Tarvitsisin neuvoja miten saan mokkulani toiseen verkkoon.Minulla on soneralta huawei E367 tikku joka pitäisi saada mökillä toimimaan 3G 900 verkossa joka soneran kuuluvuuskartan mukaan ainut verkko mikä mökillä toimii.Ongelmana on että tikun verkkoasetuksista löytyy vain gsm ja WCDMA vaihtoehdot.Mikä tuo WCDMA ylipäätään on?
Mokkulan verkon vaihtaminen...
3g 900
1
136
Vastaukset
Morjesta,
WCDMA on termi joka tarkoittaa 3G-verkkoa, eli valitse verkkoasetuksiin tosiaan just se. Kokeile ens alkuun "WDCMA only", eli mokkula käyttää vain 3G-verkkoa.
Käytettävää taajuutta ei pääse erikseen valitsemaan, mokkula käyttää sitä taajuutta joka siinä paikassa on vahvin. Tässä tapauksessa siis 900Mhz.
Oletko tuolla valinnalla jo kokeillut, mites netti pöhisee?
Tero@SoneraPartio
www.sonera.fi/sonerapartio
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1492690
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541679Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461674Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1501401- 661348
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3021223The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut141195- 156996
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek24950Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58899