoisemmiksi. Nykyisessä työssä aion pysyä, sillä olen saanut vaikuttaa asioden eteenpäin viemiseen ja muokata työtä omannäköisekseni.

Nyt nukkumaan, sillä aamulla on aikainen herätys.

Kiitos. Kaikenlaista sitä väitetään. Vähän samoin kuin sulla: En ole koskaan osannut ajatella, ettenkö jostain löytäisi paikkaani ja aina sen olen löytänytkin.

• uiytreee

kukaan mies tee vapaaehtoisesti elämästään painajaista, mieti miksi

• ei painajaisia

Viimeisen naisen kanssa kymmenen vuotta, nyt vuoden yksin , ei se painajaista ollut, mutta toistaiseksi ei tämä näln hullumpaa ole, jos kohdalle sattuu niin mikäs siinä

• lkjhmgfj
        ei painajaisia kirjoitti:

Viimeisen naisen kanssa kymmenen vuotta, nyt vuoden yksin , ei se painajaista ollut, mutta toistaiseksi ei tämä näln hullumpaa ole, jos kohdalle sattuu niin mikäs siinä

tarkoitin tota alottajaa, lue sen jutut

• Pikku paheet ok?

Hihihh! Saitpa säpinää aikaan.
      On niitä kuvaamiasi kunnon miehiäkin eikä niin vähän olekaan. Ihme etteivät tienne ole kohdanneet. Luulisi tuollaisen sivistyneen lauman toimivan magneetin tavoin kaltaistensa suuntaan.
      Katse myös peiliin, siihen sisäiseenkin, hyvät kielilläpuhujat!

• single too

Oletteko käyneet esim. Eurosinkkujen tapaamisissa täällä Helsingissä? Sinkut tekevät myös rymämatkoja ulkomaille.

• wonder woman

Kuulin muuta reissuista, miehet dokaavat keskenään ja lähtevät jonnekkin pubiin katsomaan fudista. Kimppakivaa olet kokenut vain unissasi.

• ei helmiä sioille

Minä olen tehnyt hyviä pokia ulkomailla lentokentiltä. Länsimaalaiset miehet myös arvostavat naisia. Kukaan tapaamistani miehistä ei ole sanonut että olen liian vanha, vain suomimies haluaa loukata, muilla on sentään käytöstapoja. Naiset vaatikaa parempaa, jo Ruotsista löytyy niitä helmiä.

• et kelpaa

Minkä takia täällä pyörit,kyllä ruotsalaisille vielä tuon ikäinen akka kelpaa.jos ei,niin muuta toiselle puolelle maapalloa,kauempaa et pysty etsimään

• Roman-tik

Eiköhän tässä iässä ole jo kaikilla vikoja joka sormelle ( toisen mielestä ) jos yksin tallaa.
      Ei miehenkään ole helppo löytää TÄYSIPÄISTÄ naista, joka pystyy vuorovaikutukseen.
      Kaljamaha vs päärynävartalo? kumpi parempi? itse olen hoikka.

• En ole mausteesi :D

Kyllä niitä löytyy. Olen TÄYSIPÄINEN nainen ja todella hyvällä kropalla varustettu. Ongelmana usein miesten asenne, eli halutaan vain rusinat pullasta, jolloin jäädän kokonaan ilman jälkkäriä :D

• rusinoita
        En ole mausteesi :D kirjoitti:

Kyllä niitä löytyy. Olen TÄYSIPÄINEN nainen ja todella hyvällä kropalla varustettu. Ongelmana usein miesten asenne, eli halutaan vain rusinat pullasta, jolloin jäädän kokonaan ilman jälkkäriä :D

Jos sattuu vikkelä ja komia auervaara, joka napsii rusinat sun hyvästä ropasta, ennenkuin huomaatkaan, aamulla tuumaat että mites tässä näin pääsi käymään, siinä voip asenteesi kärsiä.Älä välitä rusinoista, jos tuli hyvä mieli annettuasi, niin silloihan kaikki on hyvin.

• tuulpuhur

Kaukosuhde on paras.
      Kun näkee harvoin pysyy välit lämpiminä. Tässä iässä on jo tullut tarkaksi reviiristään.

• Kielilläpuhuja

Aloittajalle tiedoksi, että miehet ikäluokassa 50 ovat "jämähtäneet" musiikillisesti 70-luvulle, eivät 80-luvulle. Tämä on tutkittu juttu. Siihen kiinnitytään, mille teininä herkistytään. Pelkästään nykymusiikkia kuunteleva yli viisikymppinen on enemmän teoriaa kuin käytäntöä. Se ei tarkoita, etteivätkö yli viisikymppiset kuuntelisi myös nykymusiikkia. Mutta musiikkimaun ei kuvittelisi olevan enää mitenkään oleellinen kriteeri kumppanille tässä ikäluokassa.

