Haaveena vauva 2014

Mammaksi 2014?

Täällä kirjoittelee 32v. nainen kovan vauvakuumeen kourissa. Minulla on 9v. tytär edellisestä liitosta ja kihlattuni kanssa olemme olleet yhdessä kohta 5vuotta. Miehelläni ei ole omia lapsia mutta hän on todella loistava isäpuoli tyttärelleni. Pari vuotta sitten hän ehdotti yhteistä lasta. Olin ensin kauhuissani koska olin ajatellut etten tee enempää lapsia. Ajatus kuitenki jäi itämään ja nyt olemme yrittäneet kesäkuusta asti raskautta. Olen itsekin yllättynyt miten vauvakuume on ottanut minusta vallan vaikka koko ajatus tuntui ensin mahdottomalta. Onko muita joille käynyt niin että lapsiluku piti olla täynnä ja sitten yhtäkkiä huomaa haaveilevansa pikku nyytistä, eikä sitten mielessä enää muuta pyörikkään?

7

247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vielä kerran

      No jopas! Eikö ole kukaan kommentoinut.. Siis voiko olla totta, etteikö täällä olis toisia äitejä samassa tilanteessa?

      No täällä kuitenkin ois toinen saman moinen, kohta 35 v. nainen. Meillä lapset 9 v. ja 5 v. ja lapsiluku piti olla siinä. Vaan tulipa tilanne, et olis pitänyt vaihtaa kierukka uuteen ja niinhän siinä vain kävi, että vanha otettiin kyllä pois, mutta sitä uutta ei sitte laitettukkaan ja nyt ollaan ilman ehkäisyä tyyliin. Tulee jos tullakseen.
      Tuo sama tunne, vauvan kaipuu on niin tuttu ja tuntuu, että se vaan kokoajan voimistuu. Muutama kierto on nyt luomuna takana ja joka kerta kun menkat on alkaneet, iskee se haikea pettymyksen tunne hetkeksi pintaan ja mieleen nousee. Mitä jos meillä ei enää tärppäiskään?
      Tsemppiä, niin ja oishan se kiva saada tietää, missä siellä mennään?

    • Paljon nähnyt

      Ap. vaikka sinulla on ikää jo sen verran että tajuat elämää ja syy-seurausta, odota silti muutama vuosi. Kolme vuotta katselet vielä kestääkö suhde.

      • Sande

        Hei,
        Täälläkin vauvahaaveita vuodelle 2014
        Ikää olis 33v. ja 1tyypin diabetestä sairastava,mieheni kanssa olemme
        olleet 11v ja 3vuotta naimisissa. Minulla on ollut enemmän ja vähemmän viimeiset vuodet vauvakuumetta ja miehenikin sitä haluaisi.....
        tarkoitus olis ehkä kevät-kesällä alkaa yrittämään, koska pitäisi tämän hetkisestä
        koulusta keretä valmistua, saada lopputyö esitettyä.
        Nyt olis tarkoitus tarkistuttaa veri yms.arvot että kaikki kunnossa.


      • 12/32 team
        Sande kirjoitti:

        Hei,
        Täälläkin vauvahaaveita vuodelle 2014
        Ikää olis 33v. ja 1tyypin diabetestä sairastava,mieheni kanssa olemme
        olleet 11v ja 3vuotta naimisissa. Minulla on ollut enemmän ja vähemmän viimeiset vuodet vauvakuumetta ja miehenikin sitä haluaisi.....
        tarkoitus olis ehkä kevät-kesällä alkaa yrittämään, koska pitäisi tämän hetkisestä
        koulusta keretä valmistua, saada lopputyö esitettyä.
        Nyt olis tarkoitus tarkistuttaa veri yms.arvot että kaikki kunnossa.

        Ei muuta kuin alkakaa saman tien. Koulut ehtii aina käymään.


      • sande
        Sande kirjoitti:

        Hei,
        Täälläkin vauvahaaveita vuodelle 2014
        Ikää olis 33v. ja 1tyypin diabetestä sairastava,mieheni kanssa olemme
        olleet 11v ja 3vuotta naimisissa. Minulla on ollut enemmän ja vähemmän viimeiset vuodet vauvakuumetta ja miehenikin sitä haluaisi.....
        tarkoitus olis ehkä kevät-kesällä alkaa yrittämään, koska pitäisi tämän hetkisestä
        koulusta keretä valmistua, saada lopputyö esitettyä.
        Nyt olis tarkoitus tarkistuttaa veri yms.arvot että kaikki kunnossa.

        Muuten olis hyvä suunnitelma, mutta kun jään omista töistä loppuopiskeluluajalle opintovapaalle, niin aateltiin että alkutalvesta vois alkaa yrittää aikasintaan;)
        sitten voin rauhallisin mielin ilmottaa töihin ennen kun opintovapaa päättyy että jään äitiyslomalle.
        Ja pakko saada koulu käytyä, ei tässä niin nuori enää ole että olen halukas sitä siirtämään...
        Ja vaikeuttaa kuvioita töiden kannalta, koska tähän samaan työpaikkaan en aio enää palata.


      • anteeks
        sande kirjoitti:

        Muuten olis hyvä suunnitelma, mutta kun jään omista töistä loppuopiskeluluajalle opintovapaalle, niin aateltiin että alkutalvesta vois alkaa yrittää aikasintaan;)
        sitten voin rauhallisin mielin ilmottaa töihin ennen kun opintovapaa päättyy että jään äitiyslomalle.
        Ja pakko saada koulu käytyä, ei tässä niin nuori enää ole että olen halukas sitä siirtämään...
        Ja vaikeuttaa kuvioita töiden kannalta, koska tähän samaan työpaikkaan en aio enää palata.

        anteeksi en halua loukata mutta lapset ei tule tosta vain...kokemusta on.
        että siis vaikka nyt yrittäisittekin jo voipi kestää vuodenki tai pidempäänkin kunnes alkaa. että sitä vain kun mainitsit ikääkin olevan.
        kaiken ei tarvitse valmista olla.vaikka tuo tietysti hyvä että olisi koulut käyty tietty ennnekuin syntyy niin olisi helpompi.
        anteeksi nyt mutta tämä oli pakko laittaa kun ei se aina käy just niin kun meinaa.
        toivottavasti kuitenkin teille kävisi hyvin.


      • Kokemus ja näkemys
        anteeks kirjoitti:

        anteeksi en halua loukata mutta lapset ei tule tosta vain...kokemusta on.
        että siis vaikka nyt yrittäisittekin jo voipi kestää vuodenki tai pidempäänkin kunnes alkaa. että sitä vain kun mainitsit ikääkin olevan.
        kaiken ei tarvitse valmista olla.vaikka tuo tietysti hyvä että olisi koulut käyty tietty ennnekuin syntyy niin olisi helpompi.
        anteeksi nyt mutta tämä oli pakko laittaa kun ei se aina käy just niin kun meinaa.
        toivottavasti kuitenkin teille kävisi hyvin.

        Kyllä lapset kannattaa hankkia 30 - 40 vuotiaana yli 10v suhteeseen ja hyvin tulee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1897
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1306
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1206
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1182
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1171
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1166
    Aihe