Mitä taas urheiluun tulee, niin sehän on nuorten ja nuorten aikuisten puuhaa. Yli viisikymppinen ei ole enää nuori, on enimmät urheilunsa urheillut ja ymmärtää/haluaa tyytyä maltillisempaan menoon myös liikkumisessa. Yli viisikymppinen on todennäköisesti myös ehtinyt hankkia elämäänsä muitakin -- ehkä jopa mielekkäämpiä -- vapaa-ajan sisältöjä kuin musiikki ja urheilu. Suhde alkoholiinkin on todennäköisesti enemmän luonnollinen ja nautiskeleva kuin puritaaninen. Toisin sanoen keskiverto yli viisikymppinen mies on jo melko varmasti kypsäksi aikuiseksi ehtinyt. Aloitusteksti antaa olettaa, että naisten kohdalla se ei ole ihan yhtä varmaa. Mutta totuushan asuu toisaalla. Onneksi.

• viksujakin on

Aikuisen ihmisen viisas kirjoitus. Danke schön.

• bullshit

Olen yli 50v. ja tänään olin samalla body compact tunnilla kaksikymppisten kanssa. Siellä oli monta muuta yli 50v. naista minun lisäkseni. Ihmettelen suuresti kun joku sanoo että urheilu on nuorten puuhaa.

• ansprokslös

Ensimmäinen vaatimus on leskeytyneelle tiukka. Kun takana on yli 20 vuotta hyvää avioliittoa niin sen muistot eivät pyyhkiydy pois.

Musiikki ei ole minulle tärkeää. Kuuntelen mitä kuuntelen, tai sitten en kuule sitä. Riippuu musiikista.

Olen pitänyt itseni kunnossa ja nykyään, kun aikaa ja energiaa on liian kanssa, kuntoilu on huomattava osa arkista viikkoani.
      Lieneekö pakkomielle koska kotona ollessa en koske lainkaan alkoholiin paitsi poikkeustapauksissa.
      Matkoilla suhteeni on toinen.

En ole kiinnostunut sinkkunaisten asunnoista. Asun omassa keskustan kolmiossani ja toinen, kooltaan ja sijainniltaan vastaava on Espanjassa.

On tietenkin mukava jos kumppani selviää muutamalla kielellä.
      Kotimaisten lisäksi on kaksi muuta käyttökunnossa mutta latinalaiset ovat heikompia.
      Espanjan pohjalla pärjää Italiassa ja Romaniassa sekä tietenkin Väli- ja Etelä-Amerikassa Brasiliaa lukuun ottamatta.

Elämäntilanteeni muutos on niin tuore, että tällä hetkellä minun on mahdotonta kuvitella asumista yhdessä kenekään kanssa.
      Väljempi kanssakäyminen on eri asia mutta en ole siinäkään aktiivinen.

Vaatimuksesi ovat melkoisen kovat ja kuvittelisin niitä vastaavan miehen löytyvän vain leskeytyneistä. Poikamiehinä pysyneet saatavat olla kyseenalaisia ja eronneissakin voi olla yksilöitä laidasta toiseen.
      Jostain se erokin on johtunut. Väärästä valinnasta tai miehestä itsestään.

Mutta peruskysymys, mistä? Erilaisten harrastusten piiristä.
      Minun ainoa sosiaalisia ulottuvuuksia sisältävä harrastukseni on kuntosali, noin 10-tuntia viikossa.

• metsästyskortti

Miehille tiedoksi: vapaita, fiksuja naisia on Työväenopistojen/kansanopistojen
        harrastuspiireissä. Tanssikursseilla on myös usein puutetta miestanssijoista.
        Eikä siellä tarvitse osata tanssia kun alkeisiin menee. Luulen että naisten on
        harrastuspiireistä vaikeampi löytää mieskaveria. Kuntosaleilla en ole käynyt,
        siellä varmaan miehiä punnertamassa ja hirvenmetsästyksessä !!

• anspokslös
        metsästyskortti kirjoitti:

Jos nykyinen sosiaalinen ympäristö alkaa ahdistaa niin tuo työväenopisto voisi olla varteen otettava vaihtoehto.

Tähän menessä kontaktit salilla ovat riittäneet.
        Kävijöissä on eri ikäisiä molempien sukupuolten edustajia.
        Naiset ovat kaikissa ikäluokissa enemmistönä.
        Ryhmäjumppiin en ole mennyt mutta siellä olisi feminoita pilvin pimein.

Salin puolella kävijöitä on alle 2-kymppisistä 7-kymppisiin.
        Kanssakäyminen on jäänyt pintapuolisen jutustelun asteelle.

• have seen
        anspokslös kirjoitti:

Jos nykyinen sosiaalinen ympäristö alkaa ahdistaa niin tuo työväenopisto voisi olla varteen otettava vaihtoehto.

Tähän menessä kontaktit salilla ovat riittäneet.
        Kävijöissä on eri ikäisiä molempien sukupuolten edustajia.
        Naiset ovat kaikissa ikäluokissa enemmistönä.
        Ryhmäjumppiin en ole mennyt mutta siellä olisi feminoita pilvin pimein.

Salin puolella kävijöitä on alle 2-kymppisistä 7-kymppisiin.
        Kanssakäyminen on jäänyt pintapuolisen jutustelun asteelle.

Työväenopiston ryhmät ovat täynnä naisia, miehiä vaivaa laiskuus. Näin ainakin Tapiolassa.

• Minä vain. Yksin
        metsästyskortti kirjoitti:

Työväenopistojen/kansanopistojen tiimoilta:
        Tanssikurssi ei kiinnosta tällä iällä.
        Opiston puutöissä oli vaatimaton naispuolinen osallistujajoukko. Metallitöitä ei ole ollut 20 vuoteen, vaan eipä niitä naisia sielläkään ollut.
        Kielikurssilla joskus kävin ja olihan tuolla naisia. Enimmäkseen varattuja. Vaan kun ei enää vanhaan ja lahoon päähän kieli tarttunut (muisti reistaa), niin oli pakko luovuttaa.
        Pitsinnypläys ei taida enää näillä nakeilla ja silmillä onnistua.
        Maalata en osaa enkä enää aio opetella. Runoja en viitsi kuunnella, laulaessa variksetkin karkuun lentävät.
        Mitä jäi?
        Minä vain. Yksin.

• ansprokslös:ille

Kiitos pelastit päiväni, kyllä teitä vielä näköjään löytyy:)

• Vai ei uljaita löydy? Pah, sanoisinko. Esim allekirjoittanut ei lautasille tahi lasiin sylje. Parpaarista. Toisinaan en myöskään vedä posket lommolla spaddua tahi kisko kaksin käsin kaljaa. Illat opiskelen töiden jälkeen media-alaa. Paitti kaunareita ja salkkareita. Liikun mielelläni. Satojen kilometrien lenkit eivät ole harvinaisuus. Kesäläskeyttä olen yrittänyt, mutta huonolla ja nololla menestyksellä.
      Jotta MOT.

• Minäkin kävin tänään tosi pitkällä lenkillä - sen täytyi olla satojen kilometrien mittainen, koska näin hallin uivan meressä auringonlaskun aikaan, valkoselkätikan takovan kuivaa kuusen runkoa ja puuman vaikertavan apua puun latvassa.

• Sinneppä

Mistä löytää mies. Kiinassa on noin 25miljoonaa ylimääräistä miestä, kertoo tämänpäivän uutiset.

• hippiheikki

Kuules ny woman. Nykymusiikki on todella surkeaa ja siitä tulee vain vihaiseksi. Onneksi -60, -70 ja -80 luvun musiikkia on paljon tarjolla, myös tuntematonta, johon voi vielä tustustua. Muuten kyllä täytän kriteerisi.

• 19+14

Jaa mitä tuohon sanoisi. Olen aika lailla kuvaksesi mukainen. Olen myöskin varattu. Vaimo juuri totesi, että eihän minua olisi kauempaa kestänytkään kun olin viisi päivää kotona. Minulla oli sama juttu kun seurusteltiin, niin puoliso suorastaan kinui minua asumaan yhteen. Nyt on ääni kellossa muuttunut. Mitenkähän sinä kestäisit omilla aivoilla ajattelevaa miestä.

• Actionfig

Minä etsin miestä, joka juo sopivasti kanssani, kuuntelee Eloa ja muuta kunnon musiikkia Elton ja Zappa mukaan luettuna. Pinkiäkin pitäisi kuunnella. Tupakoi jos tupakoi. Urheiluhullu ei saa olla, sopivasti voi muuten olla hullu, varsinkin hulluna minuun. Innostuu matkailusta ja könöttää kainalossa ja päinvastoin. On kiinnostunut maailman tapahtumista ja politiikastakin. Pitää eläimistä ja katselee toimintaleffoja kanssani. Mököttäjä ei saa olla. Halailee ja pussailee. Tämmöistä ei löydy :(

• Out of the blue

Kaikki kohdat osui. Urheiluhulluus menee vähän rimaa hipoen mutta jos kiinnostus urheiluun kuitenkin sallitaan niin sain papukaijamerkin.

• Actionfig
        Out of the blue kirjoitti:

Kaikki kohdat osui. Urheiluhulluus menee vähän rimaa hipoen mutta jos kiinnostus urheiluun kuitenkin sallitaan niin sain papukaijamerkin.

Oot mun unelma sitten ;). Mitä sinä toivot naiselta?

• kakkosena ollut myös

Naiset on aina olleet viemässä toiselta miestä, heti siinä aletaan vikitellä kun mies varattu...

Tullaan valmiiseen pöytään, kun ei itse viitsitä panostaa. Lopettakaa naiset aina toisten miesten vikittely.

• mirrow

Mistä johtuu? Oletko katsonut peiliin viime aikoina. Syy VOI olla että nainen on antanut ulkonäkönsä kulahtaa, takapuoli on suuri kuin tynnyri ja kolmoisleuka roikkuu.

• ansprokslös

Näkyyköhän hahmostani puolen vuoden takainen leskeytymiseni koska harrastukseni piirissä olevista, eri ikäisistä naisista kukaan ei ole iskenyt kynsiään minuun.
        Olen käsittänyt asian niin, että heistä suurin osa tuntee minut pintapuolisesti ja he kunnioittavat tilannettani.

Toisaalta kaipaisin toisesta sukupuolesta kaveria aivan kaveruuden merkeissä mutta en tiedä onko se mahdollista.
        Kuitenkaan en osa lähestyä ja pelkään tulevani väärin ymmärretyksi tai sitten mielenkiintoni kohde saattaisi olla jatkoa ajatellen kärsimätön.

Olen hyväkuntoinen eikä minulla ole mitään itsekkäitä, aineellisia tai mukavuuteen liittyviä ajatuksia. Olen omaehtoisesti vetäytynyt työelämästä ja talouteni on vakaa.

Olen muutaman kerran kurkkinut senssipalstoja mutta ajatus ryhtyä hieromaan tuttavuutta muuten kuin kasvokkain tuntuu vieraalle.

Tällä purkauksellani ei ole varsinaista tavoitetta. Kunhan päästelen pieniä paineita.

• Naisia monenlaisia
        mirrow kirjoitti:

Mistä johtuu? Oletko katsonut peiliin viime aikoina. Syy VOI olla että nainen on antanut ulkonäkönsä kulahtaa, takapuoli on suuri kuin tynnyri ja kolmoisleuka roikkuu.

"Naiset on aina olleet viemässä toiselta miestä, heti siinä aletaan vikitellä kun mies varattu...
        Tullaan valmiiseen pöytään, kun ei itse viitsitä panostaa. Lopettakaa naiset aina toisten miesten vikittely."

Miten se muista naisista voisi johtua, jos olisikin niin, että: "Mistä johtuu? Oletko katsonut peiliin viime aikoina. Syy VOI olla että nainen on antanut ulkonäkönsä kulahtaa, takapuoli on suuri kuin tynnyri ja kolmoisleuka roikkuu."

Huonolla itsetunnolla varustetut naiset, tai sellaiset joilla oma parisuhde toimimaton, yrittävät rikkoa muiden suhteet. Ei siitä syystä, että sitä miestä itselleenkään haluaisi. Joku itsetunto-ongelma tai henkinen huonovointisuus syynä.

• mitäkä mies

Ei miehiä väkisin viedä tai vikitellä..Jos on tilaa niin silloin näin tapahtuu..Kaikki käsitykset naisen ulko muodon muuttumisesta on pas.puhetta..Oikean naisen miestä ei viedä,mut sellaisen naisen mies viedään joka ei välitä tai pitää miestään itsestään selvyytenä.

• toinen nainen
        mitäkä mies kirjoitti:

Ei miehiä väkisin viedä tai vikitellä..Jos on tilaa niin silloin näin tapahtuu..Kaikki käsitykset naisen ulko muodon muuttumisesta on pas.puhetta..Oikean naisen miestä ei viedä,mut sellaisen naisen mies viedään joka ei välitä tai pitää miestään itsestään selvyytenä.

Tunnen monta miestä jotka kävivät vieraissa silloin kun vaimo oli raskaana, koska paksu nainen ei haluttanut. Pettämiseen ei tarvinnut toisen naisen vikittelyä, vaan mies haki seuraa ihan itse muualta. Petetyt naiset eivät näe mitään vikaa omassa miehessä, vaan heidän mielestään syyllinen on aina toinen nainen.

• mitäkä mies
        toinen nainen kirjoitti:

Tunnen monta miestä jotka kävivät vieraissa silloin kun vaimo oli raskaana, koska paksu nainen ei haluttanut. Pettämiseen ei tarvinnut toisen naisen vikittelyä, vaan mies haki seuraa ihan itse muualta. Petetyt naiset eivät näe mitään vikaa omassa miehessä, vaan heidän mielestään syyllinen on aina toinen nainen.

Niin..Tekosyy voi olla raskaus,mutta todelliset syyt on paljon syvemmällä.Tämä on vain itseni,uskollisen miehen mielipide..Ja..silti olen tehnyt väärin vaimoani kohtaan.Syyt on syvällä ja myös!miehellä voi olla jopa tunteet.

• Privana kiitos

Mistä löytää nainen. En polta, juo tai harrasta mitään paheita. Urheilen, harrastan kulttuuria ja puhun mielelläni paljon, varsinkin ulkomaan kieliä. En pidä eläimistä enkä sohvalla makaavista ihmisistä. Olen työelämässä mutta jos joku tarjoaa riittävän elitason ilman töissä käymistä - pidän sitä vain hyvänä asiana.
      Olen sopusuhtainen ja osaan keskustella monista asioista, sängyssä asiat hoituvat, lapset eivät tule kysymykseen. Olen 50-vuotias. No miten on - kelpaako vain pitääkö muuttaa jotain ominaisuutta?

Ps vaimolle ei saa kertoa.

• graceful

Varatut eivät kelpaa. Kun kerran olet hänet valinnut, niin tyydy kohtaloosi.

• Nothanks

Ei ole mikään hyve ettei paheita löydy! Virheetön ihminen ei ole kiinnostava. Ja minä kyllä makaan sohvalla ja haluan että toisetkin makaa, et kai väitä että istut tikkusuorana kotonasi. Tuollainen mies ei kiinnosta juurikaan

• sitä intohimoa

Näyttää lukuisat mummut löytäneen sen oman kulla, Kulta-Jaskan, kaupan eteisestä. Voi sitä intohimoa ja hoivaviettiä, millä Jaskaa ruokitaan kultaraksuilla. Määrällä ei näyttäisi olevan mitään rajaa, mutta eipä tunnu Kulta-Jaska oksentavan mitään ulos.

• ujo nainen vai?

Joo uskon jotenkin siihen että se oikea tulee jos on tullakseen.
      Nytkin kyllä istun iltaa yksin vaikka presassa olisi Paula Koivuniemi ja mahdollisisesti siellä olisit SINÄ elämäni mies...!?

• party woman

Työpaikan pikkujouluista löytää ainakin varattuja, mutta haitanneeko tuo. Ilo on molemminpuolinen.

• kranttu

Tarpet ja tarjonta eivät mene tasan.

Urheilen viitenä päivänä viikossa mutta en lenkkeile.
      En ole polttanut yli kymmeneen vuoteen ja alkoholin käyttöni rajoittuu muutamaan kertaan vuodessa enkä silloinkaan makaa krapulassa.

Kuuntelen musiikkia melko vähän enkä silloinkaan keskity siihen.

Olen joutilas 55 vuotias mies. Pääasuntoni on pienen kaupungin keskustassa ja vapaa-ajan asunto vastaavassa paikassa Espanjassa.
      Suomessa on yksi sijoitusasunto.
      Taloudellinen asemani on siinä määrin vakaa, etten haikaile työn perään.

Teitä saattaa olla monta sinkkunaista mutta itserakkaus ja omahyväisyys ovat ominaisuuksia joiden vuoksi pidän etäisyyttä.
      Työhön sitoutuminenkaan ei ole kumppaniehdokkaalle mikään meriitti.

Toisaalta, toisen laidan naiset eivät kiinnosta muista syistä pitempiaikaisian kumppaneina.

Tarvinnee mainita, että olen terve, umpihetero!

• Heh heh he he

"Teitä saattaa olla monta sinkkunaista mutta itserakkaus ja omahyväisyys ovat ominaisuuksia joiden vuoksi pidän etäisyyttä."

Oma itserakkaus ei suvaitse salarakkaita.

• Nothanks

Viitenä päivänä viikossa urheilet, mitä muuta ehdit tekemään.
        Tuo Espanjan asunto ei ole kiinnostavaa jotenkin tyypillistä. En myöskään pidä miehistä jotka kehuvat omaisuudellaan-ei tärkeää tietoa tuo.

• wonder woman

En ole itserakas sinkku, mutta ei myöskään kiinnosta mies, joka päätä pahkaa kertoo mitä omistaa. Ei myöskään mies, joka ei ole työelämässä. Olisi todella hirveätä asua miehen kanssa, joka aamulla jää kotiin makaamaan, kun minä lähden töihin. Vaikka miehellä olisi kuinka paljon rahaa, niin itse en työstäni luopuisi. Intressit eivät kohtaa.

• kranttu

Aloittajahan mainosti omaa ryhmäänsä, ominaisuuksiaan ja olemisiaan.
        Juuri tuollainen itseriittoisuus ja omahyväisyys tympii!

Vastasin vain samalla mitalla pitäytyen tosiasioissa.
        Ymmärrän täysin kantasi.

Vakavasti ottaen. En mukautuisi elämään eri tahdissa kumppanin kanssa joka on sitoutunut työelämään.

• wonder
        kranttu kirjoitti:

Aloittajahan mainosti omaa ryhmäänsä, ominaisuuksiaan ja olemisiaan.
        Juuri tuollainen itseriittoisuus ja omahyväisyys tympii!

Vastasin vain samalla mitalla pitäytyen tosiasioissa.
        Ymmärrän täysin kantasi.

Vakavasti ottaen. En mukautuisi elämään eri tahdissa kumppanin kanssa joka on sitoutunut työelämään.

Alle 60v. nainen joka ei ole sitoutunut työelämään, on todennäköisesti sairaseläkkeellä tai työtön. Harvemmin löydät alle 60v. jotka ovat omasta vapaasta tahdostaan luopuneet työelämästä. Oletko siis miehenä mielummin valmis elättämään naista jos hän ei käy töissä ja ansaitsee omia rahojaan? Vastaat varmaan että on niitä varakkaitakin naisia jotka eivät käy töissä, toki, mutta harvemmin vapaana.

• 50+
        wonder kirjoitti:

Alle 60v. nainen joka ei ole sitoutunut työelämään, on todennäköisesti sairaseläkkeellä tai työtön. Harvemmin löydät alle 60v. jotka ovat omasta vapaasta tahdostaan luopuneet työelämästä. Oletko siis miehenä mielummin valmis elättämään naista jos hän ei käy töissä ja ansaitsee omia rahojaan? Vastaat varmaan että on niitä varakkaitakin naisia jotka eivät käy töissä, toki, mutta harvemmin vapaana.

Viestistäsi paistaa järkyttävä asenteellisuus - jota et tunne itse edes ymmärtävän! Siis mielestäsi ei-työssäkäyvä alle 60-vuotias on kelvotonkumppaniehdokas?
        Kiitos vain, mutta Minua ei tarvitse elättää. Pärjään oikein hyvin omalla eläkkeelläni. Ja vaikka olenkin työkyvyttömyyseläkkeellä, rohkenen väittää, että sekä henkinen että fyysinen kuntoni on keskimääräistä parempi kuin ikätovereilla.

• rahamies ES
        50+ kirjoitti:

Viestistäsi paistaa järkyttävä asenteellisuus - jota et tunne itse edes ymmärtävän! Siis mielestäsi ei-työssäkäyvä alle 60-vuotias on kelvotonkumppaniehdokas?
        Kiitos vain, mutta Minua ei tarvitse elättää. Pärjään oikein hyvin omalla eläkkeelläni. Ja vaikka olenkin työkyvyttömyyseläkkeellä, rohkenen väittää, että sekä henkinen että fyysinen kuntoni on keskimääräistä parempi kuin ikätovereilla.

Siis työkyvytön, eli paikkasi eivät ole priimakunnossa? Harvemmin terve mies huolii naista jolla paikat kramppaa, kun terveitä ja nuorempiakin on saatavilla.

• mitäkä mies

Luin yli puoleen välin tätä pitkää ketjua..Sinä etsit täydellistä miestä ja varmasti löytyy.Ainakin jos täydelliseksi lasketaan hyvä koulutus ja raittius.Ei siis tällainen kuin itse olen..Vaikka käyn lenkillä ja vietän raittiita viikonloppuja,se ei tee kenestäkään parempaa ihmistä ja joskus jos päin vastoin. Ei tarvi välttämättä olla fiksuja vaikka päällisin puolin on kuinka Inter-aktiivinen ja hyvin koulutettu.Aivan liikaa tuijotetaan turhiin pilkku seikkoihin kuten siihen kun illan vieton jälkeen täytyy vähän enemmän levätä..Sinulle löytyy se oikea,tavallinen,yksitoikkoinen mies jonka kanssa kaksin käytte sunnuntain aamuna lenkillä..ns.meillä on kaikki hyvin:)Sen verran sanon että kyllä meillä vähemmän kunnollisillakin on kysyntää..Vaikka ei ole korkeaa koulutusta tai tiukkoja urheilu trigoita:)

• ::::.

Täydellinen... sittenhän se on robotti.
        Onni ei tule etsien se tulee löytäen.
        Hyvä naimakauppa, ja sitten mies on itserakas. Että se siitä.
        Joku kysyi miksi et hae seuraa, sanoin etten halua kärsiä. Lakkas kysymästä.

• mitäkä mies
        ::::. kirjoitti:

Täydellinen... sittenhän se on robotti.
        Onni ei tule etsien se tulee löytäen.
        Hyvä naimakauppa, ja sitten mies on itserakas. Että se siitä.
        Joku kysyi miksi et hae seuraa, sanoin etten halua kärsiä. Lakkas kysymästä.

Aivan.Robottihan olisi täydellinen,jonka voisi käynnistää lenkille tai silloin kun sattuu haluamaan vaikka seksiä ja kun alkaa tympimään niin eikun samaan kaappiin imurin kanssa..Kuitenkin mies on lopulta saajistaja ja yrittää pitää oman reviirin,jos se ei onnistu tai hän huomaan jääneensä haaskan/raadon viereen niin hän tietysti jättää kaiken lajikumppaneille,jotka ovat ravintoketjussa alempana ja se satuttaa,kuten Suhde ja rakkaus aina..Se että pelkää kipua,on ihan tervettä itsensä suojelua ja varsin järkevä ratkaisu..jos ei uskalla,niin ei uskalla,eikä silloin saa tietysti sanoa sanallakaan että miksi olen sinkku..Nykyajan trendi on olla sinkku tai lähes ainakin ja käyttää vastakkaista suku puolta vain tarvittaessa vain samaa sukupuoltakin jos on suuntautunut niin..Jotenkin minua ihmetyttää se että suhteissa on vika lähes aina miehessä..Sika tai muuten juoppo,pettäjäkin..Kuitenkin ainakin minä olen nähnyt jo sen verran elämää että kolikolla on myös toinen puoli..

• Oletko kokeillut facebookista? Kenties se vanha tuttu nuoruuden rakastettu?

• yx-mies

En tiedä mutta olen itse törmänyt tällaiseen ilmiöön ikaisiläni naisilla että ei olla päästy yli siitä edelisestä suhteesta, itketään sen entisen perään . Haetaan vain tälle korviketta seksi ja hellyys kelpaa mutta ei muu yhdesäolo. Tällaisia on osunut kohdalle useampia. Ja vielä väitetään että miehille ei kelpaa kuin seksi. Ja kaikki näistä on ollut hakemassa muka elämänkumpania. Jos kerran oikeasti haetaan vain seksiä ja ihoa niin miksi sitä ei voi ilmoitaa suoraan? Meillä miehiläkin on tunteet olisihan se kiva tietää oletko toisen korvike /pano vai olaanko oikesti käyty ne entiset suhteet läpi ja oikeasti valmiita uuteen suhteeseen

mies 50

• en pystyis

Jos pitäisi monta naista pitää tyytyväisenä niin ottakaa nyt ainakin sitten nuori mies.

• Hyllyvä nyhjastäjä

Taitaa olla niin, että hyvää ei saa ja huonoa ei huoli! Hauska keskustelu!

• Aarnold Eiwon Hotaka

Ketjun aloittajalle. Hyppäsin suoraan tänne alas, enkä lukenut olisiko joku muu kirjoittanut jo tästä samasta aiheesta. On niitä kunnostaan ja hygieniastaan huolehtivia 50 miehiä vaikka kuinka paljon, mutta ei taviksina kelpaa. Ihan tosiasia on , että nainen tuppaa vanhenemaan vähän samanikäistä miestä nopeammin, vaikka kuinka kävisi jumpalla. Nykytrendinä naisilla tuntuu olevan , että täytyisi löytää erityisen komea , hyvin kouluttautunut , hyvässä sosioekonomisessa asemassa oleva ja varakas sekä tietysti 5-10v nuorempi mies ennenkuin kelpaisi tavis 50 naiselle. Ei se tee nuoreksi, että kuuntelee nyky musiikkia. Kerrohan , saat varmaan hyväksyviä silmäyksiä hyvin hoidetusta kropastasi esim uimahallissa.Vastaatko niihin silmilläsi ja pienellä hymyllä? Annatko ikäisillesi miehille mitään mahdollisuuksia lähestyä sinua? Miksi olet omasta mielestäsi erityinen? Saattaa olla, että ei tarkoituksesi ollut herättää tämänkaltaista kritiikkiä kirjoituksellasi. Voihan olla, että alunperin sinulla oli toisenlainen ajatus, ei suinkaan ärsyttää, tavallista suomalaista miestä

• Happy New Year

Olen aloittaja, ja kirjoitin tarkoituksella provosoivasti, jotta se aiheuttaa keskustelua, sillä tämähän on keskustelupalsta. En ole lainkaan ylpeä ja itseäni täynnä oleva ihminen, kuten kirjoitukseni antaa ymmärtää. Rakastan seuraa, hauskan pitoa, hyvää ruokaa, mihin totuin asuessani Italiassa. Mies joka herättää minussa mielenkiintoa, on hyvä keskustelija, joka viihtyy mielummin kotona rakkaansa kainalossa tai lenkkipoluilla, kuin baareissa kaljaa ryystäen.

• enetsienää

Enpä tiedä tarviiko etsiä, tulee kohdalle aikanaan jos on tullakseen. Etsimällä ei löydy, se mitä löytyy on pelkkiä "vikoja". Mistä sitten johtuneekaan. Nuorena kaikki on niin helppoa ja itsestään selvää, ikääntyessä ei niin enää olekaan.

• Espoo

Olen löytänyt miehen, ai mistäkö, no aamun ruuhkabussista, mutta mies ei vielä tiedä sitä, että olen päättänyt saada hänet.

• Let it be good

Ei ole miestä löytynyt. Tuskaa ja kipua on ollut runsaasti asian tiimoilta.

En jaksa enää pettyä ja kärsiä. Etsin tilalle kauneutta elämääni. Kaunis asuinpaikka ja koti, runsaasti aikaa hoitaa itseäni.

Yritän tietoisesti keskittyä vain hyviin asioihin elämässäni. Muuten en jaksa.

• kevätesikko
        Let it be good kirjoitti:

Ei ole miestä löytynyt. Tuskaa ja kipua on ollut runsaasti asian tiimoilta.

En jaksa enää pettyä ja kärsiä. Etsin tilalle kauneutta elämääni. Kaunis asuinpaikka ja koti, runsaasti aikaa hoitaa itseäni.

Yritän tietoisesti keskittyä vain hyviin asioihin elämässäni. Muuten en jaksa.

Älä anna kumppanin puuttumisen määrittää liikaa elämääsi. On niin paljon hienoja asioita koettavaksi. Tietty kumppanin kanssa moni juttu olisi antoisampi, mutta ei hullumpaa ilmankaan. Itse etsin kauan miestä, kompastuin pariin huijariinkin. Nyt olen aika tyytyväinen yksin. Ainut huono puoli on elämän kalleus pk-seudulla yksin.

• pohjosen meis
        kevätesikko kirjoitti:

Älä anna kumppanin puuttumisen määrittää liikaa elämääsi. On niin paljon hienoja asioita koettavaksi. Tietty kumppanin kanssa moni juttu olisi antoisampi, mutta ei hullumpaa ilmankaan. Itse etsin kauan miestä, kompastuin pariin huijariinkin. Nyt olen aika tyytyväinen yksin. Ainut huono puoli on elämän kalleus pk-seudulla yksin.

Sinun pittää muuttaa pois sieltä kivikylästä. Täälä napapiirin takana on lääniä. Kaupat ja marketit on kaukana. Siispä pittää olla omavarainen ja kerätä kesällä marjoja, sieniä, lihaa ja lohta. Pieni kasvimaa. Halvempaa on täälä ja elämän laatu. Poronlihakeittoa keittelen naapurin porosta

• joooooook

Erosin 36-vuotiaana, sitten meni 17 vuotta kun kasvatin lapset yksin isoksi.

Olen aika kokematon miesten kanssa vaikka pari lasta teinkin aikanaan yhden vastuuttoman kanssa.

Viime kesänä eräs vanha tuttuni ehdotti että tapaisin yhden hänen tuttavansa jonka elämää kunnollinen nainen kohentaisi kummasti. Suostuin tapaamaan 55-vuotiaan miehen ja meillähän synkkasi! Ollaan tavallaan aika kokemattomia, ei mitään akrobatiaa harrasteta vaan hiukan ujojakin ollaan, mutta nautitaan kovasti jo pelkästä alastomana sylikkäin nukkumisesta. ilman puhemiestä ei olisi onnistanut.

• Korpee syvältä

Miksei tällainen useasti krapulainen tj.joka en ole keekoillut ulkomailla muuten kuin bisneksen takia ja silloinkin pakosta,kelpaa näille uranaisille.Tyhmä en ole ,ehkä muuten junttimainen,mutta tämäkin on brandy.Kunpa olisikin vielä näitä entisiä maalaistyttöjä.

• exneiti-elovena

Vai vielä maalaistyttöjä. Miten olis kunnon ehtoinen maalaisemäntä?
        Meikäläinen on sitten vääräraha joka markkinoilla. On maatila, mikä sitoo elukoineen tiukasti siihen arkeen kiinni, ja siihen soppaan heitetään vielä lapsia ei yksi eikä kaksi, vaan kokonainen lauma. Näillä kun mennään, niin miehet kiertää melkosen kaukaa. En etsi tilalle isäntää, sellainen on jo, enkä lapsilleni isää sekin on jo, mutta etsin itselleni kumppania, jolle saisi soittaa illalla, kun oikein yksinäisyys riipaisee tai lähtisi joskus vaikka sinne maatalousnäyttelyyn kassinkantajaksi. En kaipaa vihtoria jalkoihini pyörimään, siihen tarkoitukseen talosta löytyy kunnon kokoinen kuolaleuka, enkä taloudenhoitajaa tililleni, mikä yleensä on hyvin siivottu ja järjestetty.
        Täydellinen juntti olen, sontaakin saattaa kynnen alta löytyä, ja kunnon pohjalainen henkeen ja vereen.
        Mutta sen olen huomannut, että ilmeisesti tällainen itsellinen nainen on liian iso pala miehille nieltäväksi. Maajussille morsiamiin en lähde, sillä pelimiehiä en kaipaa enkä sitä viiden minuutin julkisuutta.
        Mitä tuohon kaljaan tulee, en juo. Konjakin saatan napata illan päälle ja lehmän kanssa samasta pullosta huikat, kun kumpaakin keljuttaa, mutta siihen se jää.
        On meitä vielä täällä keskellä ei mitään, maalaistyttöjä sielultaan.

• white butterfly

Tutustuin äskettäin erääseen ihanaan mieheen ja meillä synkkasi heti loistavasti,
      mies oli heti ensi treffeillä rehellinen ja kertoi että on naimisissa, mutta en anna asian häiritä itseäni ainakaan toistaiseksi. Omantunnon tuskat joutuu kantamaan mies, en minä.

• Mieti kahdesti

No luusisi tai ainakin toivoisi sinullakin omatunto soimaavan.

• mie vaan

Jotkut heistä haluaa elää sinkkuna, syystä tai toisesta. Olisiko syynä myös se, että suurin osa akateemisista naisista haluaa miehen, jolla akateeminen tutkinto ja mielellään häntä korkeammassa asemassa?

Itse kahdella keskiasteen tutkinnolla haluan elää sinkkuna ja erakoitua.

• pähkinän nakkelija

No kylläpä sitä lukeneisuutta itsekin korostat! :D
        Minä olen väliinputoaja: nuorena tyttönä hain pikapikaa ylemmän akat.loppututkinnon, mutta en sitten edennyt uralla enkä työelämässä. Syystä. :-)
        Tämän vuoksi en kelpaa ennakkoluuloisille akateemisille miehille.
        Olen hyvin maanläheinen, yksinkertaisesta elämästä nauttiva ihminen, viihdyn luonnossa jne.
        Mutta aijai, oppineisuuteni ja älykkyyteni karkottaa koulujakäymättömät. Ikävä kyllä, moni duunarimies on myös alkoholisoitunut, kun ei ole henkisiä resursseja käsitellä elämän pettymyksiä.
        Näin olen päätynyt osa-aikaerakoksi. Ihmisten seuraa niin kauan pää kestää, sitten omaa rauhaa. :)

• Näinon

Yli 50-v miesten kuolleisuus pudottaa päitä ja miesten määrä vähenee progressiivisesti mitä vanhempiin ikäluokkiin mennnään. Ei oikeastaa kannata mitään kriteerejä enää tässä iässä miehille laitaa, vaan olla ikionnellinen jos jonkun hienhajuisen luuserin saa edes yhdeksi illaksi bongattua.

• kevytkeijju

ei 50 mies voi elää nykyajassa, eikä hyppiä beroccakepillä. 50-kymppinen on elänyt muutakin, kuin ns."kiireisen työn ja elämänvaiheen" kliseen aikana.
      Maailma on ihana, kun katselee ja haistaa ja tuntee elämän voiman , johon jokainen
      pystyy, jos malttaa keskittyä, ja osaa kirjoittaa lauseen, jota voisi tahtoessaan jatkaa
      miltei loputtomiin. kuten eräs napajäätikön tutkija pyrki päiväkirjassaan ennen jäätymistään. Voi olla makaamatta sohvalla vältellen lenkkeilyä esim. olemalla kiinnostunut luonnosta ja puutarhasta, sekä etenkin ystävistään. "talkoohenki" pitää herättää henkiin ja nurkkakuntaisuus lopettaa. ja lopuksi kukkulalta ei pääse muuten kun laskeutamalla.

• Anonyymi

Sattui tämä ketju tulemaan ruokahaun oheisena silmiini.
      Olen näppärä akateeminen leskimies enkä ole turhan ronkeli minkään suhteen.
      Missä olet sinä onneni luoja ja palvontani kohde?

Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      342
      8592
    2. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2551
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      69
      2318
    4. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      179
      1945
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1522
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1361
    7. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1327
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      178
      1305
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1300
    10. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      42
      1207
    Aihe